A3_Ambition Публикувано 15 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2020 Привет колеги, Бях писал в предишна тема, че имам проблем с ускорението след смяна на комплект ангренажен ремък, обтегачи, водна помпа и пистов ремък с обтегач и сега като отворих капака и се загледах и заслушах и установих, че ограденото от снимката по-долу чарколяче трака яко като трактор, което нямам спомен да е било така преди. Също и където съм сложил стрелка, маркучът е спукан при свръзката и не знам дали това е проблем или не: Също така установявам, че като изключа компресора на климатика, вървежът рязко се подобрява и повече наподобява на положението спрямо преди смяната. Като включа обратно компресора със снежинката, за момент се чува забучаване на компресора и мощността чувствително пада. Казаха ми, че е "тръгнал да си ходи", но същевременно духа студено като фризер и двете перки на охлаждането отпред си бачкат. Чудя се може ли заради оградените неща от снимката или компресора да пада така мощността и да губи ускорение? Същевременно над 3500-4000 оборота рязко се подобрява пъргавината все едно се е включило турбото (което разбира се го няма на 1.8 AGN, просто образно казано). Идеи, съвети, опит да споделите какво е това ограденото на снимката и може ли то да е причина за по-спънат вървеж, ако трака и явно не е наред нещо там? Другата ми тема е тук: Мерси предварително на всички отзовали се! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 15 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2020 Това е дроселовата клапа и не би трябвало да трака. В нея има един потенциометър и 1-2 зъбни колелета, които може да са дали фира щом трака. Иначе за нея е закрепено и жилото за газта, и клапата вътре трябва да е чиста. Дроселовата клапа ти контролира празния ход на двигателя и въздуха който постъпва към двигателя, като цяло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 16 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2020 Атмосферния 1.8 по принцип си е спрял, с климатик още повече се усеща колко всъщност не върви. Напълно нормално е с пуснат компресор да се тормози предвид обема и мощността на двигателя. Както е и напълно нормално атмосферна малолитражка да върви след 4000 оборота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A3_Ambition Публикувано 16 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2020 12 hours ago, Diido0 said: Това е дроселовата клапа и не би трябвало да трака. В нея има един потенциометър и 1-2 зъбни колелета, които може да са дали фира щом трака. Иначе за нея е закрепено и жилото за газта, и клапата вътре трябва да е чиста. Дроселовата клапа ти контролира празния ход на двигателя и въздуха който постъпва към двигателя, като цяло. Мерси за информацията! А може ли тази клапа ако прави така, че да не постъпва достатъчно въздух към двигателя, това да е причината, че на ниските обороти е като запушен? @GTZ3071R, Това е ясно, но въпросът е, че преди това вървеше много повече и по-леко се усещаше ускорението. Сега е мъка просто. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 17 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2020 Ако чуваш тракане от дросела,значи има изронени зъбни колела в него и по-вероятно ще трябва сменя.До колкото виждам това ти е маркуча за вакуума за сервото на спирачките.Ако то е спукан не е добре и трябва да се смени,понеже това обърква работата на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване