papuas Публикувано 16 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2018 Има няколко теми във форума по въпроса,прочетох ги ,обаче инфото се оказа оскъдно. Този тампон е за смяна със сигурност.Колата има вибраций най-много ,когато съм на светофар и D ,ако я изключа на N се усещат по малко..та? 1 вярно ли е че оказва влияние върху дозирането на горивото? 2 трябва ли им някаква настройка при смяната и как става това (хидравлични били)? 3 и двата ли имат датчици или само този откъм пасажера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 16 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2018 Първо можеш да оправиш теча на масло, защото и новия тампон ще замине от него. 1. Не съм 100% сигурен, но според мен не влияе върху дозирането на горивото( виждал съм такива аудита със заменени тампони с обикновени, на мястото на клапана са сложени резистори, драми нямат) 2. Настройка( или реглаж) се прави на предния тампон, под радиатора, не на тези. 3.Както писах, това не са датчици, а клапани, които компютъра задейства, за да пропускат( или не) маслото(или каквато и да е течност вътре) с цел да се намалят вибрациите. Дано съм бил полезен Пп. И двата тампона имат клапани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papuas Публикувано 16 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2018 Благодаря колега..много полезен. Теча на масло е от тъпите гумички на дюзите,койте сменях пролетта ..,идея от къде да си ги купя читави ,че тези бяха единствените ,който намерих тогава и са яко дървени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 17 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2018 Тампоните действат с въздух (в самите тях има камери с масло) и имат само две положения (вкл./изкл.). Не влияят на горивото, както и обратното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papuas Публикувано 17 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Декември 2018 Благодаря колега...може би и предния трябва да сменя ,когато сменям тези!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 20 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2018 (Редактирано) Влияят на смесообразуването, но в много малки %. При този тракалник може и да не усетиш разликата Редактирано 20 Декември 2018 от DJANO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 20 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2018 Преди 3 часа, DJANO написа: Влияят на смесообразуването, но в много малки %. Дай си бележника - слаб две! И утре с ваще на спявка при директора! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 20 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2018 Защо? Може да има корекции на впръскваното гориво заради тия тампони. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 20 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2018 Добре, добре, ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 20 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2018 Имам спомен че съм гледал някакви корекции от тези тампони през ваг ком. Може и да греша. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 21 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2018 Няма feedback от тампоните, те са само изпълнителен механизъм и то с две положения - ON/OFF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване