Jump to content

Няколко въпроса за A4/S4 B8 Avant/Allroad 2.0/3.0 TFSI 2012+


Recommended Posts

Здравейте,

Оглеждам се за бензиново комби 4x4 след 2012г. (както му викат B8.5 или след фейслифт).

Имам няколко конкретни въпроса към по-запознатите с марката и моделите:

- щом колата е прозиведена след 2012г, да разбирам ли, че проблемите при 2.0 TFSI с разхода на масло и обтегача на веригата би трябвало да са отстранени фабрично? Това може ли да се провери с VIN или номер на двигател?

- 7-степенния S-Tronik(DSG) достатъчно надежден ли е за да изкара повече от 200х.км при редовна смяна на масло?

- какви ремонти би трябвало да се очакват от екземпляр на около 200х. км.?

- електрическата кормилна рейка създава ли някакви главоболия?

- кои други звена по автомобила е добре да се прегледат с повишено внимание и са възможни източници на т.нар. детски болести за модела?

- и не на последно място, къде в София(източната част) бихте ми препоръчали да закарам автомобил за обстоен оглед - ПСИ или някой от сервизите с добри отзиви, като S-Car или dbros?

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо си изясни кой точно мотор искаш щото между S4 и нормално А4/Allroad с 2.0TFSI няма много много общо особенно ако S4-ката е със спортен диф и магнитно окачване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно поради факта, че подобни бензинови комбита са рядкост, се интересувам от по-голям набор от двигатели - от 2.0TFSI през 3.0 TFSI до S4. Най-много ме привлича точно въпросния 3.0TFSI с 272кс, но не бих отхвърлил нито 2.0 TFSI, нито S4, нито Allroad изпълнение, ако конкретния автомобил е запазен, с изрядна история и си струва.

Някой има ли отговор на въпросите от първия ми пост?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/27/2021 at 3:11 PM, DarK_JeDi said:

- 7-степенния S-Tronik(DSG) достатъчно надежден ли е за да изкара повече от 200х.км при редовна смяна на масло?

Краткият отговор е "НЕ".

 

Това е като да питаш дали един съединител изкарва повече от 200к км.

Отговорът също е "не"....като има съединители (еднакви) гръмнали на 60к км и на 500к км. Аз лично съм унищожавал нов съединител с дърпане на автомобил.

За 100км градско с-троникът може да включи 1000 пъти 1-2-3-та..., за 300км извънградско - един път. Как да го отчетем това?

А как да сравним градско в София и в Търново ?

"редовна смяна на масло" също е нещо относително....заради по-горната причина.....а и по причина как точно се сменя маслото - с какво масло и дали се сменя филтъра.

 

Гледах  клип в ютюб как ремонтират с-троници в ДасАуто. Ами така "ремонтиран" няма как да изкара 200к км.....нищо, че взимат 7-8к лева за този "ремонт".

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря за информацията. Мисля, че се ориентирах в положението с S-tronic-a.

 

Някой запознат може ли да потвърди дали 2.0TFSI EURO5 двигателите 2012-2013г. са прозиведени с подобрените елементи?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...