VladkoJ Публикувано 22 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2019 (Редактирано) Четох дълго дълго как да си свържа тоя темп датчик и сега със снимков матрял ще покажа как съм го направил, щото много хора гледам не им става ясно,много е просто. Първо идох си взех един датчик за 10 лв. -кабел намерих в килера от тонколони -ключе 14мм да стегна датчика -шестограм 5мм за да развия стария болт. Свалих таблото с нагласата, че ще имам тези 4 пина (първата снимка),но се оказа, че не е така при мен и почнах да търся други схеми.Намерих (втората снимка) друга схема ,която показва, че 21-вия пин е за темп на маслото и почнах.Отвъртях болта, който се намира на корпуса към който се закрепя масления топлообменник (радиатор,охладител) и към него масления филтър (трета,четвърта,пета снимка).Завих датчика и прекарах с голям зор кабела към купето.Наложи ми се да махна кората под волана иначе нямаше как да стане и то пак със зор го прекарах.Махнах зеления корпус с щипка от планката и набутах там кабела на 21-вия слот след което сложих корпуса и тъпата батерия на тела ми падна.Толкос с моите снимки . Другата страна на кабела навих на датчика и го облепих с изолир за момента,че нямам подходяща капачка. Сложих всичко на мястото си,запалих и тръгнах,и след минутки гледам стрелката вече над 60 градуса.Карах час и стрелката стигна някъде до 110-120 градуса ама аз през цялото време изцеждах обороти абе работи Редактирано 22 Януари 2019 от VladkoJ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VladkoJ Публикувано 23 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2019 Днес снимах вече ,че бачка Преди и след Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
urumkata Публикувано 26 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2020 (Редактирано) Интересен пост,браво колега. Редактирано 27 Януари 2020 от VBI Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frozen1 Публикувано 17 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2020 Благодаря за темата, хареса ми. Датчикът има ли някаква капачка отгоре или си седи така? Волтажът не е ли малко висок Иначе определено хром ринговете отварят таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VladkoJ Публикувано 25 Декември 2022 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2022 (Редактирано) Купих датчика така без капачки или тн. На 80-тките съм виждал заводско кабелна обувка и отгоре гумена тапа.А относно волтажа,правилно си отчита първата черта след 12 е 14 и малко след това става 14.2 хаха Редактирано 3 Януари 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FEN_NA_TDI Публикувано 5 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2023 Заводска кабелна обувка трябва да имаш и ти, поне при мен имаше на старото ми ауди, от датчика кабелчето отива на една букса при компютъра, аз от там пуснах кабела до таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts