crazy driver

Members
  • Content Count

    134
  • Joined

  • Last visited

About crazy driver

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    S4 b5

Персонална информация

  • Location
    казанлък

Recent Profile Visitors

879 profile views
  1. А за блока нямаш ли опасения? Колко ще може да понесе след всичките модификации дето му прави?
  2. Здрав е, и турбина няма за чупене. Важното е да се кара с качествено масло и хубав бензин и няма дертове. Обслужването е нормално за v образен мотор. До 2010г мисля масленият филтър на кутията е по-скъп.
  3. https://www.auto-data.net/bg/audi-a5-sportback-8ta-facelift-2011-3.0-tfsi-v6-272hp-quattro-s-tronic-19060 Има го в А5 със 272кс и в S5 със 333кс. Мотора не е с турбо, а с компресор т.е. supercharger.
  4. По-добре 3.0Т, ще знаеш за какво си даваш парите. Перфектният мотор за тази кола.
  5. По снимки мнение за колата не мога да кажа. Както казах трябва да се види от човек, който разбира на място, най добре е да се направи и диагностика. Накратко следните неща, които трябва да проверите са: - при палене на студено (желателно е преди огледа колата да не е палена няколко часа) веригите да не се чуват. Все пак състоянието им (какво отклонение дават) може да се провери и през диагностиката. -да се провери през диагностиката за грешки- ламбда сонда, EGT sensors и др. -автомата да превключва плавно, без тласъци -по време на тестово шофиране, при максимално ускорение колата трябва да НЕ губи мощност през целият диапазон на оборотите -гарнитурите на капаците на клапаните обикновено текат и се налага смяна. Не са скъпи, но ако текат много оливат турбините -останалите неща като окачване, интериор, екстериор са като на другите а6-ци
  6. Повечето коли дето изпадат са аванти (т.е. комби), седаните са по-редки при Ауди и вероятно извън посоченият бюджет. Между другото 2,7т и 2,8 нямат нищо общо като вървеж и като разходи за поддръжка. Битурбото със софтуер и премахнати катализатори минава 300кс и убива 95% от колите по пътя. Сравнение с него 2,8 е спрял кон. И евтин. При оглед трябва да се гледа от човек с опит с тези автомобили, защото сумата за ремонти лесно може да стигне сумата на колата.
  7. Колега ако търсиш амортисьори за фабрично спортно окачване мога да ти предложа от S4. Взел съм й нови на моята и оригиналните артисват.
  8. Карал ли си такъв? Щото на тигана съм му врътнал над 5к км.
  9. Ами точно това имам предвид работи- шума който излиза от двигателя, не се праЙ на неразбраУ. Повечето нови четири цилиндрови дизеляци като ги чуеш как работят и се обръщам на другата страна да повърна. А от тракането в ниски обороти, рязко ме избива на агресия. По-голямо предварение ли дава(опита ми е с Тигуан 2018г, Пасат 8), незнам ама мъжката трака.
  10. "Кон умрел" технологията е много по-добре от тези шитни 2.0п.д. Брат ми кара такъв, само че пасат и засега няма проблеми, освен два-три датчика които се подмениха. Колата беше внесена от Германия на около 60К км. Твърдя че този мотор (2.0кр, 140кс, 2010г) работи много по-добре от най-новите двулитрови дизели, без значение от марката(ВАГ,БМВ,Мерцедес и т.н.).
  11. 2.0tfsi са проблемни в периода 2008-2012г, горят масло да. Проблема се оправя със смяна на бутала или смяна на бутала+ биели. Просто си вземи кола след 2013г и няма да имаш този проблем. Ето тема по въпроса:
  12. На този мотор веригите са две и реално не са толкова скъпи (сравнено с по-старото 232кс, където са 3 и по-скъпи). Ама в сервизите дерат кожи яко предполагам за смяна. Имам познат който ги сменя, като сметката излиза доста по-приемлива. Кутията ако не е обслужвана, няма какво да очакваш, освен ремонт...
  13. Бако, какво му е на този мотор и с какво е по различен от останалите 3.0тди? Нагари прави или?