А42002 Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 Здравейте, Имам проблем с скоростите ( multitronic 6 скорости) на audi a4 b6 2.0 benzin 130hp 2002g. Придърпване м/у 1ва и 2ра и здраво тресене на задна. С една дума са си заминали. Звънях на един майстор, който уж всички препоръчват по форума ( Мишо), Но ми каза ,че няма оправия или ако 7на цената няма да си струва сравнение с тази на колата. Та въпроса ми е какво варианти имам, 2ра употреба да търся ли, друг майстор да питам ли , нови сметка нямам.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 (Редактирано) Късно е вече за Мишовци, колега, след като не взе мерки още като я купи с проблемен мултитроник преди 6 месеца. Ако тогава е бил с единия крак в гроба, сега вече е с двата и бюджетното решение е да търсиш донор и да минаваш на ръчка. От изгнило грозде вино не става, така че използвай малкото време което му остава да си набавиш нужните части. Ако всичко мине благополучно цялата операция не би трябвало да надхвърли 1000 лв. Редактирано 16 Септември 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
А42002 Публикувано 16 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 Колега защо да е късно, тея проблеми които ги имах в началото ги имам и сега. И да му го бях обяснил по телефона същото на Мишо преди 6 месеца, щях да получа същия отговор, аз не съм му обяснявал колко месеца я карам Просто му казах за проблема. И какво операцията ако м7на на ръчка е 1000лв? Няма ли вариант за втора ръка автоматични скорости примерно от английска кола? Пуснал съм поста, евентуално някой ако е минал през това да даде мнение. Колата си я харесвам и не ми се бракува.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 (Редактирано) Визирам че колкото по-дълго се кара така, толкова ремонта на вариатора става по-скъп защото и други неща се повреждат. Ако не беше така щеше да можеш да я караш така завинаги. Разбира се че можe да се смени, но няма да е под 1000 лв. за здрав мултитроник. А и как ще разбереш че е здрав? Говорим за първо поколение тук, поне на 14 години! Редактирано 16 Септември 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
А42002 Публикувано 16 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 Еми по принцип за това говоря за английска кола да търся, защото не се карат много и има по-голяма шанс да е читава.. А ти защо казваш 1000лв след като не се знае какво може да вземеш за Тея пари.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 (Редактирано) Защото преминаването към ръчка е в рамките на 800-1000 лв. Там няма кой-знае какви неизвестни. А пък когато вкарат такава кола в България за да я разпродават на части, почти винаги е със заминал Мултитроник, защото е първото нещо което се разваля. Иначе двигателя е много здрав, можеш да го караш още поне 10 години. Редактирано 16 Септември 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 А следващото поколение мултитроници по-надеждно ли е и от коя година ги монтират? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 Ами казват че всяко следващо било по-надеждно от предишното, но дали е така или просто така изглежда защото по-новите са на по-малко километри не е много ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 Някъде бях чел, че ауди от 2014г.заменят мултитроника с DSG и S-tronik.Но не съм сигурен и затова попитах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 Да, вярно е. Даже и се смяташе че S-троника ще е нещо по-надеждно и по-евтино за ремонт, ама не се получи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 (Редактирано) Нали трябва да процъфтява бизнеса с резервни части. 😃 Редактирано 16 Септември 2019 от skorvod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiroslavMilanov Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 Аз имам следващия модел и започнах да имам проблемите преди 1 месец и сега ще се кара на ремонт да видим какво ще кажат. (Нямам придърпване на задна все още аз) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barash Публикувано 19 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2019 И аз имах придръпване между 1ва и 2ра без да тресе на задна. Питах за ремонт в един сервиз в Пловдив, те ми казаха всичко се прави остави колата и 3000лв и утре е готова. В моя случай смених маслото на кутията + добавка и нещата се оправиха. Не казвам, че и при теб ще се оправи. На мен ми струваше 450лв масло добавки и труд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 19 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2019 (Редактирано) Остави 3000 лв. и утре е готова! 😆😆😆 Да си им казал че не срамно нещо да не го можеш! Редактирано 19 Септември 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
А42002 Публикувано 19 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2019 Всичко това съм го пробвал, обслужване + добавка, но без резултат, за това търся други варианти.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliyan_pi Публикувано 21 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2019 Преди месец- два в едно списание Аутобилд прочетох реклама на сервиз на всякакви АСК. Не знам дали не е същата, за която става дума, но ако искаш мога да потърся телефона им. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване