Frozen1 Публикувано 25 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2020 Здравейте, накратко... 2.6 V6, преди фейс, 95-та. При вадене на акумулатор за по-дълго(над 2-3 часа) явно настройките на дросела се прецакват. Та, случва ми се за втори път в рамките на година, първия път нямах диагностика и отидох на такава, оправиха я за секунди. Знам, че повечето ще кажат, че се адаптира сама с карани, е, при мен явно не става. Над 50км изминах и пак си беше така. Информацията, която RossTech дават при мен не става. Използвам протокол KW1281, но доколкото знам съм с жило. Групи 060, както и 098 ги няма в Measuring Blocks на ECU-то. Единственият ми вариант, за който се сещам остава да се пипа нещо през Adaptation(10), а не през Basic Settings(04) както е показано. Та, някой правил ли е тая процедура и има ли идея как става? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 26 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2020 Този дросел е с потенциометър,няма какво да му правиш. На моторчето за празен ход можеш да правиш нещо.Aма с тая хела за еку си е драма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frozen1 Публикувано 26 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2020 Каква е процедурата тогава, при сваляне на акумулатор за дълго оборотите играят на празен ход, докато тоя магьосник с диагностиката не се намеси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesod Публикувано 2 Март 2020 Доклад Share Публикувано 2 Март 2020 На 26.02.2020 г. at 0:57, Frozen1 написа: Здравейте, накратко... 2.6 V6, преди фейс, 95-та. При вадене на акумулатор за по-дълго(над 2-3 часа) явно настройките на дросела се прецакват. Та, случва ми се за втори път в рамките на година, първия път нямах диагностика и отидох на такава, оправиха я за секунди. Знам, че повечето ще кажат, че се адаптира сама с карани, е, при мен явно не става. Над 50км изминах и пак си беше така. Информацията, която RossTech дават при мен не става. Използвам протокол KW1281, но доколкото знам съм с жило. Групи 060, както и 098 ги няма в Measuring Blocks на ECU-то. Единственият ми вариант, за който се сещам остава да се пипа нещо през Adaptation(10), а не през Basic Settings(04) както е показано. Та, някой правил ли е тая процедура и има ли идея как става? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bessen Публикувано 9 Март 2020 Доклад Share Публикувано 9 Март 2020 Има един потенциометър вързан за жилото на газта TPS Throttle Position Sensor (G127). Може би неговите адаптации се губят. Следващия път пробвай да дадеш на контакт и натиснеш газта докрай за няколко секунди и след това отпускаш и връщаш контакта. Чел съм го някога някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frozen1 Публикувано 30 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2020 Благодарско и на двамата. Начина с ваг-ком не съм го пробвал още, не ми беше под ръка. Контакт, натиска се газта до край за 10-тина секунди, после се отпуска, връща се контакта. Най-добре да се изчака 30 секунди и се пали. Потвърждавам, че става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване