Jump to content

Адаптиране на дроселова клапа 2.0 TDi BRE


hellix

Recommended Posts

Здравейте,

Моля за съвет как се адаптира дроселовата клапа на 2.0 TDI BRE мотор. Опитах на 60 или на 98 канал, както е описано в клипа,

https://www.youtube.com/watch?v=2zrmhDw_v7Y&list=PLv5oU39gdCT9XdezfSIFuUleiRqNkTS4_&index=13&t=0s

 

, но ми дава грешка и на двата канала.

На 98 знам, че са бензинките с жило, но все пак гледах и там. Грешката е същата.

 

err.JPG

 

Днес я свалихме и изчистихме, но проблема с притрисането при гасене остана. Карах 30км, гасих, палих, задържах на контакт няколко пъти. Минах и през Output тестовете. Активация, каза си ок. Трябва ли изрична адаптация на клапата или сама ще се усети? Не сме я отваряли да гледаме за изронени зъби.

Ще си поръчам нова, но все пак исках да питам.

 

Редактирано от hellix
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тва не е 1.8Т, не се адаптира дросела, какво вика 18 канал като гасиш? оди ли на 86% като врътнеш ключа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Гасих 5,6 пъти и има случаи в които на две от клетките отива на 128, третата е 4 и четвъртата е 0. Има случаи, в които всички са 0.

 

Това ми е грешката

012547 - Motor for Intake Manifold Flap (V157)

               P3103 - 000 - Malfunction - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100000

                    Fault Priority: 1

                    Fault Frequency: 11

                    Reset counter: 255

                    Mileage: 199815 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2020.05.29

                    Time: 21:12:04

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 0 /min

                    Speed: 0.0 km/h

                    Load: 0.0 %

                    Voltage: 11.86 V

                    Bin. Bits: 00101000

                    Torque: 0.0 Nm

                    Torque: 351.4 Nm

20200530_121034.jpg

Редактирано от hellix
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Смених клапата с нова и нещата заспаха. В момента гасне идеално и дори и паленето е по-добре.  Разглобих старата, но освен издухалото уплътнение и остатъци от миенето видимо и нямаше нищо друго.

PSX_20200603_191820.jpg

PSX_20200603_191651.jpg

Редактирано от hellix
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Така се прецакват и актуаторите Siemens/Continental/VDO на турбините, нищо им няма видимо ама не работят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма износено колело  проблема е в моторчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...