denko1995 Публикувано 15 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2018 (Редактирано) Здравайте , отдавна се боря с един проблем ... При газ до ламарина на 2-3-4-5-6 скорост държи 0.8 без никакви потрепвания , но пусна ли педала , влиза в някакъв авариен режим и не надува повече от 0.4.. Гася , паля и проблема изчезва до следващите 5-6 пъти ?!? Ако съдим по буустметъра ,спад или загуба на налягане докато се настъпва колата , няма .. Изолирах н249 и дръпнах вакума от смукателите , Н75 пробван с друг работещ , мап сензора си отчита налягане , дебитомера дава добри показания.. Актуатора е окей , дросела изчистен... При диагностика грешката е 17705 , пад на налягане между турбо и дросел .. блоу оффа е Бейли , двубутален. Някакви идеии какво още да погледна ? Забравих .. Колата е S3 8L AMK 2001г. Редактирано 15 Декември 2018 от denko1995 добавяне на информация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 26 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2018 Свали ауспуха и огледай разтоварващия клапан на турбото.Ако видиш пукнатини,те чака сериозно разглобяване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denko1995 Публикувано 26 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2018 (Редактирано) То това остана само , всичко останало е проверено , пътища, вакуми , клапани всичко логично е проверено , скоро ще сложа даунпайп , и ще смъкна турбината задължително .. Та въпроса ми е , ако има сериозни нарушения по топлата част , правят ли ги , само топлс част купува ли се ? вариянт с хибрид по добър ли е или да остава с к04 , не мисля за сериозен силов , просто ремап , но мисля ако ще се налага смяна на турбина , по добре хибрид ? Другия вариянт е , разтоварващия клапан да не затваря както трябва .. и да остава в отворено положение , С ваг ком , компютъра си иска налягането , но турбината спира .. не че. спира повече от 0.4 не виждам Редактирано 2 Януари 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 26 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2018 Ако това е проблема и турбината ти е добра,аз бих пробвал заварка.Варна ти е близо,а там в МЕИ-то има страхотен сервиз,мисля че имаха и заварчик.Заварката на това място е много специфична,изисква подгряване и специални електроди та не е за всеки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denko1995 Публикувано 26 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2018 (Редактирано) Благодаря, ще споделя за случилото се след нова година ! Весели празници Редактирано 2 Януари 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 26 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2018 Нищо няма да стане със заварка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denko1995 Публикувано 26 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2018 (Редактирано) Защо колега ? Би ли дал мнение ? Редактирано 2 Януари 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 26 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2018 Защото ще се спука до заварката.И пак заварка,и пак ще се спука и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denko1995 Публикувано 26 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2018 (Редактирано) Окей , друга алтернативна идея примерно ? Колко струва да се направи един хибрид примерно ? Редактирано 2 Януари 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 26 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2018 Другата алтернатива е да смениш топлата част или цялата турбина.Колко струва хибрид не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 28 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2018 On 12/26/2018 at 9:32 PM, veselin velchev said: Нищо няма да стане със заварка. Зависи най-вече от това кой е заварчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 28 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2018 Зависи най-вече от състоянието на материала, след определен брой цикли нагряване/изстиване, да се заваря чугун е просто безмислено, а преценката за тоя момент на "око" нама как да я направи който и да е заварчик, било то и наѝ-божествения такъв. Наварят се скъпи турбини, минали първо лабораторен тест на материала, тия веялки малките, при наличието на толкова много автърмаркет части, направо е смехотворно да се мъчи човек да ги реанимира по тоя начин, говорим за масовката духалки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 28 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2018 Ще разберат,че няма да стане,но по трудният начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 29 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2018 Заваряването на чугуна зависи от това какъв точно е чугуна,специално за турбината и изпускателните колектори краткия отговор е става,наварения метал е мек и пластичен и няма проблеми с топлинното разширение.Доста изпускателни колектори,блокове с липсващи парчета и корпуси на турбини са ми минали през ръцете,гаранция никога няма,понеже чугуна е шибан материал,но повечето пъти при спазване на технологията и правилните електроди се получава.Напук на всички теории за това,че чугун,който е минал през огъня не се заварява дизела на колегата ми трака с неговия си чугунен колектор към който е заварен фланец от Ст3.Заварките са грозни,почти винаги имат нужда от обработка,процедурата е тежка и трудна,но ако проблема е само в пукнатината и не може да се намери читава топла част втора ръка,аз бих рискувал,но при мен свалянето и качването са без пари.Иначе всеки си прави сметката,труда на добрия заварчик струва пари,правилните електроди на дребно са по 2.50 бройката,демонтажа,монтажа и разглобяването на турбината също не са работа за 5 минути. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване