AUDIST Публикувано 1 Март 2007 Доклад Share Публикувано 1 Март 2007 Отивам значи днес да си сменя водната помпа.. малко течове имаше и реших да не рискувам. И добре че отидох, щото се оказа че ангренажния ми ремък е изяден наполовина. А го смених преди 4 хиляди километра. Ако някой може да ме светне от какво може да се изяде ремъка??? Щото като го видях се беше избутал на ръба на зъбните колела и беше изтрит сериозно. Защо е тръгнал да излиза като и ролката му е нова.. не се сещам хич. Дали да не посетя с едно голямо уважение предишния сервиз.??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 1 Март 2007 Доклад Share Публикувано 1 Март 2007 При мен бяха обърнали ролката на обратно и има един чоп на ролката който беше изял ремъка наполовина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 1 Март 2007 Доклад Share Публикувано 1 Март 2007 (Редактирано) По мой съвет заминавай в сервиза където са ти правили ремонта и рекламация за НОВ ремонт с техни части.PS: Винаги съм се питал защо като незнаят се наемат с ремонти момченцата по сервизите Преди годинка и нещо отивам за смяна на термостат в сервиз отварям капака и онзи ме пита къде е термостата ....коментара е за ВАС Редактирано 1 Март 2007 от vlado Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 1 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2007 Лошото е че вече съм в другия сервиз.. но пък ако не бях отишъл можеше да се скъса ремъка и да си.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 1 Март 2007 Доклад Share Публикувано 1 Март 2007 Е те такива майстори с камъни да ги убие човек ще пита той къде е термостата, после що не те пита как да ти го смени ама да му обясниш в подробности на олигофрена!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 1 Март 2007 Доклад Share Публикувано 1 Март 2007 (Редактирано) Имах същия проблем и го реших. Ремъка беше изяден наполовина а по цялата кутия имаше черен памук от него. Ремъка го яде обтягащата ролка с външната си стена. провери ролката най вероятно като я разклатиш ще се клати цялата. подлагат се зад нея финни шайби защото гайката отпред не може да я стегне, не ме питай защо е така, незнам просто е факт дори и майсторите незнаеха, шайбите за които говоря са супер тънки най добре използвай такива от ротор на електромотор Редактирано 1 Март 2007 от pif Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vesko@Audi Публикувано 1 Март 2007 Доклад Share Публикувано 1 Март 2007 Колеги, като стана въпрос за този ремък, нормално ли е както е при мен - изглежда износен по цялата ширина, но не и в средата, където има тънка около 3мм ивица, където ремъка е като нов? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 1 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2007 Е .. може да ме поздравите, имам си нов ремък, нова ролка, нова водна помпа, 2 нови маркуча, -300лв. Както се каза - кофти , кофти .. ама гот ))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kirchi Публикувано 2 Март 2007 Доклад Share Публикувано 2 Март 2007 Възможно ли е да се направи колата с верига? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 2 Март 2007 Доклад Share Публикувано 2 Март 2007 Е .. може да ме поздравите, имам си нов ремък, нова ролка, нова водна помпа, 2 нови маркуча, -300лв. Както се каза - кофти , кофти .. ама гот )))Важно е да има оборот и да се въртят кинтите. Тогава и колата ще е на 6. Купчина желязо ... все нещо ще и стане няма как Както казва моя шеф "Не са страшни големите разходи - страшни са ниските приходи!" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 2 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2007 На веригата и трябва масло, а това няма как да го направиш, трябва да режеш блока и главата. И после за веригата трябват успокоители и т.н. обтегачи. Общо взето не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay sm Публикувано 5 Март 2007 Доклад Share Публикувано 5 Март 2007 (Редактирано) По мой съвет заминавай в сервиза където са ти правили ремонта и рекламация за НОВ ремонт с техни части.PS: Винаги съм се питал защо като незнаят се наемат с ремонти момченцата по сервизите Преди годинка и нещо отивам за смяна на термостат в сервиз отварям капака и онзи ме пита къде е термостата ....коментара е за ВАСima i v sopot takiva nabedeni maystori zatova se opravjam samКолеги, като стана въпрос за този ремък, нормално ли е както е при мен - изглежда износен по цялата ширина, но не и в средата, където има тънка около 3мм ивица, където ремъка е като нов?tova ti e ot shaybata kupi si ''FAG'' te sa ot platmasa i sa originalni.Az sas takava rolka kupih kolata ot Germanij. Ne slushayte ''maistorite'' te sa filosofi i izmamnici.montirayte agrenagen remak ''Contitek''Колега, прочети правилата на форума моля! Редактирано 5 Март 2007 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmtrance Публикувано 5 Март 2007 Доклад Share Публикувано 5 Март 2007 Е .. може да ме поздравите, имам си нов ремък, нова ролка, нова водна помпа, 2 нови маркуча, -300лв. Както се каза - кофти , кофти .. ама гот )))а разбра ли защо ти излиза ремъка напред?аз цяла година се борих с такъв проблем, накрая се оказа крива стойка на нафтовата помпа....дано нямаш повече проблеми с ангренажа че е много кофти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 7 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2007 За момента наблюдавам всеки ден дали ще се измести.. и така поне един месец, пък ако мръдне пак ще го мислим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vaskes Публикувано 7 Март 2007 Доклад Share Публикувано 7 Март 2007 Извинявам се за спама,само да вмъкна нещо и аз.След смяна на ремъци и ролка преди 10-15 хил. от тогава има едно виене от към ремъка и незнам от какво е,лошото е,че и майсторите не знаеха.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts