К.Rusev Публикувано 25 Май 2019 Доклад Share Публикувано 25 Май 2019 Здравейте,колеги преди година имах проблем с надуването на турбината имам бууст метър и като и дам газ до долу има едно играене на налягането от 0.9бара пада на 0.6 и това се повтаря бързо.Колата е а4 б6 1.8т беx,проверени са вакумите.Предишния виновник беше н75 клапана дали е възможно пак да е от него,сложих оригинален,не записва никакви грешки.Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 26 Май 2019 Доклад Share Публикувано 26 Май 2019 Може,пробвай с друг! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 26 Май 2019 Доклад Share Публикувано 26 Май 2019 cut off клапана виж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
К.Rusev Публикувано 28 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2019 Смених кът офф клапана.Пак го има проблема и забелязах че само на трета четрърта пета и шеста го прави на първа и втора няма проблем.И то след 4500оборота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 29 Май 2019 Доклад Share Публикувано 29 Май 2019 Някакви грешки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
К.Rusev Публикувано 29 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2019 (Редактирано) 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small сега излезе това но се изчисти колеги други няма.Поздрави! Редактирано 30 Май 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 29 Май 2019 Доклад Share Публикувано 29 Май 2019 Дебитомера как е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
К.Rusev Публикувано 31 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2019 (Редактирано) Как да го проверя,колега? Редактирано 3 Юни 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2019 Караш на пълна газ на 2-ра и 3-та (без да отпускаш педала на газта изобщо) със закачен VCDS и гледаш каква максимална стойност ще покаже. Формулата при изправен дебитомер е: конски сили Х 0.8 . Ако показва по-ниски стойности може да опиташ да го почистиш със спрей за МАФ и пак да замериш стойностите му. Ако пак са ниски значи си за нов дебитомер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване