MarikMayhem Публикувано 10 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2019 Здравейте. Имам а3 8l 1.6 Интересува ме някой може ли да ми прати урок или да ми кажете как точно да го сменя. Когато запаля колата скача на 90 градуса веднага и след това стига до 120 някъде. Установихме че е от датчика просто не знам къде точно се намира и как се сменя. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 10 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2019 Как установихте, че е от датчика? В зависимост от това с какво табло си съществува немалка вероятност то да е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MarikMayhem Публикувано 10 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2019 (Редактирано) Майстора го разкача и каза че най-вероятно е от него. Просто сега няма време да се занимава с мен и искам да опитам сам да го сменя. Веднага щом запалая колата и градусите са 60-90. Не знам как е възможно това. Със старото табло съм. Редактирано 10 Януари 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 10 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2019 Майстора нищо не е направил. Гледа се показанието на датчика с компютърна диагностика. Дотогава няма смисъл да сменяш нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MarikMayhem Публикувано 10 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2019 (Редактирано) Значи може и да е от таблото? Редактирано 10 Януари 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xpl0d Публикувано 10 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2019 Смени датчика... около 20на лева е. Ако не сработи чак тогава може да се дали проблема е в таблото (ама надали е от него - изпитано). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 10 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2019 Е па сменяйте, все някой трябва да движи икономиката. Далеч повече пъти е изпитано (не)качеството на въпросните табла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MarikMayhem Публикувано 10 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2019 До сега пича винаги ми е познавал електрическите проблеми с кочината... Ще опитам пък квото стане. И без това не мога да го чакам него. Благодаря за мненията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 10 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2019 Драсни какво е станало като смениш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 10 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2019 И на нашата А3-ка така показваше температурата.Като дадем контакт стрелката скачаше веднага на 70гр.Като загрее отиваше на 110гр.И проблема не беше в датчика.Сменихме таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo&viki Публикувано 10 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2019 И аз мисля,че е от таблото.Аз датчик сменях скоро.Просто не отчиташе вярно,нямаше такива скоци нагоре и надолу.Иначе е лесен за смяна и е на достъпно място,видимо.Но нямам снимка в момента. П.П.Намерих и то във форума ни.Цък Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 10 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2019 Дали проблемът е в датчика или в таблото се проверява елементарно и да 2-3 минути. Просто с VAG-COM се засича колко градуса отчита компютъра на двигателя и колко градуса отчита таблото. Ако и на двете места стойностите са еднакви, сменя се датчика. Ако само таблото отчита грешно, сменя се таблото. Проверката е бърза и елементарна. В рамките на 5 минути се разбира къде е проблемът. Няма смисъл от гадаене и ремонти тип "проба-грешка". Тези компютри в колата са там и за да помагат при диагностиката на проблем . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MarikMayhem Публикувано 11 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2019 Проблема беше от датчика. Благодаря на всички за мненията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване