Boracle Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 (Редактирано) Днес се наложи да дам на приятелката ми моята кола, тръгна тя и след 3 часа ми звъни, направило й впечатление, че температурата на маслото се качила на 120градуса изведнъж (а тя не кара бързо; с повече от 100 не е била) и докато си говорим по телефона спря на някаква бензиностанция. Отдолу имало локвичка от масло; капело. От бензиностанцията викнали един майстор, той дойде, доля масло да могат да я закарат до сервиза, обаче там след като измили и подсушили, не се виждало някъде да капе. Покараха я така докато аз съм на телефона и нищо, държи си 80градуса на маслото обаче отдолу продължило да капе. Около кулерите нищо няма. Няма грешки за ниво/налягане на маслото, няма пушеци. Преди година сменах гарнитури, тапите на разпределителните валове и напасвах клапани, така че там драма няма. Общо е събрала около 2л, което според човека, който ми я поддържа ознчава, че трябва да я някъде на място, където прави голямо налягане, за да може да изхвърли такова количество за толкова малко време. Всички обичайно заподозрени места са огледани и момчето каза, че според него е маркуч за намазване на турбото от едната страна, но не можел да каже със сигурност. Закачили я за грешки, но нищо не давала. Единствено пищене е това, което и аз съм хващал 2 пъти - голям червен удивителен изписква 3 пъти и се скрива и млъква, но това го направи само в най-мразовитите дни преди 2 седмици по веднъж. От тогава няколко пъти съм я карал с вързана с лаптопа да следя за грешки. но не е пищяла повече до днес. Някакви идеи? Утре ще е в София и ако знаете някой сервиз, където ще могат да реагират адекватно без да й отрежат главата, като видят че е жена, много ще съм благодарен. П.П Колата е 2003та 2.7Т BES quattro tiptronic. Маслото беше Repsol Elite Cosmos 0W40 на около 7000км. Редактирано 6 Декември 2018 от Boracle Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boracle Публикувано 7 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2018 Така имам още малко инфо. Днес докато карала по магистралата за София (сравнително бавно с не повече от 120) каза, че се чувал звук като стържене, а след това в града няма подобно нещо. Дали е възможно това да е турбото, ако не му достига масло и теча да е от някоя маслена магистрала? Иначе днес маслото изобщо не е мръднало, колкото са сипали вчера, толкова има и в момента. За писукането предполагам е нивото на спирачната течност, което е доближило минимума с изразходването на накладките и за това в студа и на завои приписква. Казах й утре първата работа да й е да спре да й проверят нивото на спирачната течност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boracle Публикувано 10 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 Така, дойде при мен колата, пищенето се оказа наистина паднало ниво на спирачната течност. Капнахме малко и всичко е ок. Явно като е паднало защитното покритие на накладките и е паднало и нивото. Обаче шах и мат с пешката - този теч на масло го няма. Измих я добре отдолу, измих и кората, вчера направих Варна - Русе - Варна (от начало карах бавно, след това 120-140 по нормалния път и 160-180 по магистралата) и маслото не е мръднало и никъде не е капало. А беше стабилно омаслена цялата поддвигателна кора и беше оставила стабилна локвичка в събота през нощта. Днес ще я карам да поровят малко по-внимателно и да прегледат всички маркучета и съединения, дайте идея какво друго може да е, за да го проверят. Беше паднало и малко нивото на антифриза, но последно му доливах когато я взех сле дмонтажа на ГИ-то предо 4-5 месеца и от тогава май не съм вдигал капака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boracle Публикувано 11 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2018 Така, намерх главния виновник - оказа се високото налягане на пасажерското турбо. Обаче много интелигентно пуска само когато надуе и при нормално каране под 2500 оборота изобщо не капва. Сега се чудя какво друго да метна така и така ще се сваля двигателя. Май ще взема да сервизирам и двете турбота. Има ли нещо друго, което е хубаво профилактично да се смени доакто ползваме момента? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 11 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2018 Тампоните на магарето? Ако не са пипани де ... Че така и така ще е долу ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 11 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2018 Ако мотора е вънка аз бих прегледал цялата вентилация и вакуми за запушвания, скъсвания и неработещи клапани. Също може и да се поизмие малко, предполагам ще е леш отдолу. Знае ли се на какви истински км може да е колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MrLover Публикувано 12 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2018 Аз задължително бих махнал предкатализаторите!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване