Traytor Публикувано 29 Април 2020 Доклад Share Публикувано 29 Април 2020 На моите дискове и накладки им идва времето и понеже колата много ме радва за момента с едно малко изключение... Спирачките. Да оставим на страна факта че тия дискове в 19ките изглеждат като подарени, А4-ката ми спираше по-добре. Та обмислям да премина към нещо по-голямо. Някой може ли да ми каже дали може да се ретрофитне тип плъг ен плей от W12 или S8 или ще трябват съпорти, ABS датчици и прочие? И ако тези не стават, какъв ми е варианта за най-простичък ъпгрейд? Нещо което ще пасне като апарати без преправяне, с евентуално смяна на master cylinder-a. В момента съм с 323мм предни и 280мм задни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 29 Април 2020 Доклад Share Публикувано 29 Април 2020 Отваряш ЕТКА-та и почваш да ровиш парт номера. Иначе ако добре помня предните са плъг ен плей, но за да станат нещата трябват съпорти и спирачни апарати без значение дали ще се минава на 360мм или 385мм дискове. Най-вероятно и за задните ще е същата история. За мастер цилиндъра идея си нямам. Друго което може да се направи за да се подобри спирането е да се сложат спирачни маркучи с метална оплетка и да се смени спирачната течност с висок клас. п.с. Мислех, че във фейса са сложили 360мм предни дискове ... ама явно шнур. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 29 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2020 Е нали знаеш, кой каквото си е поръчал. Искал 19ки, ма не го интересували как ще спира. На моите съпорти няма да паснат нито 360, нито 385? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vihristov9009 Публикувано 29 Април 2020 Доклад Share Публикувано 29 Април 2020 17Z на брембо от Q7 Cayen и други стават но ако дисковете са ти 360 мм ако искаш звънни да ти кажа 0894587777Изпратено от моят SM-A705FN с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 29 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2020 323 са, идеята е да мина на 360 или 385. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 29 Април 2020 Доклад Share Публикувано 29 Април 2020 (Редактирано) По ЕТКА парт номерата на съпортите за 321мм (това е размера посочен в ЕТКА не 323мм ), 360мм и 385мм са различни както и спирачните апарати вече дали има физически разлики Всъщност къде е драмата ако ще трябва да се сменят и съпортите, по-голяма е драмата ако трябва да сменят и шенкелите Редактирано 29 Април 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 29 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2020 Ами като се замисля май няма драма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 29 Април 2020 Доклад Share Публикувано 29 Април 2020 (Редактирано) Идея си нямам как караш, но в раздела на 4F няколко човека минаха от 321мм на 360мм предни дискове и казаха, че разликата е осезаема. 385мм дискове ползват същите по размер накладки като тези за 360мм апаратите за 360мм и 385мм са все двубутални. Та в тоя ред на мисли най-оправданият ъпдейт от към ефективност и пари е да се мине на 360мм да се сложат спирачни маркучи с метална оплетка и да се смени спирачната течност с висок клас като ATE TYP 200 e с най-адекватна цена и добро представяне. Редактирано 29 Април 2020 от P_PETKOV 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 29 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2020 По спомен маркучите ми са с металната оплетка, как карам... спокойно, ама винаги съм ценил спирачките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 29 Април 2020 Доклад Share Публикувано 29 Април 2020 Щом са с метална оплетка значи са сменяни ... лесно се познава оригиналните са доста по-дебели и поне при Ауди за нормалните модели спирачните маркучи са от гума (това образно казано понеже пак има оплетка). Хубаво е когато се обръща внимание на спирачките и гумите реално това са две от най-важните неща които могат коренно да променят изхода от определени ситуации. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ioskod2 Публикувано 7 Май 2020 Доклад Share Публикувано 7 Май 2020 За по големи спирачки предполагам ще трябва и по силна помпа?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 11 Май 2020 Доклад Share Публикувано 11 Май 2020 Ей добре ме подсетихме, че след като продадох 4 ф- ката ми останаха апаратите от а84.2 360 мм дето така и не сложих. Пускам утре в продавалника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 12 Май 2020 Доклад Share Публикувано 12 Май 2020 On 5/8/2020 at 1:05 AM, ioskod2 said: За по големи спирачки предполагам ще трябва и по силна помпа?! На Д3 е голяма, мисля че е една и съща като С8, така че има много дЕбит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване