nvg_89 Публикувано 6 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2020 Здравейте имам проблем с възбуждането на генератора на малката шпилка не идват 12 волта на контакт а 1.6 волта и генератора не започва да зарежда. Може ли някой да даде ел. схема на инсталацията на колата а4 б5 afn мотор 98 г. До колкото прозванях кабелите един стига до климоред на контактния ключ, а друг до таблото на 12 пин на синята букса . Кабелите са здрави . Още от таблото тръгва 1.6 волта. Ако е в таблото проблема къде да го търся Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2020 По-старите бяха през крушката. Не знам дали на б5 е така. Виж я все пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nvg_89 Публикувано 6 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2020 Лампата си свети както трябва До колкото виждам в една схема кабела минава през реле за горивната помпа в резервоара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2020 това е странно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nvg_89 Публикувано 7 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2020 И за мен е странно и за това писах тук . Според мен единствения вариант остана таблото и в неделя ще сложа друго за проба да видя какво ще стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bessen Публикувано 8 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2020 Таблото е само за индикации. Няма управляващи функции. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nvg_89 Публикувано 8 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2020 От къде идва възбуждането на генератора тогава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nvg_89 Публикувано 8 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2020 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nvg_89 Публикувано 9 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2020 Никой ли няма на идея от къде може да е проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 9 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2020 (Редактирано) Мисля си ,че този кабел идва от контактния ключ. Редактирано 9 Февруари 2020 от audi+ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nvg_89 Публикувано 10 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2020 Да идва до контактния ключ кабела но там пуска само когато въртиш на стартер. Забравил съм да спомена че колата е quattro и има помпа в резервоара и проследих кабелите до релето за помпата и минава от оперативната верига да пусне ток на помпата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 10 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2020 Дали проблема не е в самия алтернатор , след като е свързан се възбужда от въртеливото движение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nvg_89 Публикувано 10 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2020 (Редактирано) Два пъти го карам в сервиз за генератори и стартери и казват че работи. Първото нещо беше да обслужа генератора сменени са, блок четки бош нов колектор, нови лагери, нова ролка и е проверен диодния блок А генератора не иска и да се самовъзбуди вече се съмнявам и в компютър защото от четките кабела отива в компа ако вярвам на autodata. А другия от малката шпилка отива в таблото и някъде се разклонява за срартерния ключ. Климореда също е проверен и работи Редактирано 10 Февруари 2020 от nvg_89 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bessen Публикувано 10 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2020 Щом са ти проверили генератора и диодния блок търси реле, което превключва от акумулатор към генератор цялото захранване. Сигнала към таблото е за индикатора колко волта генерира и да ти изгаси лампата, че си на акумулатор. Сигнала към компютъра е за да превключи релето, когато генератора достигне необходимото напрежение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nvg_89 Публикувано 10 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2020 Как да разбера кое е въпросното реле. Никаква друга схема не намирам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 11 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2020 Дай снимка на задната част на алтернатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nvg_89 Публикувано 11 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2020 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 11 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2020 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nvg_89 Публикувано 11 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2020 Благодаря колега за клипа и аз така го пробвах само че ползвах колата да го върти и лампата не иска са огасне и не зарежда върнах се при сервиза да го закачат те да го проверят и там казват че е здрав. Аз извиках друг майстор на генератори да го пробва както е на колата и каза че може да има нещо в генератора и го взе да го разглабя пак. Ако излезе че е от генератора значи си представям какви майстори са в този сервиз. Два пъти да го нося и два пъти да казват че работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nvg_89 Публикувано 12 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2020 Колеги сложих друг генаратор от работеща кола и пак не иска да зарежда. Помагайте!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nvg_89 Публикувано 13 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2020 (Редактирано) На 11.02.2020 г. at 0:23, bessen написа: Щом са ти проверили генератора и диодния блок търси реле, което превключва от акумулатор към генератор цялото захранване. Сигнала към таблото е за индикатора колко волта генерира и да ти изгаси лампата, че си на акумулатор. Сигнала към компютъра е за да превключи релето, когато генератора достигне необходимото напрежение. Колега найстина има реле което включва генератора и то само на коли от 1998 год сега остава да го намеря и проверя Редактирано 13 Февруари 2020 от nvg_89 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bessen Публикувано 13 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2020 От тази схема излиза, че идва от ключа през два куплунга T2h и T10. Така че може да е някой от тези три елемента. Реле не се вижда. Кабела навсякъде е син. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 13 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2020 Реле регулатора е под капака заедно с четкодържателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 13 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2020 На 11.02.2020 г. at 0:23, bessen написа: търси реле, което превключва от акумулатор към генератор цялото захранване. Мисля ,че няма такъв режим на работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nvg_89 Публикувано 13 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2020 От контактния ключ има такъв кабел но той пуска 12 волта само когато е в положение на стартер. А тази схема която намерих аз показва че релето е в бошунерата под таблото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване