Сашо87 Публикувано 24 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2020 Здравейте някой ремонтирал ли е ГНП. И по точно смяна на гарнитури. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2020 Да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Сашо87 Публикувано 24 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2020 Сменях гарнитурите на капака и главата на помпата. И сега пали много трудно. Дали е зацепена добре отдолу. 1.9/110 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Сашо87 Публикувано 24 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2020 След като запали работи добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 24 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2020 Дай тайминг с ваг Ком и ще ти помогнем. На канал 00 отдолу вдясно ти излиза тди тайминг. Като го цъкнеш има графика, стремежа е да е около синя до зелена линия, под синята е на закъснение и от там по труден старт. Колкото е по близо до зелена линия толкова предварението е по голямо, но пък и двигателя по шумен, т.е. работи по твърдо. СегА се зачитам че става въпрос за гарнитури на помпата там вече мг. Дименсия на празен ход може да са много. Т.е. над 4.5 общо взето само ваг ти трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2020 Като гледам въпросите се радвай, че изобщо си я запалил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Сашо87 Публикувано 24 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2020 Запалих я. Пали но доста трудно. Закачихме я на ваг и показва 52-56 Много е мудна в ниските трябва си доста газ при потегляне Мисълта ми е ще стане ли без да се мърда помпата Благодаря!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Сашо87 Публикувано 24 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2020 Помпата е AFN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 24 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2020 Мг. На празен ход са високи, залагам че са над 4-5мг. При смяна на уплътненията на помпата настройки с комп. Правиха ли или само белязки или по слух и пробно кръгче. Помпата се почуква леко и се намества, нищо сложно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Сашо87 Публикувано 25 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2020 Само белязки Снощи е закачи едно момче и каза че настройки от компа не се правят,каза че трябвало да свали стойката и да се мърда цялата помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 25 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2020 (Редактирано) То е ясно, че ще се мърда, за таиминга но и мг. На празен ход загряла в работна температура ги направете да са към 2,5-3мг. Да живне малко да не е мъртвец. Редактирано 25 Февруари 2020 от bobitur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Сашо87 Публикувано 25 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2020 А милиграмите само от компа ли се регулират Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2020 не, от главата. и от това е най-опасно да не запалиш, ако не си си отбелязал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Сашо87 Публикувано 25 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2020 Благодаря на всички.Направих го Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 26 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2020 Нищо не е опасно, като запалиш, стига да си нагласил плочката да влезне точно в мястото на аванс колелото. Ако са много ниски мг. Ще дъвче като загрее т.е. ще колебае обороти и не може дА ги свали до 903. С ваг може много малко да ги коригираш, но не очаквай чудеса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2020 Имах предвид след разглобяване е опасно да не запали, ако не си маркирал къде е било. Ще запалиш накрая, но може да мине време и ако си мислиш, че е друго може още по-трудно да стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 26 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2020 Със старт спрей много бързо пали, но трябва да си сигурен във всичко. Ремък правилно зацепване и помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 26 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2020 преди 24 минути, bobitur написа: Със старт спрей много бързо пали, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване