Шифо Публикувано 5 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2019 Здравейте, колеги! Притежавам Ауди а4 б7 2.0 авант тди 16V. Проблемът е следния: колата пуши на свободен ход и се усещат вибрации в купето! Сменил съм подгряващите свещи с нови, нов Турбокомпресор, подменил съм и дюзите с рециклирани такива! Преди два дни взех колата си от сервиз. Възможно ли е, ако катализаторът е запушен, поради тази причина да идва пушенето? Майсторът ми каза, че ако подкарам колата малко на магистралата проблема ше се оправи, тоест катализатора ще се отпуши, на което не ми се вярва много? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 5 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2019 Съзирам логика в твърдението на майстора и е възможно да е прав. И един въпрос - какво общо според теб имат подгряващите свещи с така описания проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шифо Публикувано 5 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2019 (Редактирано) Просто намерих за подходящо да напиша какви ремонти съм извършил на колата. По принцип я карам на къси разстояния и затова ми казаха, че катализатора е бил запушен? Редактирано 7 Октомври 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bamze07 Публикувано 8 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2019 Ако е запушен няма логига да пуши! Поскоро не би пушил защото няма как през запушен кат да преминат пушеците Търси причината другаде или я прегледай при друг майстор който разбира и знае какво прави !! Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 8 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2019 И аз съм на това мнение. Ако е запушен толкова ще има проблем с вървенето. Виш и тея дюзи как са защото аз съм имал проблеми с "рециклирани" дюзи на 3.0 TDI 233 коняSent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шифо Публикувано 8 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2019 Преди 2 часа, FanatikaTm написа: И аз съм на това мнение. Ако е запушен толкова ще има проблем с вървенето. Виш и тея дюзи как са защото аз съм имал проблеми с "рециклирани" дюзи на 3.0 TDI 233 коня Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Дюзите са на марка Бош! Колата, след като е загрял мотора на около 90 градуса тогава пуши, иначе когато е студена, не? Преди 3 часа, bamze07 написа: Ако е запушен няма логига да пуши! Поскоро не би пушил защото няма как през запушен кат да преминат пушеците Търси причината другаде или я прегледай при друг майстор който разбира и знае какво прави !! Sent from my iPhone using Tapatalk Незнам вече какво да правя! Много пари съм похарчил за ремонти! Колата имаше проблеми при набирането и не вървеше добре, при 120/км h губеше тяга и трудно набираше скорост! Сега е малко по-добре но все пак пуши при загрял мотор на свободен ход, иначе През останалото време е ок. И придърпваше от време на време... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 8 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2019 И при мен пишеше така смених едната уш рециклирана дюза и сега не пуши. Това пушене няма как да стане от катализатора.Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 8 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2019 Какъв беше проблема на турбокомпресора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шифо Публикувано 8 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2019 (Редактирано) Колата беше проблемна от самото начало. Аз просто не разбирах много много от коли, та първоначално бях сменил само едната дюза при положение, че две не работеха правилно т.е. бяха за смяна. След като не се подобри колата пак я закарах на друг сервиз, където ми казаха, че би трябвало когато се сметнат дюзите, е било добре всички на веднъж да се сменят? Та там ми казаха също, че и налягането в Турбото било високо и, че след промяната му, заедно с дюзите работата ще заспи? Но, ето, че пак не се реши проблема! Днес звънях в сервиза и казах, че проблема се повтаря и ми казаха да закарам пак колата да я проверят. Незнам вече какво да правя? Извън темата: живея в Германия... Редактирано 9 Октомври 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 9 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2019 Това с смяната на всички дюзи го казват защото защото ако 2 не работят и 2 работят добре като смениш само 2 и другите скоро ги чака смяната защото са на едни километри.Сега идеята е колко ти пуши на място?Там по принцип може да има и друг проблем ама за сега няма да го засягамSent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шифо Публикувано 9 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2019 (Редактирано) Само при загрял мотор пуши на свободен ход и вибрира двигателя. След като спра на светофар и драмата започва. Не пуши чак толкова много, но все пак ме дразни при положение, че това става след ремонт! А след като преди няколко дни покарах на магистрала, на свободен ход пушека ясно се виждаше и вибрациите бяха силни. Оставих колата да поработи на място, след като се прибрах, и през целите 3-5 минути пушеше непрестанно съпроводено от вибрациите. Пушекът е бяло-сив. Редактирано 10 Октомври 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 9 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2019 Колега като човек препатил ще ти кажа че не е добре. Почвам от лошо към по лошо:1: някой датчик но ако няма грешки не е това2: някоя дюза или дюзи не са наред.3: стопено бутало или малка дупка в буталото.За това погледни как ти е нивото на маслото да не се е покачило.Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване