grizzly Публикувано 23 Март 2007 Доклад Share Публикувано 23 Март 2007 (Редактирано) След като две и повече години несериозно си търся бравичка за задния капак накрая се сдобих с една благодарение на колегата Борчев. На моята и липсваше една пластинка която дава възможност да се отвори капака с бутона без ключ. Т.е. трябваше винаги да отварям с ключ което е досадно но не чак толкова за да си купя бравичка втора ръка + пренабиране от кварталния ключар срещу скромните 45 лева. Мисля че 20 от тях бяха за операцията "пренабиране", т.е. бравичката да бъде напасната към моя ключ. Тази вечер установих че моя ключ не пасва на новата ми бравичка (старата си седи на колата още защото не искам да държа капака с дупка и отворен). Та в рамките на около 1 час се справих с работата което е добре като се има предвид че го правя за сефте. Да започнем от начало. Бравичката е монтирана на капака с две гайки 8 които се развиват с тръбен ключ. Тези гайки са на едни шпилки и обикновено не се развиват гайките а целите шпилки от към стопа но това не ни смущава. Преди да развием гайките е добре да разкачим двете лостчета към механизмите на централното и бравата на капака. Тук се вижда (онова черното с резбата) как са закачени едно към друго. Това което виждате не е ВИНТ а капачка която се изхлузва надясно. Ето така. И сега просто изваждате металната част от пласмасовата БЕЗ да развивате. Просто издърпайте. Много е добре да маркирате до къде е била напъхана. За да не настройвате после. Всъщност тази назъбена част е направена за регулиране на хода. Абе хитри хора, бре. Вече сдобили се с бравичката можем да видим как работи централното. На този кадър капака ЩЕ се отвори от бутона. На този кадър капака НЯМА да се отвори от бутона. Изглед на бравичката отстрани. Вижда се шпилката която ПАК се е развила неправилно. Да започваме работа. Съсредоточаваме се върху шплента отзад. И го избиваме някак. Малко е трудно защото с клещи се смачква (кух е). Най-добре да се избие от към страната на пластините с нещо. Примерно стебло от бургия 2.5мм. Внимавайте! Ура! Шплента го няма. Сега внимателно изваждате с издърпване металната тапа с езичето. ВНИМАВАЙТЕ!. Отдолу има съмичка + пружинка които правят бравичката да щрака изискано. Не ги губете! Сега поглеждаме отстрани и с плосък предмет (примерно тъп нож) разделяме повърхностите между сивата и черната пластмаса. ЩРАК! Ихаа, колко части. И голяма пружина. Доближаваме се до същността. Най-сетне махнахме всичко излишно. Чрез избутване отзад напред изваждаме патрона. Трябва да имаме всички тези части. Без да сме ги загубили и счупили. Виждаме кое е същността на задачата. Тези малки (номерирани) пластинки се движат в двете посоки и пречат патрона да се завърти. Когато се пъхне правилния ключ те се скриват и тогава патрона се върти. Забелязва се че две стърчат в обратната посока на останалите. Това е за секретност. Ползват се и двете страни на ключа. Иначе пластините са еднакви и се изваждат с леко издърпване от ПОДХОДЯЩАТА посока. В страни от извадената пластина има мъъничка пружинка която я бута. Не ги губете! Пластините са номерирани и ако бях ключар (т.е. имах няколко счупени бравички щях да си подбера нужните пластини). Да ама аз нямам такива. Кофти нали? Нема да се пУашите. Пъхате ключа и гледате коя на къде стърчи. После размествате най-стърчащите. Аз успях на 4ти опит да ги подравня много добре. Т.е патрона работеше вече с леко разклащане на ключа напред-назад. "Отлично" е ако работи като фабричен. Ако нямате късмет и разликите са драстични се налага да прибегнете да друг подход. Т.е. да вземете малката плоска пиличка която сте си приготвили предварително и да запилите пластинките които пречат от подходящата посока. На мен ми се наложи да пилна две пластини за да получа "отличен". Ако все пак се окаже че някоя пластина хич не става може просто да я изхвърлите. Така сигурността на ключа пада леко ама те и без това ги отварят с "поглед". Ако сте постигнали това подреждане вече сте готови!. Пробвате дали се върти добре и сглобявате по обратната процедура. УСПЕХ! Целия албум - http://imagevenue.com/GAS746 Редактирано 3 Май 2020 от grizzly Актуализиране на снимките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoto1 Публикувано 24 Март 2007 Доклад Share Публикувано 24 Март 2007 браос! ма можеше да се обадиш и да не откриваш пак топлата вода ама като си те знам-било ти е поне голям кеффф! инак-не е шплент а му са викъ пружинен щифт на туй нящу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 30 Май 2010 Доклад Share Публикувано 30 Май 2010 Up! И молба към авторът, ако ги има налични снимките, да ги ре-постне, щот нещо се е смарангьосало. Ше почерпя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 30 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2010 (Редактирано) Оправено бре шефче.Мамка им на тия от data.bg - сменили са ми акаунта от store3 on store4.Да нямаш вяра на интернет в днешно време да им таковам таковата. --------П.С>Всички снимки постнати от мен в дата.бг се намират вече ТУК.----------ЧАО на Дата.бг! Редактирано 7 Юли 2010 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 12 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2013 Умря ми линка към сървъра, ще оправя снимките при първа възможност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icedb Публикувано 25 Март 2014 Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 евала много изчерпателно евала само може ли да направим нещо със снимките че не ги отваря благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 25 Март 2014 Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 Страхотна тема, на мен ми престой същата операция със смяната на бравата на багажника. Та ако може някои да оправи снимките? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 25 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 Още не е включен сървърът но ето връзка към ДАТА.БГ със снимките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icedb Публикувано 26 Март 2014 Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 мезси колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts