Jump to content

Проблем със скорости


Svetlozar8004

Recommended Posts

Здравейте, имам следния проблем...Първа(от спряло положение) и трета и задна влизат трудно. Задната даже не иска да влезе понякога и трябва да натисна съединителят отново и пак трудно влиза. От какво може да е проблема. Възможно ли е да е от маслото на скоростната кутия.

Колата е б4 ка 2.0(АБТ) 90к.с. ако е от значение

Редактирано от Svetlozar8004
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е от значение какъв е мотора кутиите са еднакви стават на всички двг.  може да са ти на умиране помпите на съединителя  но щом казваш че го прави само на 1 .3 и задна    може и синхронизатори  да имаш вече износени ,,,  аз имам подобни проблеми  и аз съм с 2.0 абт 90 кс.  при мен като я запаля студена и й пусна съединителя на свободна  и дърпа  2 3  санта на пред се мести сама  като й го натисна и се връща назад и така докато не се загрее / казаха ми масло в кутия за смяна че било / а иначе  1 и 2 ми влизат трудно като е студена   и 2ра винаги има удар при вкарване независимо  дали студена топла   дали нежно  я вкарваш или с ряз  винаги има удар    за мен това е синхронизатор    аз съм с CGT кутия   ти с коя си 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами първа на светофари особенно ми влиза малко трудно, трета доста рядко, ама задната е направо ужас...натискам лоста на долу и бутам на дясно и не иска назад да отиде..пускам го на неутрална пак, пускам съединител и пак същото движение и влиза ама трудно..Затова да питам тук първо преди да я карам на мойстори че то само майстори се наричат повечето

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задната може да не влиза от големи луфтове в лоста или в каренцето между пръта на лоста и избирача на кутията. Моето каре беше разбито и доста се подобри включването след смяната му. Първа и втора често имат проблем със синхронизаторите, така че те от карето няма да се подобрят много. Аз сипах ново масло Кастрол и добавка Сумолюб на Бардал, и сега само втора се включва малко негладко. Добавката намали шума и подобри включването на всички скорости при минусови температури.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, Svetlozar8004 написа:

Ами първа на светофари особенно ми влиза малко трудно, трета доста рядко, ама задната е направо ужас...натискам лоста на долу и бутам на дясно и не иска назад да отиде..пускам го на неутрална пак, пускам съединител и пак същото движение и влиза ама трудно..Затова да питам тук първо преди да я карам на мойстори че то само майстори се наричат повечето

да ама при теб го прави даже и след като е загряла  /// бАх мААму  

преди 2 минути, auubau написа:

Задната може да не влиза от големи луфтове в лоста или в каренцето между пръта на лоста и избирача на кутията. Моето каре беше разбито и доста се подобри включването след смяната му. Първа и втора често имат проблем със синхронизаторите, така че те от карето няма да се подобрят много. Аз сипах ново масло Кастрол и добавка Сумолюб на Бардал, и сега само втора се включва малко негладко. Добавката намали шума и подобри включването на всички скорости при минусови температури.

намирисва ми на отваряне на кутия   

 

преди да се заемеш с големия панаир със сваляне на кутии  пробвай това което колегата ти казва  със смяна на карданчето което свързва пръта и избирача   смени й и маслото и добави добавка ако не се оправи вече отиваш на отваряне на кутия или смяна на съединител но не съм сигурен че ше се оправи от смяна на съединител 

 

преди 6 минути, auubau написа:

Задната може да не влиза от големи луфтове в лоста или в каренцето между пръта на лоста и избирача на кутията. Моето каре беше разбито и доста се подобри включването след смяната му. Първа и втора често имат проблем със синхронизаторите, така че те от карето няма да се подобрят много. Аз сипах ново масло Кастрол и добавка Сумолюб на Бардал, и сега само втора се включва малко негладко. Добавката намали шума и подобри включването на всички скорости при минусови температури.

колега тея имат ли щека за проверка на маслото в кутийта ... от къде да знам колко трябва да долея   дали изобщо трябва да долея 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея кутии уж им дават да се пълнят с 2.250 литра. Аз налях точно толкова 2 л. масло + 0.250 л. добавка. Някъде беше обяснено, че нивото на маслото трябва да е на 7 мм под ръба на пробката. Това се проверява, като се прегърне парче тел на буква "Г" и късия край се прави дълъг 7 мм. Поставя се телата на долният ръб на отворената пробката, като Г -то сочи надолу. Когато върха на телата се намокри от маслото - нивото е добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ибах мааму тва ако е начина на германците  аз ше са обърна на обратно 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е начина когато Ти искаш да провериш нивото и да долееш, но не знаеш колко. Германците наливат маслото с дозиращо устройство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да то тва е начина в завода а за обикновения германец   сигурно отива в сервиза и там му го сменят цялото направо 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...