CVT Публикувано 4 Април 2019 Доклад Share Публикувано 4 Април 2019 (Редактирано) Да, ролките са INA оригинално, аз затова и вземам техния комплект. Иначе оригиналния ремък койтo свалих на 130 хил. км и външно изглеждаше като нов беше Dayco (мотора е 2.0 TFSI BPG). Но разбира се външния вид заблуждава много и не ти какза нищо за състоянито на фибровлакната в него които го държат. Редактирано 4 Април 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 4 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2019 Същото важи и за оня Ина, след 60хил. се басирам че му няма нищо и не си личи че е ползван. Стщата работа при накладките- с нокътче трябвало да се провери дали са меки А после ще ти изпилят нервите от скърцане. Въобще всеки който по външния вид дава оценки и гаранции просто се заблуждава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 6 Април 2019 Доклад Share Публикувано 6 Април 2019 (Редактирано) Тук позна! Снощи го снимах за един друг колега във форума: Не съм съгласен че е некачесвен ремък обаче. Редактирано 6 Април 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lpoik Публикувано 5 Май 2019 Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 (Редактирано) Колеги,искам да попитам-какъв е реда на разглобяване да се стигне до ангренажния ремък. Колата е А3 8L 125 1.8 бензин. Благодаря. Редактирано 5 Май 2019 от lpoik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване