Jump to content

A6 -2.8 ACK харчи масло


andibgpz

Recommended Posts

Здравейте,

След като дълги години се возих на 80тка 1.8,в един момент ми се прииска нещо по-комфортно.Загледах се и открих 2.8 АСК куатро ръчка в С4 купе.Качвам се ,карам ...върви приятно и вози като лодка.Купувам и се започна.

Сменихме горивна помпа,прескочи зъб и удари клапани,долу главите,шлайф препасване и цялата работа(при първи майстор)Колата трепери и харчи масло 3-4л/10000 хиляди.

Втори майстор,личен познат и голям пич.Каза ,че няма компресия и че харчи от сегменти...

Сваляме мотора,хонинги,сегменти,цилиндрите ги премерихме,всичко в норма,някакви минимални елипси в рамките на допуска.Та хонинги,полиране на валове,препаска на клапани,шлайф на глави.

Събираме мотора първите 1000км/1л масло.

Майстора вика нормално,улягат сегменти...покарай.Е така вече 15-16 хиляди от тогава.В момента е някъде към 4-5л/10000 хиляди.Разработена е с хубаво масло ,сменено след 300км,после на 1500,после на 5 хиляди.Толкова с предисторията.Да попитам някой има ли идеи за следните проблеми.

1.Колата харчи масло ,както казах 4-5л.колко трябва да се"разработва" или това са някакви глупости на търкалета?

2.Колата продължава да си трепери на ваг-ком показва само грешка в смесите.Сменил съм всички възможни датчици за темература на вода,въздух и т.н. (тук е важно да отбележа,че датчика за темп на входящия въздух показва някакви доста високи стойности с около 20 градуса повече,но трети купувам+ един втора ръка оригинален и всичките са така) колата трепери предимно в по-топло време,има някой дни в който мотора е като на електрическа,не усещаш ,че е запалена.

3.Звукът някак си изчезна,гърнетата са здрави много странно ,ако стои 5 минути на празен ход и я изфорсираш си има характерния плътен звук на шестака,ако повториш или потретиш на третия път звучи като 4 цилиндрова малолитражка?идеи?

4.Появи се някакво чукане като тампон на срокорсти при по-рязко превключване,но всички майстори 3 на брой се кълнат ,че всечки тампони са ми здрави.

5.Накрая ,но не на последна място в ниските тая кола тотално умря,променливата геометрия на всмукателния колектор е наред,флейтата е сегментите и са здарви и се мести,просто в ниските няма никой в къщи ,а съм почти сигурен че не беше така.

Обтегачите ме уверяват ,че са в доцро здраве ,а и не чувам някакви шумове от мотора.

 

Ще съм благодарен някой ако изкаже мнение по посочените проблеми.

Много не ми се иска да се разделям с тая кола,много ми харесва ,но започвам да се уморявам от нея....

Link to comment
Share on other sites

Прегледайте маркучите на картерната вентилация. Когато някой от тях се запуши разхода на масло се увеличава.  Вижте какви стойности дааа дебитомера- ако са по-ниски, компютъра ще пуска по-малко гориво, съответно  ще е спъната колата. 

Link to comment
Share on other sites

Ще трепери от грешката за смесите.. Тя каква е Mixture Adaptation ли е? И ако да Add или Mull e. Както казаха над мен дебитомер, ниско налягане на бензина(помпа, филтър), инжектори. Малко вероятно, но възможно лагава ламбда сонда.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...