zoo

Members
  • Content Count

    191
  • Joined

  • Last visited

About zoo

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A3 1.9 TDI, 90Hp

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Sofia

Recent Profile Visitors

637 profile views
  1. Всъщност риска е предимно за гумения О пръстен на буталото който не е скъп много (5 лв ). Едва ли маслото ще бъде толкова агресивно към пластмасовото бутало. Смазването вярвам винаги ще бъде добро, оборотите са хиляда и нещо и не се водят дори високи. По неприятно ще е ако пропусне уплътнението долу към мотора. Това всъщност е дилемата, де .По новия модел е със грес и метално бутало между другото.
  2. Става въпрос за електрически къртач в тази част която е предавателната кутия и е в общ обем със буталото. Което от своя стреана на този модел е някакъв полимер със гумен О-пръстен. Там няма налягане, има само метална зъбна предавка лагеруваща на иглени лагери и мотовилка която също е полимер и няма лагер. Подготвителната група предполагам е часта която е свързана с хидравликата, и за това е логично да се ползва хидравлично което запазва качества при високо налягане. Наложи се да сменям О пръстените на буталото и ударника и смених и маслото което си беше черно също като в този клип където даже направо го няма. Всичко е наред но ме гложди мисълта за това масло, какво може да е ?!
  3. ЧУдех се тези дни какво би могло да е маслото за къртачите което да удовлетворява изисквания в които работят елементите на един къртач (Бош в случая) Като: -смазване на метални зъбна предавка -смазване на иглен лагер -смазване на някакъв вид полимерн0-метална биелна група -не разяждане на гумените уплътнения с които уплътнява буталото Оригиналното масло е почти прозрачно без мирис и доста течно. И разбира се безумно скъпо 50мл -17 лв В някой руски клипчета видях да сипват трансмисионно масло но не знам как се отнася към гумените плътнения които определено са масло устойчиви но дали и към точно този тип масло? Има ли някой с практически опит проба грешка или дори вътррешна информация какво може да е това специфично масло
  4. Аз залагам на изгоряла мека връзка на генерацията Много са коварни, гледаш слушаш, душиш -нищо, а като я свалиш и чак тогава виждаш от къде мирише. Тия А4 не са ли вече със изведени ауспуси зад бронята, а не скрити? Голяма тъпня са тия завити надолу тръби, уж за да задържа твърдите частици във асфалта, но и кй ще преположи че ще се карат до такава достолепна възраст когато са проектирани
  5. в тия файлове които имам няма стейдж 3 но звучи достоверно
  6. не зн твоя еку с каква памет е, от 1 или два чипа. стейдж 1 и 2 са когато са два чипа. ако е с един винолса може да ги запише и в един файл който да се запише на чипа.
  7. ето ти едни готови дамоси само че не ги качвай защото забелязах че адресите на картите са различни от твоя файл не знам защо. Alfa_156_1.9_JTD_2001_85.3KWKW_Bosch_0281010335_Bosch__351517_14BD.Stage1 Alfa_156_1.9_JTD_2001_85.3KWKW_Bosch_0281010335_Bosch__351517_2C58.Stage2
  8. повтарям се в тая тема ама ... - ако колата ти има някакви проблеми, и заради това не ти харесва поведението и, със махане на ЕГР нищо няма да промениш. за повече мощност пък да не говориме. ЕГР работи и пуска газове за рециркулация само при ниски обороти основно при работа на място. направи си сам извод дали има смисъл. ако толко искаш да разбереш сложи му планка и го запуши - най евтиният вариянт за проба е от метална ламаринка със гарнитурка от алуминиев кен, сам ще се убедиш дали има смисъл. вдигането на мощноста е комплексно, променят се няколко карти и то само ако хардуера т.е помпата , дюзите позволяват. сиреч почва се от там. иначе получаваш основно пушеци + голям разход и минимален ефект. това е което си мисля. тука във форума никой няма да ти каже в подробности как да стане - изпитано ! 1. защото една голяма част папагалски ползват готови карти и реално няма какво да кажат осве да те пратят в сервиз 2. тези които имат идея си пазят знанията и почти не ги споделят, което разбира се си е тяхно право. междинен вариянт е да намериш някой да ти промени файла дори и по интернет да му пратиш компютъра мярках преди време такива обяви дори, но тъй като не ме интересуваха не съм ги записал. веднага да си призня аз не бих се занимавал защото принципно чужди коли не пипам- правило номер 1
  9. Оказа се че адресите не са универсално средство за намиране на мап-овете. Търсенето става по други сигурни "критерии" например стойности и графичен вид на конкретната карта. За това и толкова много картинки съм качил.
  10. явно планината пази свойте тайни. как не разбраха тия българи, че някой който е решил да си направи нещо сам, няма да отиде никога при майсторите, не знам..
  11. Сигурен ли си че има въобще такава карта? Да не би да се настройва през вагком ? Алоо събудете се хораа :))
  12. Лампата за подгряването, над около 5 градуса не се свети постоянно т.е. няма подрев - светва и загасва веднага. Ако не светва изобщо при контакт е друг въпрос.. http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=199038 Защо се проваля? Някои от ранните релета имат лошо качество на спойка. Връзките се пукат и периодично работят. Ето защо понякога чакането може да накара колата да се рестартира. Самите контакти също могат да се обърнат. Новите, обновени части имат по-големи контакти и по-добри спойки за запояване, за да се предотвратят повреди. Ако това може да доведе до спиране на двигателя, а не до стартиране и т.н., защо не беше отзован? Вашето предположение е толкова добро, колкото и моето ... Има ли някакъв начин да предотвратите отказ на това реле?Както вече беше посочено, VW реши тихо проблема през 2001 г. Обновената част е сива и има 109 отпечатани наопаки спрямо по-старите черни единици. Снимката на кутията с предпазители CEII показва актуализирано реле на OEM, изображението на оригиналното, монтирано на моите 99.5, показва едно от проблемните. Ако откриете, че колата ви има един от оригиналните черни единици, би било добре да я замените с актуализирана. Цената е много минимална и подмяната е лесна. Обърнете внимание, че някои нови релета за пазаруване имат черен калъф, въпреки че имат актуализирания дизайн.
  13. Винаги е много кофти така някой като пита и в същото време- всичко е наред лампите палят и не свети нищо. Па после, подгрева не светел, това спестил онова не видял, как се презапоява захранване на ЕКУ, бе. Врачки трябват тука, не майстори
  14. Някой беше пуснал тема, бедни ли сме. Не бедни, а направо не знам какво сме. Ей го и този колега, пуснал тема писал уж се мъчил а накрая - оправих я и край . Явно нищо не направил и сега го е срам да пише. Аз не разбрах, това дето Бъзе писа- просмуквашите инжектори на газта провериха ли се, или от тях смуче, каквото може да смуче ?! Щото няма да е първата дето не пали мистично
  15. "бате" , това ми прозвуча леко като заплаха. аз много лесно се плаша, да знаеш..

    1. Show previous comments  1 more
    2. zoo

      zoo

      Е добре, щом казваш че не е значи го приемам за лаф :)

      Мир ? :) 

    3. yavor20v

      yavor20v

      👍 естествено?? :)

    4. zoo