Jump to content

Скъсан заден мост Ауди А3 1.9 tdi 110h.p.


krasi1980

Recommended Posts

Здравейте. 

Скъса ми се задния мост и искам да Ви попитам дали мога да мина със заварка на моста или е по-добре да си купя втора употреба. 

Също така искам да Ви попитам колко струва смяна на заден мост ориентировъчно, а също и ако някой е поръчвал по Еконт колко излиза доставката тъй като е тежка и обемна част. Благодаря ви предварително. 

IMG_20191130_143501.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли автоморги в твоя град. Еконт мисля че таксуват на килограми. А иначе смяната на заден мост е сревнително лесна задача

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хвърляй го този мост, да се завари качествено и да се подсили, ще струва поне два пъти повече от мост втора ръка.Търси си мост с здрави тампони, че смяната на моста е лесна работа, ама смяната на тампоните хич не е.
П.С. Развий само болтовете които минават през тампона, не развивай тези, които държат стойката на тампона към купето, понеже мърдат по малко и ще имаш ядове след това с реглажа.

Редактирано от Gostrex
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да са здрави тампоните са омекнали.Така,че смяната им е силно препоръчителна.Не е голяма тревога смяната им.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е решил да ги сменя поне да търси италианска или испанска, на моята кола строших 2 чука докато ги изкарам, при положение че нагрявах и с оксижен.Моста е крив и не пасва на преса.За набиването трябва да си изработи или да си купи винтова скоба.Новите са бъчвообразни и се смачкват при набиването, да ги подведеш правилно без скоба е невъзможно.За щастие новите са с пластмасов корпус и не могат да ръждясат така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампоните се махат интелигентно като се разпробие гумента част от тях и остане само външната гривна.След това с лист от ножявка гровната се прорязва и вече може да се избие даже и с детско чукче.Мястото се почиства до блясък със шкурка на дрелката и новият тампон,който има лек конус в началото се подвежда към отвора на моста по точно определен начин като преди това се намзва с малко веро по външната част.За набиването използвах шпилка М10 и шайби с подходящ размер.Тампоните,които сложих са MOOG с метален корпус.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е на теория, даже ако не е много ръждясало мястото понякога става и на практика.При мен бяха от "подобрения" модел 2001ва година хидравлични, има сервизен бюлетин защо се отказват от тях и се минава пак на обикновени гумено-метални.Вътрешната част излезе без много борба, бяха доволно разбити, външната част на единия я рязах, беше толкова добре заварена с ръжда, че хич не се трогна, сторшиха се саповете на две детски чукчета като от снимката, докато не го натоплих почти до разтичане с оксижена не се трогна.Новите на лемфьордер бяха с платмасова външна част, предварително ги изстудих във фризер но нямаше особена ползва, при металните има.В бележката, която идва в кутията е оказано положението в което се набиват, на моста има точка, която съвпада с тази на тампоните, какти при предните носачи, не знам дали се вижда на последната снимка.На мястото на колегата бих отишъл във сервиз, ако имат хидравлична скоба монтажа и демонтажа са безпроблемни.
http://media.snimka.bg/s1/6145/038533732-big.jpg?r=0http://media.snimka.bg/s1/6145/038533742-big.jpg?r=0038533744-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/6145/038533748-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-горе описах как аз ги сменях на нашата А3-ка.Чак толкова не бяха ръждясали и излязоха без много бой.Цирка започна когато набивах първият от новите тампони.Преди това леглото му го зачистих набързо и новия тампон влезе малко повече от половината и край.Последва разбробиване,рязане и на магазина за нов.Сега вече почистих леглото му както трябва и тампона си влезе както трябва.И наистина като разпробивах единият от новите тампони свредлото се омазни.Колата е фейсова 2002г.

Това за металните тампони във фризера не се бях сетил.:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е хидравличните тампони е някаква безбожна глупост на завода, но го е имало за много кратко време, аз също не го знаех, прочетох го преди време в някакъв сервизен бюлетин, но ако колегата има нещастието да попадне на мост с такива, почти сигурно е че са заминали.Другото много важно нещо, което забравих е, че моста се стяга само на земята в работно положение.Стегне ли се на подемник, вътрешната втулка няма възможност да приплъзне между ушите и след 2-3 месеца пак ще повтаря процедурата.
На клипчето се вижда подробно процедурата по смяна на хидравличния с гуменометален тампон.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да му имам инструментите на тоЗи.:flehan:

Това за стягането на моста на земята е ясно.

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уж е ясно, ама тоя го стегна с динамометричния ключ във въздуха, макар и да не беше увиснал до долу.

Редактирано от Gostrex
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...