roodys Публикувано 21 Март 2007 Доклад Share Публикувано 21 Март 2007 Колеги какви са симптомите на заминаваща си ГНП....какво зна4и електронният блок да дава проблем...когато е студен мотора или поизстинал трудно пали....ина4е когато запали първия пат после пали без проблем колкото пъти завъртя....само първиа път е проблемен.....и в помпата ли е проблема или ниакаде другаде....моля някои да даде и сподели мнение ако е имал подобен проблем... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 21 Март 2007 Доклад Share Публикувано 21 Март 2007 Колеги какви са симптомите на заминаваща си ГНП....какво зна4и електронният блок да дава проблем...когато е студен мотора или поизстинал трудно пали....ина4е когато запали първия пат после пали без проблем колкото пъти завъртя....само първиа път е проблемен.....и в помпата ли е проблема или ниакаде другаде....моля някои да даде и сподели мнение ако е имал подобен проблем...при повреда на ел.блок често мени тихите обороти поне при мен бе така,350 лв ремонта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
richiecoin Публикувано 22 Март 2007 Доклад Share Публикувано 22 Март 2007 при повреда на ел.блок често мени тихите обороти поне при мен бе така,350 лв ремонта.Имах същият проблем с моя 2.5 ТДИ и се оказа че от 6 бр.подгряващи свещи паботи само една.Смених ги и всичко се оправи.Така че,провери си свещите. Поздрави!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roodys Публикувано 22 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2007 Колега свещите ги проверих наред са.....днес ще сменя въздушния и горивния филтри..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 22 Март 2007 Доклад Share Публикувано 22 Март 2007 Вместо да почваш с филтри и т.н. (което не е лоша идея ако не знаеш кога са сменяни) отиди в супердизел за една диагностика 30 лева някъде е. Симптомите мязат наистина на проблем с електрониката на помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roodys Публикувано 22 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2007 от стара загора сам и в тоя шибан град няма един свестен маистор за диагностика..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 22 Март 2007 Доклад Share Публикувано 22 Март 2007 Ами прежалваш 30 кила нафта и си правиш една разходка до софия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 22 Март 2007 Доклад Share Публикувано 22 Март 2007 в Пловдив във bosha иди,на Кукленско шусе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vagman Публикувано 23 Март 2007 Доклад Share Публикувано 23 Март 2007 Е, как тази електроника се оправя след първия старт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k_kamenov Публикувано 23 Март 2007 Доклад Share Публикувано 23 Март 2007 Е, как тази електроника се оправя след първия старт?Приятелю,така като, чета помпата ще те остави в най-скоро време.Знам го от собствен опит.Сервиза в Пловдив на Вош е добър,собственника се казва Милчо.Имаш няколко варианта /рециклирана,или ремонтирана ГНР/Само не курувай помпа втора ръка която не е ремонтирана, защото няма да изкара много.Това също го знам от собствен опит.За повече инфо k_kamenov@abv.bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 23 Март 2007 Доклад Share Публикувано 23 Март 2007 Бош дават 6 месеца гаранция, и аз я смених при тях (в софия) - супер доволен съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOUTFUL Публикувано 23 Март 2007 Доклад Share Публикувано 23 Март 2007 абе колеги самия електронен блок не подлежи ли на ремонт......да се смени с нов...... кам 300 лв съм чувал че е.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolni Публикувано 5 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 И при мен са същите симтоми каза ми ,че от помпата .Някой може ли каже какъв е точно проблема , колко струва ремонта и каде го правят най-добре.Благодаря ви предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 6 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2008 Е, как тази електроника се оправя след първия старт? И на мен ще ми е интересно да разбера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshopov Публикувано 6 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2008 И при мен са същите симтоми каза ми ,че от помпата .Някой може ли каже какъв е точно проблема , колко струва ремонта и каде го правят най-добре.Благодаря ви предварително колеги и аз имах същия проблем направиха ми една центровка на помпата и сега е като топъл бензин пак и ако ще -50с да е ванка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gesev Публикувано 6 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2008 аз тоя филм с помпата го гледах скороникви обороти не менеше,просто без предупреждениеумря ,без никви симптоми еи тъи си изгасна и до там.та освен рециклиране на електрониката,има един ремонтенкомплект които вку4ва гарнитури,и клапан за високо наляганев моя слу4аи сменихме и лентовия кабел с да4ика за оборотиремонта е извършен от bosch в пловдив цена 1000лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
irusev Публикувано 9 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2008 Компресията провери ли, колега? Имах същия проблем- студен двигателя палеше трудно, особено зимата. Проверих компресията , оказа се от 19-24 за различните цилиндри. Един основен ремонт от 4000 лв ми реши проблема Малко солено ми излезе, но поне карам стара кола с нов мотор сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts