sears
Members-
Мнения
19 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
sears's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Колектор, пайп, генерация, разпръсквачи, кулер, турбина, пътища приготви 5к лева стартово.
-
Здравейте, малко инфо пак по-горния проблем. Колата февруари влезе за основен ремонт на мотора и колата не се караше 2 месеца. Тогава смених и радиаторчето над педалите, старото беше пълен леш - спукано и позапушено. Като цяло карах много малко на парно началото на април. Лятото си карах на климатик и нямаше никаква драма. От 2 седмици карам интензивно на парно и снощи пак същата драма. На 90 градуса духа студено и вече към 3-4к оборота леко започва да духа и пак спря. Сутринта духаше топло, ама не както си трябва. Като цяло съм забелязал, че измина ли на веднъж повече от 20-30 км на обороти 2-3к, започва да се оправя. Двете тръби, които влизат в купето са топли. Не вярвам да е от клапите, защото като ги разбутам си се чуват как обръщат потока на духане. Накви идеи, защото вече не знам какво друго може да е?
-
Търся бутала за 1.8т 20 мм бутален болт?
-
Малко ъпдейт: колата няма първа степен. Пробвах да я пусна през вагком hvac -> output test, но не тръгва изобщо. На 90С колата си тръгва директно на 2ра степен, плавно за около 10 секунди и вече е на 2ра. Като охлади изгасва. На вагком набива следните грешки, датчика е сменен. Навява ме на мисълта, че модула горе на перките е духнал.
-
Здравейте, имам едно питане. След основен ремонт на мотора (бутала/биели) перките въртят като луди. На вън е -15 и перките въртят на 2ра степен заедно с тази на климатика, а той изобщо не е пуснат. На вагком изписваше сензор на radiator outlet G83, смених го и проблема остана. Перката тръгва първо на 1ва степен около 90c и после пуска 2ра степен. Изключихме буксата от датчика, който е отзад на главата, изобщо не спряха, махнах буксата от датчика долу на радиатора и пак не спряха. Някой може ли да ми каже как да проверя да не са изгорели нещо перките или някакви други идеи. Термостата е нов. До колкото разбрах компютъра работел в някакъв авариен режим и лъже перките. 1.8t avj.
-
Да, успях да си отговоря на този въпрос след бърза справка с гоогле. Т.е. освен такава вид жица, бушон 30А някой има ли идея какво точно реле ми трябва?
-
Здравейте отново, вече съм с walbro 450 влиза в кошницата без никаква драма. Сега се чудя дали да ползвам стоковите жици или да пусна по голяма жица от акумулатора. До колкото чета по американските форуми стоковата е жица е малка за тая помпа, там ползват някакъв 10 gauge wiring relay kit с 30А бушон и реле в комплекта. Някой знае ли по нашите ширини това нещо от къде може да се вземе?
-
Днес сутринта започна да духа топло няколко км след като стигна 90С и притока на топло не се променяше. Преди започваше да духа топло от 40-50 градуса даже. Явно ще седна да кисна тези потенциометри на всяка една клапа в спирт и после ще кажа какво е положението. Антифриза е ок. А този радиатор на парното къде се намира и как се стига до него. Да нямате предвид на водния радиатор, щото същия филм съм го играл с една S класа, имаше въздух в охладителната с-ма и не духаше топло.
-
Здравейте, вчера сутринта на 2-3 градуса външна Т, колата не духаше топло на парно и на климатроник. Запалих я на обяд и работеше, пробвах за около 30 сек. Днес сутринта до 90С изобщо не духаше топло, около 4-5 км след като загря започна да духа топло за около 30 сек и после започна да се усеща, че потока на топло започна да намалява и го изгасих. След няколко км пак пробвах и пак същото, духаше стабилно топло за около минута и потока на топло започна да намалява. Антифриз има до горе. Казаха ми, че някаква клапа се е запушила или радиатора на парното е заминал. Предполагам, че за да стигна въпросните неща трябва да махам таблото? Преди да тръгна да махам дайте мнения, дали правилно съм се насочил. Мерси!
-
Конкретно в кошницата на б6 не влиза, питах и по дуги места явно няма да стане с монтаж в резервоара. Външния монтаж е яко филм. Ще се насочвам към дроп-ин вариант Walbro или AEM.
-
В момента съм с една хибридна к04-ка, която според мен ще изкара с разни доработки по периферията около ~ 340 коня. По-напред във времето ще минавам на по-голяма турбина, ама щом казваш, че държи на дебит до 420 коня, тогава ще го мисля. Къде предлагаш да я сложа за външен монтаж? Някъде преди горивния филтър? Предполагам ще ми трябват и някакви преходници от ф6 към ф8 и ще трябва да оставя стоковата помпа в резервоара да я храни?
-
Здравейте, в момента имам следния казус, преди няколко седмици ми изпадна 044 на оферта и я взех без много да му мисля. Вчера се опитвах да я фитна в резервоара, знам че тази помпа е за външен монтаж, ама да пробвам Оказа се, че този тип помпа влиза в резеровара на много 1.8т-та, ама не и в резеровара на б6. Явно ще прибегна до външния монтаж. Проблема е че бензиновите пътища са на ф6, а помпата е на ф8 и трябва всичко да е долу кардан, диференциал и резервоара, за да опъна ф8 маркуч от мотора до резервоара. 044 не мога да я сложа на ф6 маркучи, заради големия дебит и ще вземе да ги пръсне (поне така си мисля). С тая цялата хамалогия всичко долу нещо не ми се занимава, защото е работа за дни, а отделно имам да качвам и нов кован мотор и трябва буквално да откарам в гаража поне 10 дена, а като цяло нямам много свободно време. Въпроса ми е: има ли някой който е слагал 044 някъде отвън на ф6 и дали изобщо маркучите издържат на големия дебит? Друг вариант е да взема друга помпа, която ще влезе в резервоара (quantum или walbro)? Ако някой има друг вариант да казва?
-
.
-
Откъде си купувате vag KKL 409.1 cable с чип ft232r, който да е съвместим със софтуера на НефМото? Купих един такъв, ама с чип ft232rq и не можах да му подкарам драйвърите.
-
Здравей, може ли да попитам защо избра да сложиш стоманени изпускателни клапани, а не инконъл клапаните на supertech. Аз съм пред въпросната дилема и се чудя кои от двата типа да слагам. Инконъл-а държи на голям брой топлинни цикли, но са по тежки, а стоманените са по-леки, до колкото знам. Също гледам си слагал кита на supertech с титаниевите ритейнъри, пружини и т.н. с цел да пускаш повече обороти. В момента до колко рпм развърташ? Също какви вложки си сложил тройни (стоковия вариант) или единични, ако правилно се изразявам на български (на английски Supertech Single / Triple Groove Valve Locks Keepers sising). До колкото знам за повече рпм е най-добре единични? Също гледам си без електроника а с МЕ7.5, може ли да попитам кой е мапера? Може и на ЛС, ако желаеш. Мерси!