VladkoJ Posted January 22, 2019 Report Share Posted January 22, 2019 (edited) Четох дълго дълго как да си свържа тоя темп датчик и сега със снимков матрял ще покажа как съм го направил, щото много хора гледам не им става ясно,много е просто. Първо идох си взех един датчик за 10 лв. -кабел намерих в килера от тонколони -ключе 14мм да стегна датчика -шестограм 5мм за да развия стария болт. Свалих таблото с нагласата, че ще имам тези 4 пина (първата снимка),но се оказа, че не е така при мен и почнах да търся други схеми.Намерих (втората снимка) друга схема ,която показва, че 21-вия пин е за темп на маслото и почнах.Отвъртях болта, който се намира на корпуса към който се закрепя масления топлообменник (радиатор,охладител) и към него масления филтър (трета,четвърта,пета снимка).Завих датчика и прекарах с голям зор кабела към купето.Наложи ми се да махна кората под волана иначе нямаше как да стане и то пак със зор го прекарах.Махнах зеления корпус с щипка от планката и набутах там кабела на 21-вия слот след което сложих корпуса и тъпата батерия на тела ми падна.Толкос с моите снимки . Другата страна на кабела навих на датчика и го облепих с изолир за момента,че нямам подходяща капачка. Сложих всичко на мястото си,запалих и тръгнах,и след минутки гледам стрелката вече над 60 градуса.Карах час и стрелката стигна някъде до 110-120 градуса ама аз през цялото време изцеждах обороти абе работи Edited January 22, 2019 by VladkoJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
VladkoJ Posted January 23, 2019 Author Report Share Posted January 23, 2019 Днес снимах вече ,че бачка Преди и след Link to comment Share on other sites More sharing options...
urumkata Posted January 26, 2020 Report Share Posted January 26, 2020 (edited) Интересен пост,браво колега. Edited January 27, 2020 by VBI Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frozen1 Posted February 17, 2020 Report Share Posted February 17, 2020 Благодаря за темата, хареса ми. Датчикът има ли някаква капачка отгоре или си седи така? Волтажът не е ли малко висок Иначе определено хром ринговете отварят таблото. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VladkoJ Posted December 25, 2022 Author Report Share Posted December 25, 2022 (edited) Купих датчика така без капачки или тн. На 80-тките съм виждал заводско кабелна обувка и отгоре гумена тапа.А относно волтажа,правилно си отчита първата черта след 12 е 14 и малко след това става 14.2 хаха Edited January 3, 2023 by VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Link to comment Share on other sites More sharing options...
FEN_NA_TDI Posted February 5, 2023 Report Share Posted February 5, 2023 Заводска кабелна обувка трябва да имаш и ти, поне при мен имаше на старото ми ауди, от датчика кабелчето отива на една букса при компютъра, аз от там пуснах кабела до таблото. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts