Jump to content

Шум след смяна на полуоска и вътрешно каре


Nikolai 1.8t

Recommended Posts

Здравейте колеги днес смених предна дясна полуоска /понеже старата превъртя откъм шлиците на вътр. каре/ заедно с ново вътрешно каре.След като си взех колата от най-близкия до моята  локация "майстор" ,който за първи път посещавам от немай къде по разбираеми причини ,чух странен шум като от лагер на главина точно от тази страна.Въпросът ми е карето има ли посока,която може да се обърка и да бъде причина за виенето и дали при този вид лагер на главината ако стегне повече болта на полуоската се притяга лагера и започва да вие?Извинявам се на колегата NIKO ако въпросът ми е твърде лаишки  :)

Редактирано от Nikolai 1.8t
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Стигнах до извода че не е лагер на колелото понеже звука не се променя при завой.Шумът тръгва след 30 км./ч. и на момент е пулсиращ.Съмнявам се  ,че "новата" полуоска е крива.Възможно ли е ако е крива тя да прави тези парчета?

P.S.Но пък ако е крива няма ли да има вибрации?

Редактирано от Nikolai 1.8t
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря колега,явно наистина е лагера на главината понеже я вдигнахме и дори на ръка като въртя гумата се осеща/ макар да е сменен преди няколко месеца/.Само се чудя как изведнъж се прецака така след превъртането на полуоската.

И да спомена ,че майстора беше забравил да сложи шайбата и втулката във външното каре и го накарах да я разглоби наново :)

Редактирано от Nikolai 1.8t
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, audi+ написа:

При лагера шума се усилва постепенно до към 60 км. може да е на пулсации и постепенно затихва при увеличаване на скороста.

Абсолютно погрешно, това е само един от многото частни случаи, поведението на скапан лагер е почти непредсказуемо, всичко зависи от вида повреда. Шума може да е цикличен, постоянен, виещ, "ромолящ", всякакъв и при различни скорости, обхвати и режими.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вида повреда е изхвърлена грес от прегряване или липса на масло ,нарушени повърхности от повишено триене паднала цементация и разрушаване.

Редактирано от audi+
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...