Jump to content

Бял пушек при 2.0 TDI BLB


Ivo1919

Recommended Posts

Колеги колата пуши доста бяло подобно на бензин преди да загрее. Пушека бързо изчезва в атмосферата но продължава дори и на 90 градуса. Нафтата е на Шел а и ползвам Бардал BDC. При по наските обороти пуши повече а пушека мирише на нафта. Всичките дюзи са около нулата като показатели. Колата имаше загуба на антифриз и малко масло (като за маслото го слагам под съмнение защото му беше време за смяна). Егр а е чистен. Ако някой има идея илк опит да споделя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери дали има налягане в казанчето на антифриза сутрин след цяла нощ престой (дали изсъсква като отвориш капачката)парното ти как е,каква е загубата на антифриз пипни отвътре ауспуха и провери дали е мазен при загряла кола (угасена разбора се)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.01.2020 г. at 22:01, Kukata_a4 написа:

 

Имах загуба на антифриз. Ще проверя парно има и духа доста добре. 

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.01.2020 г. at 22:32, Kukata_a4 написа:

 

Добре ами ако са тези симптоми какво ще значи 

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ги има означава гарнитура на главата.Този тупан съм го бил по миналата година.Карах Пасаат б5 1.9 тди 110кс.

Първо забелязах,че водните маркучи са по корави от нормалното.

Имах лека загубата на антифриз 100грама на 1000км без никакъв теч.

Леко налягане сутрин на студена кола като отвярях капачката изсъсквале леко както все едно че да отворил безалкохолно от което е изпито половината.

Даже и мазнотии нямах по ауспуха.

Правиха ми тест за газове в охладителната система нямаше нищо.

Така карах една година и нямаше проблеми не е прегрявала нищо,докато през зимата изведнъж не започна да губи парно от време на време,както си духаше жега за няколко секунди студено после пак жега(когато духаше студено преминаваше въздушна възглавница през радиатора на парното)тогава разбрах,че времето за смяна на гарнитурата е дошло.След смяната им и шлафане на главата всичко си дойде на мястото,проблеми никакви.Дано не съм прав но на първо четене на там си тръгнал ако ги има споменатите симптоми.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми имаше загуба от макса под минимума но идея си нямам за колко време и понякога имам понякога не

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...