Jump to content

Махане на подлакътник А4 Б5


Recommended Posts

Колеги, може ли някой да ми прати снимки как се разглабя подлакътника на А4 Б5 2001, защото в интернет нищо не успях да открия. Искам да го махна целия от централната конзола ако въобще е възможно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махаш пепелника, има гайка 13, равиваш и ако не е заклинил, просто го издърпваш, ако не мърда, с разклащане го раздвижи и ще излезе. 

Чак пък да няма нищо в нета......, цък тУка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Две са гайките ако е оригинален. При афтърмаркет ги правят с три, което мисля, че при теб не е така. Махаш пепелника, развиваш с 13. След това в централната конзола махаш гумата на касетника(не знам на фейслифт дали се ползва за касетник :D) и там трябва да имаш още една гайка. 

Не знам обаче защо ще го маха, при положение, че ще остане една дупка в конзолата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Махам го за да го поправя защото крачетата са счупени на частта която се отваря. Кое имаш предвид под гумата на касетника това на снимката ли?

20200405_175058.jpg

Редактирано от Николай Бобанов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 18 часа, Frozen1 написа:

Две са гайките ако е оригинален. При афтърмаркет ги правят с три, което мисля, че при теб не е така. Махаш пепелника, развиваш с 13. След това в централната конзола махаш гумата на касетника(не знам на фейслифт дали се ползва за касетник :D) и там трябва да имаш още една гайка. 

Не знам обаче защо ще го маха, при положение, че ще остане една дупка в конзолата.

Всъщност разбрах те за какво говориш 😀, само не знам дали трябва да излезе със планката на която е закрепен или може да се отдели от планката и само него да извадя? 

П.С Подлакътника е оригинален.

Редактирано от Николай Бобанов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам спомен, в клипчетата трябва да има начина. Смътно ми се върти нещо, че вадех подлакътника барабар с корубата, но не съм сигурен. А за пантите на капака, изрязват се от печатна платка две парчета със същия профил като оригиналните панти, пробива се отвътре кутията и с една менална ос със същия диаметър като пробитото, се монтират новите панти. А те се захващат към капака с фрезенк болтове, със скрита глава. Продадох един такъв правен подлакътник, става по-надеждно и здраво от оригиналното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за късния отговор. Най-добре е да махнеш централната конзола. Нищо работа, на 3 болта е. Добре, че си ме разбрал за касетника. :D

Оригинален или не, подлалътникът се свързва с винт към планката.

 

Иначе един съвет - дори и да си смениш подлакътника с нов пази планката. Тези новите са с три крачета и пепелникът не може да се затваря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10.04.2020 г. at 23:38, Frozen1 написа:

 

Ясно колега, искам да го ремонтирам не искам да слагам нов, този е счупен на крачетата на капака и искам да го свала само подлакътника без конзолата, опитах свалих болта отдолу на планката, но не става явно много се е заклинил. А викаш конзолата е на 3 болта така ли?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два болта и една гайка ако трябва да сме точни. Гайката вече си я развил - намира се под задния пепелник, държи подлакътника също. Болтовете са в краката на шофьора вдясно и в пасажерските отляво. Мисля, че бяха 8, но не съм сигурен. И после леко я издърпваш назад. 

А иначе за ремонт на капака защо сваляш целия подлакътник?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...