SergioTacchini Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 Колеги, пак аз...4.2 335 к.с. BFM Независимо дали колата е топла или студена, понякога като понеча да запаля колата се чуди 5-6 секунди преди да завърти и светва лампа EPC.Никакви грешки по време на светещата лампа. Гася и паля от ново. Пали от раз, а лампата не свети. Фокус-мокус! Що е то? В други случаи след натискане на бутона се чува едни чукане и до там. Трябва да повторя операцията около 10-12 пъти и чак тогава завърта. Дотогава изобщо не реагира, а само си щрака. Дайте мнения...Sent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SECURITY Публикувано 19 Април 2019 Доклад Share Публикувано 19 Април 2019 Проблем със стартера - не достига ток както трябва до него или се е скапал. Затова свети ЕПС-то, понеже двигателя не се развърта, а трябва. Това по мое мнение.....Ако имаш възможност замери с ДЦ клещи на главния + кабел какво се случва когато натиснеш бутона за палене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SergioTacchini Публикувано 19 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2019 Отзад на батерията ли?Sent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SECURITY Публикувано 19 Април 2019 Доклад Share Публикувано 19 Април 2019 (Редактирано) Отзад е най-сигурно. Стартера като тръгне да върти тока ще се вдигне рязко, за кратко, колкото и електроника да има колата. Редактирано 19 Април 2019 от SECURITY Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SergioTacchini Публикувано 22 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2019 А само да попитам, има и постоянно трептене в светлините в купето и стоповете. Като подам газ се успокояват. Дали има връзка едното с другото?Sent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 22 Април 2019 Доклад Share Публикувано 22 Април 2019 Звучи като да има връзка с алтернатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SECURITY Публикувано 22 Април 2019 Доклад Share Публикувано 22 Април 2019 Най-вероятно акумулатора ти е заминал, може и алтернатора да е, но по-малко вероятно. Него поне бързо може да разбереш как зарежда посредтвом мултицет. Наскоро на един багер ни ги правеше същите парчета и се оказа дефектирал акумулатор, въпреки че багера е на 1 година, почти нов. Акумулатора AGM, беше се надул като балон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SECURITY Публикувано 26 Април 2019 Доклад Share Публикувано 26 Април 2019 Колега, откри ли проблема откъде идва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SergioTacchini Публикувано 26 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2019 Не... ще ходя на електричат. Каза, че се съмнява в стартера. Но трептенето на плафоните....?!?!?Sent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenp59 Публикувано 27 Април 2019 Доклад Share Публикувано 27 Април 2019 Ако му има нещо на стартера ,дано може да се сваля без да се сваля мотора.При някой модели е трудна работа.В три сервиза ми обявиха ,че ще свалят двигателя. Ако е така ще искаш и да обслужат и алтенатора . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SergioTacchini Публикувано 27 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2019 Не мога да намеря логика, обаче. Трептят, но зарежда нормално...Sent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване