Sign in to follow this  
sears

Горивна помпа бош 044

Recommended Posts

Здравейте, в момента имам следния казус, преди няколко седмици ми изпадна 044 на оферта и я взех без много да му мисля. Вчера се опитвах да я фитна в резервоара, знам че тази помпа е за външен монтаж, ама да пробвам 😃 Оказа се, че този тип помпа влиза в резеровара на много 1.8т-та, ама не и в резеровара на б6. Явно ще прибегна до външния монтаж. Проблема е че бензиновите пътища са на ф6, а помпата е на ф8 и трябва всичко да е долу кардан, диференциал и резервоара, за да опъна ф8 маркуч от мотора до резервоара. 044 не мога да я сложа на ф6 маркучи, заради големия дебит и ще вземе да ги пръсне (поне така си мисля). С тая цялата хамалогия всичко долу нещо не ми се занимава, защото е работа за дни, а отделно имам да качвам и нов кован мотор и трябва буквално да откарам в гаража поне 10 дена, а като цяло нямам много свободно време. Въпроса ми е: има ли някой който е слагал 044 някъде отвън на ф6 и дали изобщо маркучите издържат на големия дебит? Друг вариант е да взема друга помпа, която ще влезе в резервоара (quantum или walbro)? Ако някой има друг вариант да казва?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Маркучите ще издържат, въпроса е дали ще смогнат на дебит. Колко коня гониш? В Б6 1,8т за около 400-420 коня стига дебита на оригиналните маркучи/тръби, лично съм го пробвал.

Share this post


Link to post
Share on other sites

В момента съм с една хибридна к04-ка, която според мен ще изкара с разни доработки по периферията около ~ 340 коня. По-напред във времето ще минавам на по-голяма турбина, ама щом казваш, че държи на дебит до 420 коня, тогава ще го мисля. 

 

Къде предлагаш да я сложа за външен монтаж? Някъде преди горивния филтър? Предполагам ще ми трябват и някакви преходници от ф6 към ф8 и ще трябва да оставя стоковата помпа в резервоара да я храни?

Edited by sears

Share this post


Link to post
Share on other sites

Според мен е по-добре да я вградиш вътре. Иначе ще трябва да мислиш за компенсационен резервоар, става доста по-сложно. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Конкретно в кошницата на б6 не влиза, питах и по дуги места явно няма да стане с монтаж в резервоара. Външния монтаж е яко филм. Ще се насочвам към дроп-ин вариант Walbro или AEM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте отново,

вече съм с walbro 450 влиза в кошницата без никаква драма. Сега се чудя дали да ползвам стоковите жици или да пусна по голяма жица от акумулатора. До колкото чета по американските форуми стоковата е жица е малка за тая помпа, там ползват някакъв 10 gauge wiring relay kit с 30А бушон и реле в комплекта. Някой знае ли по нашите ширини това нещо от къде може да се вземе?

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 gauge е кабел с диаметър 2,59 мм или напречно сечение 5,26 кв. мм.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, успях да си отговоря на този въпрос след бърза справка с гоогле. Т.е. освен такава вид жица, бушон 30А някой има ли идея какво точно реле ми трябва?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.