AlexCh Публикувано 4 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2019 Привет група,Имам проблем с налягането на маслото, когато колата е загряла и под 1000 оборота - обикновенно по светофари и задръствания. От сервиза не намериха проблем, казаха да сменя маслото с по-гъсто. Това оправи малко нещата, но проблема все още си го има. Четох, че най-вероятния проблем е свързан с балансиращите валове, но не разбирах как точно преди да прочета една друга тема тук в b7 раздела. В сряда пак ще ходя да я отварят, тъй като вече ме притеснява, въпроса е, проблем ли е, ако съм я карал? В началото беше съвсем рядко, обикновенно като сляза от магистралата на някои от световарите и след рестарт на мотора се оправяше, но сега зачестиха случаите. Прочетох, че има варианти за смяна на шестостена между балансиращите валове и помпата (в случай, че е оттам проблема) без да трябва изцяло нова помпа и т.н., дали съм разбрал правилно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 9 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2019 Аз имам същия проблем след продължително каране по баир нагоре. Температурата на маслото стига към 115 градуса и в момента в които спра на място светва лампата за ниско налягане. Пусна ли спирачката (автомат) и угасва веднага. Но това при горещо време, сега го нямам и често казано не ми пука. Имаше друга тема за този проблем и автора е сменил всичко (даже и глава) и не се е оправил проблема. Проблема се оказал в маслените дюзи. Сменил ги е и всичко е заспало. Sent from my MHA-L29 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AlexCh Публикувано 10 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2019 При мен се оказа долния датчик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 12 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2019 Абсурдно е да се прави каквато и да е смяна и ремонт, без да се закачи манометър. ....обикновено "дребната" немарливост води до нужда от смяна на двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2019 Преди 2 часа, robobug написа: ...води до нужда от смяна на двигател. Е, винаги може да сложи 1.8Т от някоя Б6-ца? 😆 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване