KrasiR Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 Здравейте колеги, от скоро карам А4 2.0ТFSI 2005г.и имам проблем с рейката. Когато е на място работи перфектно и волана е лек, но в момента в който тръгна става тежък и не се връща когато завия. Смених течността на ниво е. Не бълбука в казанчето, не се чува да вие помпата, няма луфт като въртя на ляво/дясно. Когато отново спра на място пак всичко е наред. Моля, някой ако има такива проблеми да сподели. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 Така трябва да бъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrasiR Публикувано 30 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 Не съм карал точно такъв модел до сега, но все пак волана става доста тежък. На магистрала дори става неприятно шофирането, а и това втвърдяване се случва от веднъж веднага след потегляне. Дори на кръстовище с минимална скорост пускам волана и колата продължава в посоката която го пусна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 Споделям, B6 1.9tdi и воланът ми също не се връща. Смених рейка и проблемът си остана. Всичко по окачването е сменено. Останала е само хидравличната помпа за смяна... Воланът със сигурност трябва да се самоцентрира... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 Наистина има голяма вероятност да е от хидравличната помпа. При мой познат с подобни симптоми на WV се оправи от това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrasiR Публикувано 30 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 А на място нормално ли се върти волана? Защото на моята на място е перфектен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 При мен на място или в движение е почти едно и също. По-скоро колкото е по-студено, толкова по-лек става. Сменял съм и хидравлична течност, с новата е същата история. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 Имате ли сервотроник? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 30 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2020 @KrasiR и при него на място се въртеше леко. Втвърдяваше над 35-40км, но много. И той пробва първо със смяна на течност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrasiR Публикувано 31 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2020 Ами за съжаление не знам дали е със сервотроник и точно от това много не разбирам за да проверя, ако дадете насоки как да проверя ще съм много благодарен. Иначе явно ще трябва да сменям помпата. А при всички майстори дето ходих всички казват рециклирай рейката. А забравих да спомена, че има някаква букса която излиза от рейката и като разкачиш буксата и на място става много тежък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 31 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2020 Напиши в нета реле за сервотроник,намира се под волана ,намери едно от някъде си и го смени за начало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrasiR Публикувано 31 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2020 Благодаря колега, ще потърся и ще го сменя и ще пиша за резултат, но ще е след нова година. А за сега весело посрещане на новата година! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrasiR Публикувано 28 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2021 Здравейте колеги, чак сега успях да се преборя с проблемите с тежкия волан. Да споделя какво се оказа. Когато на загасена кола вдигната на подемник опитах да завъртя гумите на ляво или дясно все едно беше заключен волана. Намерих рейка същата със сервотроник и я смених сега волана олекна и на кръстовище след като го пусна сам се центрира и при по-висока скорост също е значително по-лек. Та значи при мен проблема се оказа в самата рейка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване