sx1ndo Публикувано 7 Август 2020 Доклад Share Публикувано 7 Август 2020 Здравейте колеги, карам Ауди СЕ 1.8т 150 к.с колата е с газов инжекцион (ако има значение за това което питам) със фабричната генерация.Кажете на колко мм да и сложа и да има ли спортно гърне или не.Ако някой си е правил неговата може и видео да пусне🙂🍻 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 7 Август 2020 Доклад Share Публикувано 7 Август 2020 Колко пари си подготвил? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sx1ndo Публикувано 8 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 (Редактирано) Ами няма определен бюджет 🙂 Редактирано 10 Август 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 9 Август 2020 Доклад Share Публикувано 9 Август 2020 Кофтито е че няма как да разбереш как звучи една генерация без да я чуеш на живо. От личен опит знам че клиповете лъжат много. Аз бих потърсил Milltek генерация. Чисто нови са скъпи(над 1000лв), но предполагам по моргите или в ebay ще може да се издебне някоя ползвана. Ако искаш просто повече шум, можеш да махнеш някое гърне, но тогава колата ти ще звучи по-скоро като счупена и би било редно да те глобят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sx1ndo Публикувано 9 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2020 (Редактирано) Точно това искам да избегна колега, да не звучи като трактор. Не знам с една права тръба на ф60 и едно спортно гърне как ще е. Редактирано 10 Август 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 9 Август 2020 Доклад Share Публикувано 9 Август 2020 Не знам какво точно представлява генерацията на колата ти, но предполагам че има катализатор, поне един резонатор и крайно гърне. Ако оставиш само права търба до крайното гърне, означава че изцяло премахваш поне два шумозаглушаващи елемента, което със сигурност ще доведе до повече шум, ама дали ще е приятен тоя шум... най-вероятно не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sx1ndo Публикувано 11 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2020 (Редактирано) Точно такава е колега, каквато я описваш. Редактирано 11 Август 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 11 Август 2020 Доклад Share Публикувано 11 Август 2020 Аз бих те посъветвал да не пипаш нищо преди крайното гърне. Премахването на катализатора и/или резонатора най-вероятно ще доведе до появата на резливо звънтене/дрънчене в средните и най-вече във високите обороти. Общо взето "модифициране" само чрез премахване на компоненти, без да се сложи нещо на тяхно място, си е по-скоро кастрация и касапщина. По сайтовете и моргите е пълно с такива коли на части и с повече търсене и търпение може да се намери някое читаво афтърмаркет гърне или цяла генерация. Не знам това например дали би ти представлявало интерес. В ebay също можеш да разгледаш - пример 1, пример 2 Алтернативен вариант е поставянето на клапа с дистанционно управление преди крайното гърне. Има ги и в ebay, и в olx. Хем си запазваш оригиналната генерация, хем когато искаш си шумен. Друг вариант за по-добър звук от колата е поставянето на спортен въздушен филтър. Освен спортните филтри на K&N, които струват по около 150лв, вече има и много по-евтини, също качествени варианти на Pipercross например. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 12 Август 2020 Доклад Share Публикувано 12 Август 2020 Това със спортните въздушни филтри на стокови коли е... нЕма такава глупост. Не че с генерациите не е същото де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Август 2020 Доклад Share Публикувано 12 Август 2020 ...не разбивай мечти...., льош такъв! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 12 Август 2020 Доклад Share Публикувано 12 Август 2020 Тук колегата търси звук, а не повече мощност. Спортен филтър и генерация променят звука на стокова кола в 100% от случаите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 12 Август 2020 Доклад Share Публикувано 12 Август 2020 Преди 1 час, manoleo написа: Тук колегата търси звук, а не повече мощност. Спортен филтър и генерация променят звука на стокова кола в 100% от случаите. Напъни за звук със спортен филтър и махане на гърнета на стокова 4 цилиндрова малолитражка с има/няма 150 коня... безценно Колегата да го търси на друго място и да не си го причинява с 1.8Т. Липсата на обем и цилиндри си казва думата в случая, а резултата ще е да си надува главата като тръгне някъде на дълъг път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 12 Август 2020 Доклад Share Публикувано 12 Август 2020 Безспорен факт е, че от 4 цилиндров мотор не може да се очаква супер впечатляващ звук, каквото и да му се прави. Факт е обаче и че звукът може да се подобри спрямо стоковия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 12 Август 2020 Доклад Share Публикувано 12 Август 2020 Въпрос на гледна точка. Не е като да не знам, какво е да тръгнеш на дълъг път с 1.8Т с генерация (76мм с 2 гърнета, като крайното е Magnaflow), но поне не ми е ежедневна кола иначе едва ли бих го търпял постоянно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 12 Август 2020 Доклад Share Публикувано 12 Август 2020 Съгласен съм. Изцяло въпрос на гледна точка е кое си струва , кое е "хубав звук" и кое е просто силен шум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sx1ndo Публикувано 21 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2020 Определено няма да пипам нищо 🙂 Благодаря за яснотата на всички относно вариантите 🙂 Ще си я карам тихичка и живот и здраве,ако има финанси за нещо с повече коне и цилиндри там вече ще се мисли🙂 Хубав ден,вечер или каквото е когато прочетете ✌️🍻 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване