Pacoarabiata Публикувано 8 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2019 Колеги,днес смених лоста на едната клапа. На диагностиката ми остава грешката! Почвам да се чудя правилно ли сложих новия лост. Новия лост го цъкнах и седи надолу,а фабричния е нагоре!? Има ли начин да съм объркал нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2019 Двете снимки не ми приличат да са на едно и също. Откъде намери лост, който да става на ябълката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 8 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2019 На двата колектора им е различно положението.Щом седи грешка значи са леш клапите.Лостове има по 30лв някъде комплект с ябълката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pacoarabiata Публикувано 8 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2019 Точно комплект взех но смених само лоста който не се задържаше на ябълката! Като се откачи ми светна CHECK ENGINE,сега изгасна но на диагностиката.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 Чудя се как си сменил само лоста като новата ябълка е друг размер на топчето. Виж ги на ръка как се местят. На запален мотор някой дава газ и ти гледаш дали мърдат. При подаване на газ трябва да отидат до край, като отпуснеш се връщат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pacoarabiata Публикувано 9 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 Преди 20 часа, mshbul написа: Двете снимки не ми приличат да са на едно и също. Откъде намери лост, който да става на ябълката? Еми така ми дойде комплекта от Англия Преди 10 часа, mshbul написа: Чудя се как си сменил само лоста като новата ябълка е друг размер на топчето. Виж ги на ръка как се местят. На запален мотор някой дава газ и ти гледаш дали мърдат. При подаване на газ трябва да отидат до край, като отпуснеш се връщат. Вихровата с новия лост не помръдва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 Изчисти грешката и тогава виж пак дали мърда Не съм сигурен алгоритъмът какъв е точно, но след няколко недостигания на крайно положение, компът спира да се мъчи да я движи. На ръка мърда ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pacoarabiata Публикувано 9 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 На ръка вчера мърдаше,днес мотора беше загрял и не можах да го пробвам. Утре ще изчистя грешката е ще погледна и ще пиша! Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 9 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 Тая грешка за вихровите сама ще изчезне ако всичко е топ с тях.Явно и твоите са заминали и губи крайните положения.Има тема какви са вариантите на лечението им. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 не вярвам да изчезне грешка, ако не се изчисти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pacoarabiata Публикувано 10 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юли 2019 След чистене на грешката при палене лоста не помръдва,махах слагах букса пак не мърда 🤔 Ръчно се движи! ? Как да разбера дали вихровата или моторчето не работи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2019 Ако на ръка мърда, значи моторчето не го движи или не получава захранване за това. Пробвай с откачено лостче след изчистване на грешките дали ще мръдне. Възможно е да проверява в какво положение е след даване на контакт и да не отчита, че е в крайно положение и въобще да не пробва да го пуска. Като гледам грешката е нещо такова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 10 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2019 Точно един път го пробва и като види че не е в правилното положение Бай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 Колега, освен да уцелиш едната проба, за да видиш, че мръдва, друго не се сещам. После ще си сигурен, че проблемът не е по кабелите, а в мотора или клапите. Може да го отвориш и да видш вътре какво става. имаше една тема със снимка как се слага вътре ограничител, за да не преминава крайното положение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 28 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2019 Днес смених и дясното лостче, че няколко пъти е записало грешка за десния колектор. Дано да е достатъчно. Всичко се движи идеално и се надявам да е било от износената ябълка задържането. Обаче докато гледах дали се движи чух, че се е появило някакво много леко думкане в мотора, като че от района на егр-а се чува. Неравномерно е и изчезава, появява се. Понякога има и едно леко просвирване с думкането. Не е плякането на егр-а. Много по-слабо е. Някой с идея какво е? Грешки няма. Ей така като започна да сеедя за някакъв проблем и намирам друг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2019 Различно износени цилиндри и гърми по различен начин, затова го имаш това клокочене. Единия цилиндър като хвърли повече газ, другия по-малко, постоянно ЕГР-а коригира и работи неравномерно мотора и под напрежение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване