krasko74 Публикувано 17 Април 2020 Доклад Share Публикувано 17 Април 2020 здр.колего.някий да помага.сутрин колата пали за секунда и гасне.и така няколко пъти до като запали.след това няма проблем.ни ако я осравя три четира часа после същото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Април 2020 Доклад Share Публикувано 17 Април 2020 А мига ли ключето на таблото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 17 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2020 лампата за подгрева ако имаш в предвид да.сега като е топло светва и угасва веднага Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 18 Април 2020 Доклад Share Публикувано 18 Април 2020 писах ключето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 20 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2020 нищо не мига Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 20 Април 2020 Доклад Share Публикувано 20 Април 2020 Като дадеш на контакт светва ли за секунда ключето? Коя година е тая кола? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 21 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2020 да светка и гасне.95г по някой път пали нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Април 2020 Доклад Share Публикувано 21 Април 2020 може би не е от имото. виж за мехури в прозрачния маркуч и дали въобще има нафта в него. задължително се проверяват и грешките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 21 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2020 имам една грешка .лампата за накладките.на помпата ли е това маркуче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Април 2020 Доклад Share Публикувано 22 Април 2020 там е някъде, не помня вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 30 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 30 Април 2020 при мен не е прозрачно.от няколко дена колата пали само ако е по студено сутрин и свещите греят повече.но ако е топло и лампата угасне веднага се мъчи много.даже у следобяд да е.палне ли веднъж после няма проблем.не мога да разбера защо така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 30 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 30 Април 2020 дали не трябва по мощен акумулатор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Април 2020 Доклад Share Публикувано 30 Април 2020 Или темп. датчика не е в ред или е много на закъснение. виж колко дава датчика преди да запалиш. Но щом пуска подгрева при плюсови не ще да е от датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 1 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2020 колко какво да дава тоя датчик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Май 2020 Доклад Share Публикувано 1 Май 2020 е какво може да дава темп. датчика в по-новите е радиационен фон, ама в старите.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ves Co Публикувано 11 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2020 Здравейте колеги. Да не пускам нова тема, днес колата ми направи проблем с ключа - пали и веднага гасне. Отначало го познава, пали, светва лампата за ключа и гасне. И така 5-6 пъти докато накрая запали и след като я угасих - пак същата работа. Нямам резервен ключ, чудя се дали проблема е в ключа или компютъра? Колата е Ц4 94г. Ще се радвам ако някой сподели опит с подобен проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ves Co Публикувано 11 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2020 Ъпдейт, явно си го прави когато поиска - вечерта на тръгване от работа нямаше никакви проблеми. Все пак ще съм благодарен ако някой има идея каква може да е причината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2020 Зад циферблатите има една букса. Извади я и я напръскай с контактен спрей. С много ситни пинчета е. Ако не помогне не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ves Co Публикувано 12 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2020 Благодаря за съвета, ще сваля таблото с приборите и ще я видя тая букса. Мисля и да закача ВАГ-КОМ да видя дали е записала грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 12 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2020 ремъка на помпата стар ли е.при мен го правеше доста често.от както смених ремъците и ролките.за месец време само веднъж го направи. зъбите на ремъка можеше с пръст да ги откъснеш а беше на 30000. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ves Co Публикувано 12 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2020 Може и да е прескочил зъб, ремъка трябва скоро да се сменя. Така или иначе като я закачим на компютър ще стане ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2020 И от кога ремъка има нещо общо с имобилайзера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 12 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2020 няма общо.но прин мен изчезна това гаснене след като я обслужих.обтяжната ролка също беше заминала.не е лошо да провериш и възвратния клапан.при тия стари коли помпата със сигурност не работи както трябва.мойта има около сантиметър луфт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2020 И къде е тоя луфт щото ако е на оста няма да задържа нищо вътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 12 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2020 на остта е.било нормално за тия години е казал някакъв специалист..за сега горе долу е наред.пали.върви добре друг един майстор пък каза че всяка помпа има луфт на оста Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване