hellix Публикувано 29 Май 2020 Доклад Share Публикувано 29 Май 2020 (Редактирано) Здравейте, Моля за съвет как се адаптира дроселовата клапа на 2.0 TDI BRE мотор. Опитах на 60 или на 98 канал, както е описано в клипа, https://www.youtube.com/watch?v=2zrmhDw_v7Y&list=PLv5oU39gdCT9XdezfSIFuUleiRqNkTS4_&index=13&t=0s , но ми дава грешка и на двата канала. На 98 знам, че са бензинките с жило, но все пак гледах и там. Грешката е същата. Днес я свалихме и изчистихме, но проблема с притрисането при гасене остана. Карах 30км, гасих, палих, задържах на контакт няколко пъти. Минах и през Output тестовете. Активация, каза си ок. Трябва ли изрична адаптация на клапата или сама ще се усети? Не сме я отваряли да гледаме за изронени зъби. Ще си поръчам нова, но все пак исках да питам. Редактирано 29 Май 2020 от hellix Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Май 2020 Доклад Share Публикувано 29 Май 2020 тва не е 1.8Т, не се адаптира дросела, какво вика 18 канал като гасиш? оди ли на 86% като врътнеш ключа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 30 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2020 (Редактирано) Гасих 5,6 пъти и има случаи в които на две от клетките отива на 128, третата е 4 и четвъртата е 0. Има случаи, в които всички са 0. Това ми е грешката 012547 - Motor for Intake Manifold Flap (V157) P3103 - 000 - Malfunction - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 11 Reset counter: 255 Mileage: 199815 km Time Indication: 0 Date: 2020.05.29 Time: 21:12:04 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 11.86 V Bin. Bits: 00101000 Torque: 0.0 Nm Torque: 351.4 Nm Редактирано 30 Май 2020 от hellix Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 3 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2020 (Редактирано) Смених клапата с нова и нещата заспаха. В момента гасне идеално и дори и паленето е по-добре. Разглобих старата, но освен издухалото уплътнение и остатъци от миенето видимо и нямаше нищо друго. Редактирано 3 Юни 2020 от hellix Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2020 Така се прецакват и актуаторите Siemens/Continental/VDO на турбините, нищо им няма видимо ама не работят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 16 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2020 Ако няма износено колело проблема е в моторчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 16 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2020 При тия яко се пълни с масло, през остта на клапата. И затова май заминават моторчетата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване