Jump to content

B7 губи масло


hurricaneevo

Recommended Posts

Здравейте! На около 1000-1200 км шофиране извънградско предимно ми светва лампата за минимум на маслото. Налага се да долея около 500 мл и след още толкова километри упражнението се повтаря. Проблемът го имам откакто съм взел колата, т.е. от 2 месеца. Ползвам castroledge за турбодизел 5w40. Миналият месец ми чистиха геометрията на турбото и си мислех, че проблемът може да се е решил, но уви, днес на магистралата отново изпаднах в същото положение. Когато доливах днес забелязах, че около капачката за маслото се е омазнило и има и малко по кората. Имате ли предположения какво може да е и откъде да почна да търся разрешение. Няма течове сутрин, следя маслото и ежедневно и нивото си е в норма. Явно, когато я напъна по  магистралата и нещо се случва. Мотора е 2.0 тди, 2005 година ПД. Благодаря предварително за всяко мнение. 

Редактирано от hurricaneevo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За турбото си имах други симптоми, не съм го чистил заради маслото. Тайно се надявах с един куршум - два заека :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1во - Като начало смени марката на маслото . 

2ро - свали маркуча към инеркулера и виж дали ще има събано масло. Ако има малко няма проблем , но повече , означава че средната част на турбината е за смяна.

3то - неработеща картерна вентилация

 

Между другото , пуши ли студена / топла? Някакви симптоми? Защо чисти турбото ? Какви симптоми имаше? Кода на двигателя какъв е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какво масло да го сменя и защо?

Колата не пуши, турбото го чистих, защото колата влизаше в авариен режим, когато дадеш повече газ. Имаше и едно придърпване, когато си на 2000 об на 2-3 предавка. Майстора свалял егр и турбото да ги чисти, имало доста сажди. Каза, че турбото пренадувало и затова влизало в авариен. Светна и лампата на двигателя. След като си я взех от сервиза нямаше проблем, до вчера, когато светна минимума. Кода BLB. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата ти не пуши повечко, възможно е да имаш теч от някъде. Като сменяте масло, при махане на кората под мотора да не прави локва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам течове, като ми светна лампата за минимума долях и  почнах да следя нивото на маслото и винаги си е в норма, докато не завъртя 1000-1200 км. Разбрахме се днеска с майстора началото на другата седмица да му я закарам и щял да откачи маркуча към интеркулера и ще остави колата да работи да види какво има ли нещо подозрително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен стига дава пари за майстори засега. Кастрол е едно от най-известните масла и има много  фалшификати . Сега доливай и направи една сметка за 10000км колко ще изгори . Ако е около 1л, не предприемай ремонти. Сложи друга марка масло . Не почвай ремонти , че като ги знам майсторите , лошо ми става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип е стандартна процедура да се пробва първо с друго масло....и нека пробва. Обаче ако за 1000 км му се губи толкова, колкото би трябвало да е за 10000 км ...шанса да се промени нещо, е малък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз смятам, че всяко масло би издържало 5-6000 километра преди да започне загубата. Не е сложно и сам да провериш, както е писал Светльо количеството масло в маркуча на кулера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, Svetliu90 said:

Според мен стига дава пари за майстори засега. Кастрол е едно от най-известните масла и има много  фалшификати . Сега доливай и направи една сметка за 10000км колко ще изгори . Ако е около 1л, не предприемай ремонти. Сложи друга марка масло . Не почвай ремонти , че като ги знам майсторите , лошо ми става.

Засега за около 6000км съм долял 2л. Явно е, че има нещо. Ремонти не бързам да предприемам, но искам да установя поне откъде идва това.  

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два литра си е много и ако не го гори и не тече,навярно го събира в кулера.В един момент ще го засмуче в мотора и ще стане мазало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалихме маркуча към кулера и там няма масло. Според майстора проблема се крие в сегемнтите. За жалост пак влизам в един омагьосан кръг на догадки :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако не го губи от турбото или няма сериозен теч от някъде, е напълно логично просто да го изгаря! В се пак ако са само сегменти не е чак толкова страшно..... вярно, че си е врътня.....ама няма как!   При всяка дизелова кола това са двата най-чести случая, при които маслото изчезва - или от турбото, или заради износени /понякога и счупени/ сегменти!   При мен се случи на бензинов автомобил преди време....няма, няма и хоп- голям разход на масло. Понеже турбо нямах, беше ясно какво е......единият сегмен беше почти изчезнал:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...