Svetlozar8004 Публикувано 24 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 (Редактирано) Здравейте, имам следния проблем...Първа(от спряло положение) и трета и задна влизат трудно. Задната даже не иска да влезе понякога и трябва да натисна съединителят отново и пак трудно влиза. От какво може да е проблема. Възможно ли е да е от маслото на скоростната кутия. Колата е б4 ка 2.0(АБТ) 90к.с. ако е от значение Редактирано 24 Февруари 2019 от Svetlozar8004 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
калашников Публикувано 24 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 не е от значение какъв е мотора кутиите са еднакви стават на всички двг. може да са ти на умиране помпите на съединителя но щом казваш че го прави само на 1 .3 и задна може и синхронизатори да имаш вече износени ,,, аз имам подобни проблеми и аз съм с 2.0 абт 90 кс. при мен като я запаля студена и й пусна съединителя на свободна и дърпа 2 3 санта на пред се мести сама като й го натисна и се връща назад и така докато не се загрее / казаха ми масло в кутия за смяна че било / а иначе 1 и 2 ми влизат трудно като е студена и 2ра винаги има удар при вкарване независимо дали студена топла дали нежно я вкарваш или с ряз винаги има удар за мен това е синхронизатор аз съм с CGT кутия ти с коя си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetlozar8004 Публикувано 24 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 (Редактирано) Ами първа на светофари особенно ми влиза малко трудно, трета доста рядко, ама задната е направо ужас...натискам лоста на долу и бутам на дясно и не иска назад да отиде..пускам го на неутрална пак, пускам съединител и пак същото движение и влиза ама трудно..Затова да питам тук първо преди да я карам на мойстори че то само майстори се наричат повечето Редактирано 1 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 24 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 Най вероятно е съединител в механиката или хидравликата,иска си майстор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auubau Публикувано 24 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 Задната може да не влиза от големи луфтове в лоста или в каренцето между пръта на лоста и избирача на кутията. Моето каре беше разбито и доста се подобри включването след смяната му. Първа и втора често имат проблем със синхронизаторите, така че те от карето няма да се подобрят много. Аз сипах ново масло Кастрол и добавка Сумолюб на Бардал, и сега само втора се включва малко негладко. Добавката намали шума и подобри включването на всички скорости при минусови температури. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
калашников Публикувано 24 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 преди 22 минути, Svetlozar8004 написа: Ами първа на светофари особенно ми влиза малко трудно, трета доста рядко, ама задната е направо ужас...натискам лоста на долу и бутам на дясно и не иска назад да отиде..пускам го на неутрална пак, пускам съединител и пак същото движение и влиза ама трудно..Затова да питам тук първо преди да я карам на мойстори че то само майстори се наричат повечето да ама при теб го прави даже и след като е загряла /// бАх мААму преди 2 минути, auubau написа: Задната може да не влиза от големи луфтове в лоста или в каренцето между пръта на лоста и избирача на кутията. Моето каре беше разбито и доста се подобри включването след смяната му. Първа и втора често имат проблем със синхронизаторите, така че те от карето няма да се подобрят много. Аз сипах ново масло Кастрол и добавка Сумолюб на Бардал, и сега само втора се включва малко негладко. Добавката намали шума и подобри включването на всички скорости при минусови температури. намирисва ми на отваряне на кутия преди да се заемеш с големия панаир със сваляне на кутии пробвай това което колегата ти казва със смяна на карданчето което свързва пръта и избирача смени й и маслото и добави добавка ако не се оправи вече отиваш на отваряне на кутия или смяна на съединител но не съм сигурен че ше се оправи от смяна на съединител преди 6 минути, auubau написа: Задната може да не влиза от големи луфтове в лоста или в каренцето между пръта на лоста и избирача на кутията. Моето каре беше разбито и доста се подобри включването след смяната му. Първа и втора често имат проблем със синхронизаторите, така че те от карето няма да се подобрят много. Аз сипах ново масло Кастрол и добавка Сумолюб на Бардал, и сега само втора се включва малко негладко. Добавката намали шума и подобри включването на всички скорости при минусови температури. колега тея имат ли щека за проверка на маслото в кутийта ... от къде да знам колко трябва да долея дали изобщо трябва да долея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auubau Публикувано 24 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 Тея кутии уж им дават да се пълнят с 2.250 литра. Аз налях точно толкова 2 л. масло + 0.250 л. добавка. Някъде беше обяснено, че нивото на маслото трябва да е на 7 мм под ръба на пробката. Това се проверява, като се прегърне парче тел на буква "Г" и късия край се прави дълъг 7 мм. Поставя се телата на долният ръб на отворената пробката, като Г -то сочи надолу. Когато върха на телата се намокри от маслото - нивото е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
калашников Публикувано 24 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 (Редактирано) ибах мааму тва ако е начина на германците аз ше са обърна на обратно Редактирано 1 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auubau Публикувано 25 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2019 Това е начина когато Ти искаш да провериш нивото и да долееш, но не знаеш колко. Германците наливат маслото с дозиращо устройство. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
калашников Публикувано 26 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2019 (Редактирано) да то тва е начина в завода а за обикновения германец сигурно отива в сервиза и там му го сменят цялото направо Редактирано 1 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване