Sign in to follow this  
boiankrumov

Забиване на двигател

Recommended Posts

Здравейте колеги ! Имам едно питане относно забиване на душегуб. А6 2,5 тди 155 код на мотора AYM. Като му ударя кикдауна започва да вибрира целия и не качва над 2000 об в мин. Като му върна газта и пак подам без кикдаун започва да се набира и пак има вибрация. А като го оставя някъде около 200 метра без газ. И му подавам плавно изчезва вибрацията сякаш не се е случила. Закачал съм го на жив тест и грешки не вади никакви. Какво може да ме посъветвате, какво да проверя. Колата е обслужена и всичко сменено, плюс скоростна кутия. И със старата беше така, възможно ли е да е маховика защото е мултитроник? И когато го направи пуши сив пушек.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Горивен филтър сменял ли си?

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

При максимално  ускоряване ,ако маховика е износен започва да вибрира, особено ако e с ремап.

Edited by audi+

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма ремап, имаше луфт на маховика  (незнам в какви рамки е допустимо да има), сменям консумативите на време, филтри ремъци и т.н. Като грешка не идва нищо, от ГНП когато го направи. През останалото време грам не пуши и масло не докосва турбото. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 6 минути, audi+ написа:

Всеки производител дава различни хлабини. 

Моя е на LUK даже ми се струва че е все още оригиналния, не съм го сменял......цената не ми харесва :D колата е на 325 000 + предполагам че му е време....

преди 50 минути, lubolalev написа:

ГНП

Колега обоснови се ако може, че с една дума нищо не става . Защо да го прави ГНП, нещо и е в повече нещо не и достига... до настройка....центровка...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дано да няма клапани на шлаухката за горивото. Всичко говори за липса на гориво. Ама причината може да е и вътре в помпата.

Виж и зад помпата кабелите да не са оголени и да окъсяват.

Има вариант също  да е от сензора на маховика ако има луфт в маховика  тресе и шашардисва сензора..

 

Edited by norwey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всъщност има някакво бяло клапанче, ама аз си мисля че е за нивото на горивото за да не се връща в резервоара като изгасиш... а също така, може и да имаш право за липсата на гориво...като я оставя да поработи 2-5 минути на място е много по адекватна и по-бързо се изстрелва за кратко време, иначе е по-мудна в тръгването, ако запалая и тръгна веднага..

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз все си мислех че е фабричен, още утре му решавам проблема.

но ще го снимам и кача снимка.

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има два на  обратната от дюзите, те са си оригинални и един на филтъра, 

Всичко друго е патент на ниско образовани мурдери.

Помпата прави слаб вакуум и всеки един рестеиктор и намалява дебита....който служи за охлаждане на електрониката.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тез оригиналните, сменят ли се ? Защото имам съмнение че при мен не са, могат ли да се запушат вероятно ли е това да е проблема? Аз имам само малките на обратната и този на клапана.

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.