doktora76 Публикувано 10 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2020 Здравейте колеги,Какво ниво ви държат колите в казанчето за антифриза? Миналата година по това време като правих обслужване на моята кола, ангренаж, масло и т.н, смених и антифриза съответно. От тогава до сега съм минал 10000 км и съм долял около 150-200 гр концентрат. Никога не ми е светвал индикатора за ниско ниво но съм доливал по малко, защото от време на време като вдигна капака и виждам, че нивото в казанчето е на минимума на студен двигател и като загрее се вдига малко нагоре. Последно преди 1500 км долях около един пръст над минимума и днес гледам пак е на долната черта. Покарах градско около 15-тина км и се вдигна малко, около 5 мм. Ще съм ви благодарен, ако споделите как е при вас ситуацията? Приятен уикенд на всички. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 10 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2020 За 20К км не съм и капнал. Държи го малко под максимума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 10 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2020 При мен цяло лято си стой на МАХ .Есента като захладнее пада по средата,така изкарвам зимата ,на пролет доливам пак на мах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktora76 Публикувано 10 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2020 Значи нивото варира от външната температура ли? При мен седи на минимума и по надолу не пада, особено сега като захладня тия дни.Sent from my iPhone using Tapatalk При мен цяло лято си стой на МАХ .Есента като захладнее пада по средата,така изкарвам зимата ,на пролет доливам пак на мах.А защо доливаш колега? Къде се губи антифриза когато захладнее?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 10 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2020 Ами от водните съединения явно (с времето се втвърдяват и по трудно се нагласят)На старото ауди В6 беше същата работа за 5 зими при мен филма същия!Пада нивото донякъде и се задържа .Никога не го пълних до горе ,държах го старото и това зимата между мин и средата!Това при мен ,не че всички са така .И други колеги да споделят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktora76 Публикувано 10 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2020 (Редактирано) Не знам колега баси и ситуацията! Аз също имах B6 1.9 TDI 136 коня. Карах го 8 години и 2018-та го продадох и купих това B8, 2.0 143 к. На старото не мърдаше нивото нито зимата, нито през лятото. А сега на това долях един пръст над минимума на студен двигател в средата на август. Днес отварям капака и гледам на минимума. Минал съм 1500 К от както долях. Когато го обслужвах миналата година смених всички водни съединения, термостат, ангренаж комплект, водна помпа, пистов с ролките, шестограм маслена помпа, капак клапани, вакуум клапана за парното. Дадох една торба с пари! И сега се питам имам ли проблем или не, или само се вкарвам във филми излишно!? Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 12 Октомври 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 11 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2020 Да, при теб не е нормално за толкова кратко време да доливаш .Толкова малък теч трудно се открива!Мога да си кажа мнението ,аз бих я оглеждал 30 на мин след загасяне ,защото ако е от някое водно съединение долу горе тогава ще протай!Лошото е че бързо се изпарява,но все някога ще се ,,предаде,,Има и други вариянти за губене на антифриза ,но дано е това за което ти казвам. Ще следя темата ти ,ако мога с нещо да помогна . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 11 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2020 (Редактирано) Преди 9 часа, doktora76 написа: Не знам колега баси и ситуацията! Аз също имах B6 1.9 TDI 136 коня. Карах го 8 години и 2018-та го продадох и купих това B8, 2.0 143 к. На старото не мърдаше нивото нито зимата, нито през лятото. А сега на това долях един пръст над минимума на студен двигател в средата на август. Днес отварям капака и гледам на минимума. Минал съм 1500 К от както долях. Когато го обслужвах миналата година смених всички водни съединения, термостат, ангренаж комплект, водна помпа, пистов с ролките, шестограм маслена помпа, капак клапани, вакуум клапана за парното. Дадох една торба с пари! И сега се питам имам ли проблем или не, или само се вкарвам във филми излишно!? Sent from my iPhone using Tapatalk Поръчай си това, моя теч така го намерих. Само няколко капки и целия антифриз светва като го осветиш с УВ фенерчето. Наливаш по-малко от половината от съдържанието на шешенцето. Дирята се вижда даже и да капе по двигателя и да се изпарява.: Линк: цък! Редактирано 11 Октомври 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktora76 Публикувано 11 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2020 Благодаря колеги!Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktora76 Публикувано 19 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2020 Здравейте,Проблема с ниското ниво на антифриза се оказа от водната помпа. Избила тапа. Смениха ми я гаранционно с Ина. Старата беше Континентал в комплект с ангренажа. Минал съм 10к км за няма и година. Благодаря на всички отзовали се!Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване