Jump to content

Смяна на лост на вихрови клапи


Pacoarabiata

Recommended Posts

 Колеги,днес смених лоста на едната клапа.

На диагностиката ми остава грешката!

Почвам да се чудя правилно ли сложих новия лост.

Новия лост го цъкнах и седи надолу,а фабричния е нагоре!?

Има ли начин да съм объркал нещо?

20190708_215159.jpg

20190708_215329.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На двата колектора им е различно положението.Щом седи грешка значи са леш клапите.Лостове има по 30лв някъде комплект с ябълката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно комплект взех но смених само лоста който не се задържаше на ябълката!

Като се откачи ми светна CHECK ENGINE,сега изгасна но на диагностиката..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се как си сменил само лоста като новата ябълка е друг размер на топчето.

 

Виж ги на ръка как се местят.

 

На запален мотор някой дава газ и ти гледаш дали мърдат. При подаване на газ трябва да отидат до край, като отпуснеш се връщат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, mshbul написа:

Двете снимки не ми приличат да са на едно и също.

 

Откъде намери лост, който да става на ябълката?

Еми така ми дойде комплекта от Англия

Преди 10 часа, mshbul написа:

Чудя се как си сменил само лоста като новата ябълка е друг размер на топчето.

 

Виж ги на ръка как се местят.

 

На запален мотор някой дава газ и ти гледаш дали мърдат. При подаване на газ трябва да отидат до край, като отпуснеш се връщат.

Вихровата с новия лост не помръдва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчисти грешката и тогава виж пак дали мърда

Не съм сигурен алгоритъмът какъв е точно, но след няколко недостигания на крайно положение, компът спира да се мъчи да я движи.

 

На ръка мърда ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ръка вчера мърдаше,днес мотора беше загрял и не можах да го пробвам.

Утре ще изчистя грешката е ще погледна и ще пиша!

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая грешка за вихровите сама ще изчезне ако всичко е топ с тях.Явно и твоите са заминали и губи крайните положения.Има тема какви са вариантите на лечението им.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След чистене на грешката при палене лоста не помръдва,махах слагах букса пак не мърда 🤔 Ръчно  се движи! ?

Как да разбера дали вихровата или моторчето не работи?

20190710_180133.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако на ръка мърда, значи моторчето не го движи или не получава захранване за това.

 

Пробвай с откачено лостче след изчистване на грешките дали ще мръдне. 

 

Възможно е да проверява в какво положение е след даване на контакт и да не отчита, че е в крайно положение и въобще да не пробва да го пуска. Като гледам грешката е нещо такова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, освен да уцелиш едната проба, за да видиш, че мръдва, друго не се сещам. После ще си сигурен, че проблемът не е по кабелите, а в мотора или клапите.

 

Може да го отвориш и да видш вътре какво става.

имаше една тема със снимка как се слага вътре ограничител, за да не преминава крайното положение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Днес смених и дясното лостче, че няколко пъти е записало грешка за десния колектор. Дано да е достатъчно. Всичко се движи идеално и се надявам да е било от износената ябълка задържането.

 

Обаче докато гледах дали се движи чух, че се е появило някакво много леко думкане в мотора, като че от района на егр-а се чува. Неравномерно е и изчезава, появява се. Понякога има и едно леко просвирване с думкането. Не е плякането на егр-а. Много по-слабо е.

Някой с идея какво е?

 

Грешки няма.

Ей така като започна да сеедя за някакъв проблем и намирам друг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Различно износени цилиндри и гърми по различен начин, затова го имаш това клокочене. Единия цилиндър като хвърли повече газ, другия по-малко, постоянно ЕГР-а коригира и работи неравномерно мотора и под напрежение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...