Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги, отскоро съм собственик на автомобил Audi A6 2006г. Имам следният въпрос, понеже ми предстои смяна на акумулатор (другата седмица) и се колебая между VARTA AGM 95AH и VARTA Silver Dynamic 110 AH. Понеже четох тук-там че AGM акумулаторите се ползват най-често за коли със старт/стоп функцията---> са по читави, но колко точно?  Дали ще успее да компенсира 15-те ампер часа разлика и да надживее другия или не. Благодаря предварително за съветите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата ти няма start/stop не ти трябва AGM и само хвърляш едни 50 лв. (или колкото е разликата в цената) в коша.

 

Иначе еднственото предимство на AGM-a за което се сещам е ако си от хората които по една или друга причина позволяват акумулатора да се изтощава до капка поради забравени светлини, зарядни в запалката и т.н. Визирам всяко разреждане под 8,5 волта което води до сулфатизация. В тези случаи обикновения акумулатор се съсипва значително по-бързо от AGM-а.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И AGM ще скапиш с такива волтажи , повече цикли има спрямо обикновения акумулатор това е основната разлика + по високо напреже  , което държи зареден и по време на заряд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, ivo.petkov написа:

И AGM ще скапиш с такива волтажи , повече цикли има спрямо обикновения акумулатор това е основната разлика + по високо напреже  , което държи зареден и по време на заряд.

 

Скапва се, но не е от 2 - 3 пъти, както при обикновения акумулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

На 29.03.2019 г. at 15:39, CVT написа:

 

Иначе еднственото предимство на AGM-a за което се сещам е ако си от хората които по една или друга причина позволяват акумулатора да се изтощава до капка поради забравени светлини, зарядни в запалката и т.н. 

 

 

На 4F няма какво да забравиш да свети и отделно си има battery manager, който гаси компютрите Аз бих препоръчал  AGM, така го дават и по каталог, защото тази кола има много компютри, които не умират веднага с дърпане на ключа. Не че и другия няма да ти свърши работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези компютри и в най-лошия случай не могат да изхарчат повече от четвърт амперчас преди да заспят. Това за един обикновен акумулатор е нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не е така. Една утечка някъде не може да знаеш колко ток ще изяде.

 

Чисто нов акумулатор ми го сваляле...сензора за затъмняване на огледалата, който от мързел го бяхме хванали грешно. Оказа се, че сензора за светлина другия работи постоянно за да знае колата дали да ти мигне за coming home... да не говорим за дефектиращи модули от прай, влага, студени спойки тук-таме.

 

Иначе от АGM без старт стоп не виждам смисъл да се дават пари. Разни “експерти” ги разправят по магазините за да си вземеш по-скъп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, тогава вече влизаш в категория "немърливост" за която вече писах по-горе, заедно с хората които по една или друга причина позволяват да им пада акумулатора под 8,5 волта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Студени спойки стават къде ли не. Темите тук са показателни. Първите 4F са на 15 години вече. Даже и да не си вързвал нещо пак може някой модул да “яде” много...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...