Jump to content

Пълен цирк стана положението :(


Recommended Posts

Отивам значи днес да си сменя водната помпа.. малко течове имаше и реших да не рискувам. И добре че отидох, щото се оказа че ангренажния ми ремък е изяден наполовина. А го смених преди 4 хиляди километра. Ако някой може да ме светне от какво може да се изяде ремъка??? Щото като го видях се беше избутал на ръба на зъбните колела и беше изтрит сериозно. Защо е тръгнал да излиза като и ролката му е нова.. не се сещам хич. Дали да не посетя с едно голямо уважение предишния сервиз.???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По мой съвет заминавай в сервиза където са ти правили ремонта и рекламация за НОВ ремонт с техни части.

PS: Винаги съм се питал защо като незнаят се наемат с ремонти момченцата по сервизите :)

Преди годинка и нещо отивам за смяна на термостат в сервиз отварям капака и онзи ме пита къде е термостата :hilezh::) ....коментара е за ВАС

Редактирано от vlado
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е те такива майстори с камъни да ги убие човек :hilezh: ще пита той къде е термостата, после що не те пита как да ти го смени ама да му обясниш в подробности на олигофрена!!!! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем и го реших. Ремъка беше изяден наполовина а по цялата кутия имаше черен памук от него. Ремъка го яде обтягащата ролка с външната си стена. провери ролката най вероятно като я разклатиш ще се клати цялата. подлагат се зад нея финни шайби защото гайката отпред не може да я стегне, не ме питай защо е така, незнам просто е факт дори и майсторите незнаеха, шайбите за които говоря са супер тънки най добре използвай такива от ротор на електромотор

Редактирано от pif
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, като стана въпрос за този ремък, нормално ли е както е при мен - изглежда износен по цялата ширина, но не и в средата, където има тънка около 3мм ивица, където ремъка е като нов?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е .. може да ме поздравите, имам си нов ремък, нова ролка, нова водна помпа, 2 нови маркуча, -300лв. Както се каза - кофти , кофти .. ама гот :wall:)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е .. може да ме поздравите, имам си нов ремък, нова ролка, нова водна помпа, 2 нови маркуча, -300лв. Както се каза - кофти , кофти .. ама гот :wall:)))

Важно е да има оборот и да се въртят кинтите.

Тогава и колата ще е на 6.

Купчина желязо ... все нещо ще и стане няма как :wall:

Както казва моя шеф "Не са страшни големите разходи - страшни са ниските приходи!"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На веригата и трябва масло, а това няма как да го направиш, трябва да режеш блока и главата. И после за веригата трябват успокоители и т.н. обтегачи. Общо взето не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По мой съвет заминавай в сервиза където са ти правили ремонта и рекламация за НОВ ремонт с техни части.

PS: Винаги съм се питал защо като незнаят се наемат с ремонти момченцата по сервизите :flehan:

Преди годинка и нещо отивам за смяна на термостат в сервиз отварям капака и онзи ме пита къде е термостата :flipoff::hilezh: ....коментара е за ВАС

ima i v sopot takiva nabedeni maystori zatova se opravjam sam

Колеги, като стана въпрос за този ремък, нормално ли е както е при мен - изглежда износен по цялата ширина, но не и в средата, където има тънка около 3мм ивица, където ремъка е като нов?

tova ti e ot shaybata kupi si ''FAG'' te sa ot platmasa i sa originalni.Az sas takava rolka kupih kolata ot Germanij. Ne slushayte ''maistorite'' te sa filosofi i izmamnici.

montirayte agrenagen remak ''Contitek''

Колега, прочети правилата на форума моля!

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е .. може да ме поздравите, имам си нов ремък, нова ролка, нова водна помпа, 2 нови маркуча, -300лв. Както се каза - кофти , кофти .. ама гот :flipoff:)))

а разбра ли защо ти излиза ремъка напред?

аз цяла година се борих с такъв проблем, накрая се оказа крива стойка на нафтовата помпа....

дано нямаш повече проблеми с ангренажа че е много кофти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за спама,само да вмъкна нещо и аз.

След смяна на ремъци и ролка преди 10-15 хил. от тогава има едно виене от към ремъка и незнам от какво е,лошото е,че и майсторите не знаеха....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...