gazzy Публикувано 29 Март 2019 Доклад Share Публикувано 29 Март 2019 Здравейте колеги, отскоро съм собственик на автомобил Audi A6 2006г. Имам следният въпрос, понеже ми предстои смяна на акумулатор (другата седмица) и се колебая между VARTA AGM 95AH и VARTA Silver Dynamic 110 AH. Понеже четох тук-там че AGM акумулаторите се ползват най-често за коли със старт/стоп функцията---> са по читави, но колко точно? Дали ще успее да компенсира 15-те ампер часа разлика и да надживее другия или не. Благодаря предварително за съветите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 29 Март 2019 Доклад Share Публикувано 29 Март 2019 (Редактирано) Ако колата ти няма start/stop не ти трябва AGM и само хвърляш едни 50 лв. (или колкото е разликата в цената) в коша. Иначе еднственото предимство на AGM-a за което се сещам е ако си от хората които по една или друга причина позволяват акумулатора да се изтощава до капка поради забравени светлини, зарядни в запалката и т.н. Визирам всяко разреждане под 8,5 волта което води до сулфатизация. В тези случаи обикновения акумулатор се съсипва значително по-бързо от AGM-а. Редактирано 29 Март 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 30 Март 2019 Доклад Share Публикувано 30 Март 2019 И AGM ще скапиш с такива волтажи , повече цикли има спрямо обикновения акумулатор това е основната разлика + по високо напреже , което държи зареден и по време на заряд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gazzy Публикувано 30 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2019 Много благодаря за мненията! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Март 2019 Доклад Share Публикувано 30 Март 2019 Преди 5 часа, ivo.petkov написа: И AGM ще скапиш с такива волтажи , повече цикли има спрямо обикновения акумулатор това е основната разлика + по високо напреже , което държи зареден и по време на заряд. Скапва се, но не е от 2 - 3 пъти, както при обикновения акумулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 3 Април 2019 Доклад Share Публикувано 3 Април 2019 На 29.03.2019 г. at 15:39, CVT написа: Иначе еднственото предимство на AGM-a за което се сещам е ако си от хората които по една или друга причина позволяват акумулатора да се изтощава до капка поради забравени светлини, зарядни в запалката и т.н. На 4F няма какво да забравиш да свети и отделно си има battery manager, който гаси компютрите Аз бих препоръчал AGM, така го дават и по каталог, защото тази кола има много компютри, които не умират веднага с дърпане на ключа. Не че и другия няма да ти свърши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Април 2019 Доклад Share Публикувано 3 Април 2019 Тези компютри и в най-лошия случай не могат да изхарчат повече от четвърт амперчас преди да заспят. Това за един обикновен акумулатор е нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 3 Април 2019 Доклад Share Публикувано 3 Април 2019 Ми не е така. Една утечка някъде не може да знаеш колко ток ще изяде. Чисто нов акумулатор ми го сваляле...сензора за затъмняване на огледалата, който от мързел го бяхме хванали грешно. Оказа се, че сензора за светлина другия работи постоянно за да знае колата дали да ти мигне за coming home... да не говорим за дефектиращи модули от прай, влага, студени спойки тук-таме. Иначе от АGM без старт стоп не виждам смисъл да се дават пари. Разни “експерти” ги разправят по магазините за да си вземеш по-скъп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Април 2019 Доклад Share Публикувано 3 Април 2019 Е, тогава вече влизаш в категория "немърливост" за която вече писах по-горе, заедно с хората които по една или друга причина позволяват да им пада акумулатора под 8,5 волта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 3 Април 2019 Доклад Share Публикувано 3 Април 2019 Студени спойки стават къде ли не. Темите тук са показателни. Първите 4F са на 15 години вече. Даже и да не си вързвал нещо пак може някой модул да “яде” много... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване