Jump to content

Прекъсване при ускоряване


acpa4o

Recommended Posts

Здравейте, днес ми се появи този проблем, колата почна да прекъсва при ускоряване като стигне 2000-3000 оборота. Колата А4 Б8 1.8 ТФСИ  CDHB. Проверих я с VCDS и имаше 2 грешки. На какво се дължи?  Прилагам и снимка. Благодаря предварително!gr.png.af164203e9d466e87e95c831ebbde232.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата я имам от няма и година, не съм сменял. Днес извадих бобините, как да разбера коя или кои са заминали? Забелязах че едната е различна като номер 07К 905 715 G, а другите три са еднакви и номера им e 06H 905 115. Защо е тази разлика в номерата? Възможно ли е тези три бобини да са още оригиналните, защото отдолу на маркировката има надпис 49/08, което си мисля че означава седмицата и годината на производство?

Замерих ги също с мултицет и 3те еднакви дадоха 97кОма между 1 и 2 и 1 и 3 пин. Другата даде 79кОма. Сега се чудя кои са заминалите, дали са трите или едната.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смени си свещите,това е задължително  при бенчинов мотор.С грешка като тая се започва от там.Свещите са консуматив и те трябва да бъдат сменяни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип при 2ри цилиндър жегата е най-голяма и затова там първо сдават багажа. И щом не са сменяни, както намекнах преди - направи го. NGK е много добро решение, дори в търговския раздел един колега предлагаше червени на супер добра цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се от бобинА или бобинИ, защото смених и четирите и прекъсването изчезна. Сложих ги на старите свещи за проба, но тъй като вече бях взел и нови свещи (NGK) смених и тях после.

Сега обаче ми се вдигнаха леко оборотите на празен ход, това нормално ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Което ще рече колко? 720 - 740 е нормално и моторът да мърка. Ако си с автомат и на директна са към 900, ако си с нещо друго - б@ ли го?..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя да не е била изстинала предния път, тогава скачат на 1100 за 30 секунди.  Иначе това е нормално,  и моят толкова държи. Но най-точно ги хващам с приложение през телефона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да като е изстинала първо са някъде 1100-1200 за кратко и после падат както е на снимката. Но вчера и днеска до обяд падаха малко над чертичка за 800 об.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хвърляш 2 читави бобини в багажника за зор-заман, сменяш свещите на 60К и забравяш за бъдещи подобни главоболия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...