Mamchur.tanya96 Публикувано 8 Август 2020 Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 Здравейте колеги,имам следния проблем.Пада акумолатора за два дена,акумолатора е 100 ah на 2 седмици карах я на майстор каза че заспиват модулите и след 5 минути се сабуждат и така докато не падне акумолатора съвети ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin12 Публикувано 8 Август 2020 Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 (Редактирано) Колега имам същия проблем и следя в интернет Изпратено от моят motorola one zoom с помощта на Tapatalk Редактирано 10 Август 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 8 Август 2020 Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 има утечка, някой модул не заспива и акумулатора припада. Търсете утечката. Много често е: 1. плюсовата клема под капака пред пасажера 2. двд, навигацията или нещо от тези Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danni95 Публикувано 8 Август 2020 Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 здравейте , искам да попитам тъй като имам подобен проблем със 2.7 2006 година кола съм 110 ампера акумулатор във компютъра е настроен да зарежда на 110 но има моменти докато стоя на загасена кола и включа музиката за 10-15 минути и пада акумулатора , също така ако не я закюча някои път и не я карам 1-2 дена акумулатора също пада някакви идеи ? ако е закача на диагностика дали ще покаже ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 8 Август 2020 Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 Ако нямате босе, сигурно проблема е в усилвателя на колата. Има едно реле, което залепва и колата се опитва да заспи, ама не може. Проблем е и намирането на това реле, затова аз си поръчах 3 броя, така че имам резервни. При босе системи незнам дали го има този проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiev_Gb Публикувано 18 Август 2020 Доклад Share Публикувано 18 Август 2020 Колега, от къде го поръча и какво точно е това реле. Акумулаторът ми няма 2 години, но на няколко месеца нещо го изцежда до дупка за 7-8 часа. Проверяваха в сервиз и нямам утечка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 18 Август 2020 Доклад Share Публикувано 18 Август 2020 @Georgiev_Gb: провери ли си дали ти грее вече прословутата плюсова клема под капака пред пасажерскоро място? Караш малко, отваряш капака и пипаш леко, че може и да пари Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 18 Август 2020 Доклад Share Публикувано 18 Август 2020 (Редактирано) Още по-сигурно е, че е може да е от релето, защото в началото е така - ту има ту няма, и скоро съвсем ще запецне. Но провери си и клемата. Редактирано 18 Август 2020 от Evgeni K. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiev_Gb Публикувано 18 Август 2020 Доклад Share Публикувано 18 Август 2020 @OvivO : Прав си, след изминати 12км проверих. Пареше и съвсем леко е стопено капачето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 18 Август 2020 Доклад Share Публикувано 18 Август 2020 отивай в ел сервиз, да отворят възела на плюсовата клема, кримпнат колкото могат и калайдисат, че е многожилен кабел. 30/40лв по-късно най-вероятно ще ти е решен проблемът. Нов кабел е около 230лв, ако решиш да го сменяш. Ако имаш vcds виж в модула за battery regulator на запален двигател волтаж на алтернатор и на акумулатор, много е вероятно на акумулатор да е доста под 14V, а трябва да е там някъде при изряден алтернатор и кабел до акумулатора. След това го виж и след ремонта на клемата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fxa Публикувано 19 Август 2020 Доклад Share Публикувано 19 Август 2020 При мен беше радио модула! А ако гледаш на дисплея, там понякога показва 10%, но това е от батери модула. Той също често създава проблеми. Съвет, откачаш едната вечер захранването на навигацията и на сутринта проверяваш, ако пак пада пробваш с друг модул. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vitobrazi Публикувано 23 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2020 (Редактирано) При мен също го има този проблем със заспиването, махнах Навигацията, Усилвателя, Телефона, Кейлиса, Чейнджера, ТВ Тунера и колата не заспива! Чак когато махна/изключа Can Gateway модула заспива на 40-та секунда.Чисто нов акумолатор, два пъти в Порше, два външни сервиза и НИЩО! Понякога заспива след 1-2 часа. Някъкви идеи? Колата е Ауди А8 /D3 2009 4.2TDI/ Редактирано 23 Септември 2020 от vitobrazi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 23 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2020 @vitobrazi: при А6 4F масов проблем са клемите под капака пред пасажера, които след това отиват към акумулатора в багажника. Плюсовият кабел е многожилен, с годините се разхлабва и започва да грее здраво клемата, съответно недозарежда акумулаторът и колата не заспива. Не знам дали при А8 има сходен проблем, но може да провериш след шофиране, да пипнеш внимателно клемата дали не пари много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiev_Gb Публикувано 23 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2020 След ремонта на плюсовата клема вече 1 месец нямам проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vitobrazi Публикувано 23 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2020 32 minutes ago, vitobrazi said: При мен също го има този проблем със заспиването, махнах Навигацията, Усилвателя, Телефона, Кейлиса, Чейнджера, ТВ Тунера и колата не заспива! Чак когато махна/изключа Can Gateway модула заспива на 40-та секунда.Чисто нов акумолатор, два пъти в Порше, два външни сервиза и НИЩО! Понякога заспива след 1-2 часа. Някъкви идеи? Колата е Ауди А8 /D3 2009 4.2TDI/ 8 minutes ago, OvivO said: @vitobrazi: при А6 4F масов проблем са клемите под капака пред пасажера, които след това отиват към акумулатора в багажника. Плюсовият кабел е многожилен, с годините се разхлабва и започва да грее здраво клемата, съответно недозарежда акумулаторът и колата не заспива. Не знам дали при А8 има сходен проблем, но може да провериш след шофиране, да пипнеш внимателно клемата дали не пари много. Ще погледна, но се съмнявам. Май само MMI модула и километража не съм разкачал :):):) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 23 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2020 16 minutes ago, Georgiev_Gb said: След ремонта на плюсовата клема вече 1 месец нямам проблеми. то половината форум с 4F си я оправяхме и сега не ни създава грижи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 24 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2020 Пробвай 30 амперовия бушон в кафявата бушониера в багажника. Ако излезе от там, значи ММИ то, което най-вероятно у усилвателя. Имайте наум, че мита, че ако изгасне копчето на аварийните, то колата със сигурност е заспала е разбит. Това не е вярно. Докато търсих моята утечка, я засякох на няколко пъти с изгаснало копче, а консумацията си я има. Мерене му е майката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vitobrazi Публикувано 24 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2020 (Редактирано) Много странно, извадих бушона за който говориш и копчето за авариини /тръгълника/ и лампичките на огледалото гаснат на 42-45 секунда, колата заспива.Палих гасих, заключвах и тн. ЗАСПИВА точно около 43-45 секунда, върнах и бушона пак на място, НО 😭 след като я подкарах малко исках да я пробвам дали заспива, ама не с бушон без бушон не ще да гасне триъгълника и лампичките. Предавам се! Редактирано 24 Септември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване