Jump to content

Въпроси за Audi A8 3.0 TFSI 333 к.с.


DLA79

Recommended Posts

Здравейте!

 

Имам нужда и помощ, съдействие и съвети от страна на колеги от форума.

Преди няколко дни закупих от САЩ Audi A8 3.0TFSI 333 кс. произведен 2014 г.  Автомобилът е на 70 хил.мили/95 хил.км.

 

Ще бъда много благодарен на помощта и съветите ви относно следните въпроси:

1. Както трябва да включва обслужването на този етап, освен задължителните смени на масла, филтри, свещи, всички течности, ремъци и стандартните консумативи с регулярна замяна?

2. Има ли необходимост от смяна на вериги и на какъв интервал се сменят?

3. Въможна ли пренастройка на показанията на дисплея от Фаренхайт в Целзий и от мили в километри, като не говоря за кръглия скоростомер, а за изсписването на цифри в центъра на таблото?

 

Също ще ми е полезно някой колега/колеги от форума да споделят впечатления от този автомобил и двигател, какво мога да очаквам. Не съм «състезател», а и колата ще се кара 30% градско и 70% извънградско, основно магистрали.

 

Живея в гр. Бургас и ще ми е полезна информация относно качествен и надежден сервиз, в който мога да обслужвам и поддържам автомобила си на постоянна основа. Ако това ще се счита за реклама, моля за контакти с конкретен човек.

 

Ако има подобни теми във форума, моля да ме извините и да ме насочите към конкретна дискусия или дискусии, в които мога да намеря отговор на въпросите си.

 

Предварително благодаря за съдействието и отзивчивостта!

 

Бъдете здрави!

Редактирано от DLA79
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За протокола 70хил. са 112хил км освен ако някой не e променил равностойността на мили към километри. 

 

Ся относно мотора би трябвало да е Gen. 2 ама за да е 100% сигурно дай снимка от коша или кода на мотора, че 2014 е гранична година. 

За вериги на тези километри е много рано като цяло. 

 

Водна помпа термостат ремъци ролки шнолки, свещи задължително.

 

Писано е за 3.0tfsi доста ама трябва да се разровиш из форума. 

 

Ся ако твоят е Gen. 2 за него съм чел, че електромагния съединител за ролката на компресора се предава и има няколко ревизии. Проблем с харч на масло не би трябвало да има поради двата реда дюзи. Като цяло Gen. 2 мотора е доста по различен спрямо Gen. 1 3.0Tfsi

 

Без значение gen. 1 или 2 зобщо не се замисляй дали или не за ремап, а по-скоро кога и къде 😁

 

Промяната след ремап е осезателна. 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора!

Със сигурност коефициентът за конвертация от мили в км не променян. Допуснал съм техническа греша в преизчисляването. Колата е на 114 хил.км.

Разбира се колата ще премине ремап. Даже решението за ремап предхождаше избора на двигател и автомобил. Въпросът е обхвата на ремапа, дали само софтуер на двигателя и смяна на ролка на компресор или това плюс софтуер на скоростна кутия, замяна на катализатори и нова спортна изпускателна система. Като пристигне колата ще видим какво позволява наличният "хардуер". Колкото до  кода на двигателя,  все още не мога да бъда на 100% сигурен, колата все още е на път към България. Не ми е известно как чрез VIN номера може да се определи. Прилагам снимка на двигателя от американския сайт. 

Картина1.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ген. 1 е това.

Носи на ролки и всичко изброено :)

Задължително софт на кутията това също променя драстично поведението на колата, уви последно като рових Revo и APR не предлагаха ремап на автомата.

 

п.с. Аз лично бих сменил маслата на компресора (цената му безумно висока за 150мл нещо от сорта на 50 евро), автоматик, раздатка и диференциали.

 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Да, маслото на компресора, но ако ще се засилва доста колата (примерна ролка на вала). Ако е само софт и ролка на чарджъра и на тези км, според мен няма чак такава нужда. Смяната иска сваляне, ако се сваля заради PCV или чистене нагар - ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Здравейте! Автомобилът пристигна и като цяло съм много доволен от избора. След първоначалното обслужване се появи теч на антифриз под компресора между цилиндрите. Може ли да помогнете с информация на какво може да се дължи този теч. Предстои отново да посетя сервиз и събирам информация за възможните причини. Предварително благодаря за информацията!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първоначалното обслужване включваше смяна на масло двигател, масло и филтър скоростна кутия, въздушен филтър, филтър купе, спирачна течност, свещи, всички ролки и ремъци. Освен това се обслужи и предницата, смениха се горните и долните носачи, всички втулки и накрайници. Но за да се сменят горните носачи се разглоби всичко под чистачките. Общо взето това е правено. 

Редактирано от DLA79
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте!

 

Както повечето собственци на 3.0 tfsi и при мен дойде времето за софтуерен ремап на двигателя. Кодът на двигателя е CTUB. Ще бъда благодарен, ако ми помогнете с информация за характеристиките на двигателя и възможностите за софтуерен и хардуерен ремап. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ролка чарджър и/или ролка колянов вал, по голям кулер за чарджъра, разделяне на кръговете по широка дросел клапа, спортен филтър, интейк, даун пайпове... и общо взето е това.

Съответно ремап на мотора спрямо съответните хардуерни доработки. 

Кутията също може да се ремапва. 

 

Накратко това са възможностите. Като трябва да си проучиш кое го има конкретно за А8. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...