dadog Публикувано 8 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2019 Здравейте, имам ужасен проблем. Аудито ми е allroad 4F 3,0 diesel - 2007 и не иска да пали, при стартиране завърта ,но не запалва и след секунда се появява PARK.BRAKE ERROR. В някакъв момент след 10- тина опита запалва, всичко си работи, но после пак се случва същото, отново се появавява грешката и пак не иска да запали. Моля ви много, ако някой е имал такъв проблем да ми даде съвет, вече втори ден я гледат в сервиза и решение няма. Побърках се, отиде ми почивката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dadog Публикувано 9 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2019 (Редактирано) махнахме имобилайзера допълнително слаган от застрахователите, но проблема продължава, ще ви държа в течение.... междувременно ако някой се сети нещо да драсне два реда! Редактирано 9 Юни 2019 от dadog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2019 Закарай я на сервиз където разбират от Аудита и електрически ръчни спирачки. Това че са махнали имобилайзера на каското доказва че тези не разбират. Не чакай още доказателства. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 9 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2019 тъкмо това щях да пиша - отиди в истински сервиз и веднага ще разберат какво ѝ има. Скъсан кабел за ръчната. Дефектен abs module с една от възможните грешки. Или друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 9 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2019 Човек, закачат я на ваг кома и четете грешките, после постваш снимка на грешките тука и проблема ще се реши. Има достатъчно разбиращи тук, които да ти помогнат.PS. В този сервиз са меко казано палячовци, щом ръчкат имоти. Колата си казва къде да се търси проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2019 6 hours ago, dadog said: махнахме имобилайзера допълнително слаган от застрахователите, А кой махна имобилайзера, който лично го е монтирал ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 9 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2019 При монтажа на тъпия имобилайзер обикновено режат кан разклоненията на колонките, вижте какво е положението там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dadog Публикувано 10 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2019 16 hours ago, robobug said: А кой махна имобилайзера, който лично го е монтирал ли? Да тези които лично го монтираха, го махнаха 17 hours ago, ники 125кс. said: Човек, закачат я на ваг кома и четете грешките, после постваш снимка на грешките тука и проблема ще се реши. Има достатъчно разбиращи тук, които да ти помогнат. PS. В този сервиз са меко казано палячовци, щом ръчкат имоти. Колата си казва къде да се търси проблема. Възможно е но след като спре да пали, колата изписва над 50 грешки, губи връзки с основни мофдули, като двигател, скоростна кутия, въобще идиотщина. изтриваме грешките палиме след няколко опита и пак като спре да пали я пускаме и пак изписва сума ти грешки.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 10 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2019 Добре, дай всички грешки които излизат. Грешките не са измислени само за да се трият. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 10 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2019 Изглежда сякаш нещо задръства can шината. Ако не е имобилайзер (звучи точно като повреден имобилайзер) пробвайте да изключвате модулите един по един (или от предпазител или с прекъсване на can) и да се види кога ще спрат грешките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dvitanova Публикувано 22 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2021 On 6/9/2019 at 5:42 PM, Manniakk said: При монтажа на тъпия имобилайзер обикновено режат кан разклоненията на колонките, вижте какво е положението там Благодарение на коментарите по темата се обадих на застрахователите, иначе нямаше да се сетя веднага. Оказа се, че батерията, която са ми сложили на дистанционното е паднала(батерия на три дни, сложена от тях) и колата отказа да запали. След смяна на батерията, колата запали. Явно винаги трябва да си имам резервна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване