Jump to content

Датчик за температура на водата на 8l 1.6


MarikMayhem

Recommended Posts

Здравейте. Имам а3 8l 1.6 Интересува ме някой може ли да ми прати урок или да ми кажете как точно да го сменя. Когато запаля колата скача на 90 градуса веднага и след това стига до 120 някъде. Установихме че е от датчика просто не знам къде точно се намира и как се сменя. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как установихте, че е от датчика? В зависимост от това с какво табло си съществува немалка вероятност то да е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстора го разкача и каза че най-вероятно е от него. Просто сега няма време да се занимава с мен и искам да опитам сам да го сменя. Веднага щом запалая колата и градусите са 60-90. Не знам как е възможно това. Със старото табло съм.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстора нищо не е направил. Гледа се показанието на датчика с компютърна диагностика. Дотогава няма смисъл да сменяш нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е па сменяйте, все някой трябва да движи икономиката.


Далеч повече пъти е изпитано (не)качеството на въпросните табла.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега пича винаги ми е познавал електрическите проблеми с кочината... Ще опитам пък квото стане. И без това не мога да го чакам него. Благодаря за мненията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на нашата А3-ка така показваше температурата.Като дадем контакт стрелката скачаше веднага на 70гр.Като загрее отиваше на 110гр.И проблема не беше в датчика.Сменихме таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля,че е от таблото.Аз датчик сменях скоро.Просто не отчиташе вярно,нямаше такива скоци нагоре и надолу.Иначе е лесен за смяна и е на достъпно място,видимо.Но нямам снимка в момента.

 

П.П.Намерих и то във форума ни.Цък

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали проблемът е в датчика или в таблото се проверява елементарно и да 2-3 минути. Просто с VAG-COM се засича колко градуса отчита компютъра на двигателя и колко градуса отчита таблото. Ако и на двете места стойностите са еднакви, сменя се датчика. Ако само таблото отчита грешно, сменя се таблото. Проверката е бърза и елементарна. В рамките на 5 минути се разбира къде е проблемът. Няма смисъл от гадаене и ремонти тип "проба-грешка". Тези компютри в колата са там и за да помагат при диагностиката на проблем ;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...