Jump to content

Тъп проблем с ГНП !!!


papuas

Recommended Posts

Здравейте колеги

Проблема е...някой си е "оставил ръцете" при предишен ремонт и ситуацията е следната: протъркани кабелчета на ГНП-то ,тези дето отиват от електрониката(транзистора) към задната ,долна част на помпата,под тръбичките( нз къде точно). Хвърлят искри чак като ги размърдам...,но не мога да ги изолирам ..щото няма как да стигна до тях без да сваля помпата.Колата пали , но работи неравномерно и пуши здраво (оправя се когато размърдам тез кабелчета), немога да рискувам да я карам с пробити кабели.Та въпросите ми са :

1.може ли да се е прецакало и нещо друго(по електрониката) освен тез кабели?

2.като така и така ще се сваля да я дам да я тестват...кажете къде, за около София иде реч!!?Да не лъжат много ако може ?

3.помпата има ли бушон?ако се случи нещо такова той да го отнесе...евентуално

На отзовалите се ...Благодаря предварително

20181117_111258.jpg

20181117_111321.jpg

Редактирано от papuas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закарай цялата кола, щото като те чета, няма да можеш да я зацвпиш после.

Супер дизел, София дизел център, има и други(гугъл знае всичко), не е голяма сложнотия да ги наставят и изолират. Ако случайно отварят помпата за да ги сменят изцяло, искай и смяна на гарнитури. Тая помпа веднъж вече е правена, и най-важните неща са сменени, поне така се предполага от снадките по кабелите.

Дали ще изгори нещо ако я караш така...божа работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега...и аз видях ,че е правена..,нямам условия да я свалям, иначе и аз ще направя кабелите, нямам намерение да я карам така , но се чудех дали е възможно да е изгоряло още нещо заради тия кабели или първо ще гръмне някой бушон..., щото тя си пали инак ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е изгоряло, ако не е може да изгори като я запалиш следващия път. най-добре не карай така.

В маса ли опира или помежду си окъсяват?

 

Ако е маса не може да не измислиш нещо. Поне да го вържеш да не опира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В корпуса на помпата опира..,пробвах днес да изолирам но нищо не стана..просто нямам достъп, а и явно има пробив отдолу дето не се вижда..,щото тези дето ги видях ги изолирах.., но пак като запалих имаше искри и се отказах..ще се сваля

Редактирано от papuas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се , че и в Супер Дизел и в София Дизел Център не демонтирали помпи...работели със свалени такива.Като първите чак се опитаха да ми се карат нещо..че видиш ли ходил съм първо на друго място и сега им звъня на тях и че помпата била отваряна и ей такива щуротий ...пълни олигофрени с две думи. Вторите ми казаха ,че отиде ли помпата при тях и правят пълен рециклаж(трябва не трябва това е).Звънях и в някакъв Турбо тек сервиз... пича явно за да ме откаже ми каза за демонтаж , ремонт и качване после, хилада кинта...няма значение дали изобщо ще отварят помпата...Ясно че без диагностика няма да се разбере колко ще струва ремонта на самата помпа...щото нз какво може да станало още ,рециклирана с връщане на моята 1400 лв.Та исках да питам какви са цените за сваляне и качване на помпата, че хиляда кинта за сваляне и качване ми се вижда множко ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

София дизел център вярно, че правят само свалени помпи, мен ме жулнаха 250лв за да  и кажат, че е здрава...

Супер дизел , до Царско Село мислех, че работят с цели коли, поне съм виждал оставени при тях за ремонт, но и там съм им носил свалена помпа. Принципно, не е голяма сложнотия да се свали тая помпа,  обаче после е финно зацепването и обезвъздушаването, щото ако е дървар майстора  ще я изгори докато върти на стартер. 

Вариант е да питаш в D-bros или директно @cvetan83  със сигурност ще ти свършат работа, ама до колкото знам помпи не правят собственоръчно, носят ги и те в специализирани сервизи. Ако се навие само да я свали и да оправи кабелите е вариант. Всеки сервиз , който знае как се зацепва и обезвъздушава такава помпа ще ти  свърши работа за демонтажа. После оправянето на кабелите е лесно, като се има в предвид, че са силови, работят в гореща среда и трябва да се вакумират после. Не да  ги вържеш на куп и да намотаеш изплирбанд.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих тука в Перник сервиз със такъв стенд за проверка все пак, ще ги чакам тях ,че позатрупани бяха..,за кабелите е ясно ,че им трябва сериозна изолация, но ми се иска да се провери помпата ,та затова е по сложно.Иначе за свалянето ще я сваля и аз..., за качването и зацепването ...нз как става.Но най-добре е да си я свалят , проверят и зацепят на едно и също място..за да няма после "кой открадна жигулата":hilezh:. Какви са нормалните цени за сваляне и после зацепване? Ако някой знае моля да сподели. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Идея си нямам, но за втори път предупреждавам: трябва да знаят какво правят, иначе гори помпата и ремнота е доста скъп после.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да знаят ,че не трябва да върти на сухо....в тоя ред на мисли при свалянето , стискаме маркучите  ,монтирал съм ръчна помпичка за подкачване..след като я качим ако дам на контакт и напомпам , ще стане ли по лесно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая помпичка се ползва само при обезвъздушаването, после се притискат маркучите и се маха, защото намалява дебита на гориво и ще последват проблеми от това. 

Помпата е толкова капризна към охлаждане, че  всякакви рестриктори по системата са силно не препоръчителни.

Отговора на въпроса е : не няма да стане по-лесно- в помпата, тръбичките към дюзите и обратната нафта от дюзите е  сухо, трябва да се подкачи  гориво и да се изкара въздуха, да се отвие една или няколко тръбички от дюзите, да се помпа докато дойде нафта до дюзите , стягат се и помпа докато помпичката стане твърда и после се върти и едновременно се помпа, след това, като запали се притискат маркучите и се маха помпичката. Помичката се монтира на засмукващия маркуч преди горивният филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно колега...все пак ще свърши работа помпето.., точно това имах и аз предвид, но незнаех че по принцип пречи на работата на помпата...благодарско за инфото.., ще видим кво ще стане в края на седмицата все пак

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...