stenli111 Публикувано 30 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2020 Здравейте, колеги колата е А4, Б5 авант, 1.8/125 коня. Проблема е по някой път не винаги миналото лято се случи няколко пъти и едва преди ден се повтори за няколко пъти. Проблема е че показва външната температура в минус градуси между - 8 до - 45 компресора спира и след 10-15 минути всеки път различно включва. Според мен се лигави датчик външна температура този който е на бронята но гледам че върви с кабелите и малко ми е загадъчно как точно се сменя. Ще помоля ако някой е имал такъв проблем и го е отстранил да помага със съвети. Благодаря предварително! Желая ви хубав ден! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 30 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2020 Проследяваш му кабелчето до буксата и го сменяш. Голяма Загадка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frozen1 Публикувано 2 Август 2020 Доклад Share Публикувано 2 Август 2020 Махаш кората на хидравликата и буквата му е там - черна с два пина. Въпросът е преправял ли си нещо? Наскоро правих дисплей за температура и имаше подобен проблем. Най-добър влез в 55-ти канал на климатроника и виж какво показва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stenli111 Публикувано 4 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2020 Здравей, не съм преправял нищо на 55 канал проверявам като спре компресора и там е винаги в минус от - 5 е стигало до - 43. Днес я за качих на компютър излезе грешка на прекъсната верига на датчика който се намира в кутията под вилтър купе мисля че се води за вътрешна температура вадих го почистих изтрихме грешката за сега е добре ще по карам така и ако пак го направи ще взема датчик и ще го сменя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frozen1 Публикувано 5 Август 2020 Доклад Share Публикувано 5 Август 2020 Датчикът за вътрешна температура (признавам, не знам къде е) няма нищо общо с климатроника и подобни. Схемата е следната: Климатроникът ти взема сигнал от температурния датчик зад бронята. Той съответно изпраща сигнал към километража и ти изкарва стойност на температурата. Ако стойността на километража е еднаква с тази на 55 канал, значи нямаш грешки в кабелите. Вариантите ти са: -датчик -климатроник. Вземи си един датчик, не са скъпи, сложи си го, можеш да се справиш и сам. Силно се надявам това да е проблемът ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bessen Публикувано 5 Август 2020 Доклад Share Публикувано 5 Август 2020 Датчика за вътрешна температура се намира зад решетката между дисплея на климатроника и касетофона. С едно вентилаторче се засмуква въздух от купето. Когато решетката или вентилаторчето се замърсят правят проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frozen1 Публикувано 6 Август 2020 Доклад Share Публикувано 6 Август 2020 Съвсем го забравих това, прав си. Надявам се да си решиш проблемът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване