Pashev94 Публикувано 16 Август 2021 Доклад Share Публикувано 16 Август 2021 Здравейте,колеги умря ми акумулатора изведнъж беше на 5 години.Днес взех нов Варта Сивата 85ah не е Агм същия като стария.След смяната замериха майсторите с мултиметър и показва 13.8 волта без консуматори.Като цъкна фарове и климатик пада на 13.3-4 волта,и казаха че динамото е за ремонт и че стария акумулатор и новия са го развалили защото давали колата за 63 ампер часа акумулатор и постоянно се товарило да зарежда а 5 години нямаше проблем.Дали наистина по-големия акумулатор е причината да е умряло динамото?И за 1.8т максимум му дават такова малко акумулаторче а има място за 100 амперчаса дори.Утре ще го свалят за ремонт,но ако е така това за по-големия акумулатор ще го сменя с 63-ка.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Август 2021 Доклад Share Публикувано 17 Август 2021 (Редактирано) Спокойно можеш да сложиш даже и 105 Ah акумулатор, аз съм с такъв. Не е акумулатора причина, а точно обратното. Алтернатора скъсява живота на акумулатора ако не може да го зарежда до край. Трябва обаче да се измери напрежението на самия алтернатор за да си сигурен че е за ремонт. Ако е около 14,7 волта веднага след като запалиш значи е здрав. Редактирано 17 Август 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 17 Август 2021 Доклад Share Публикувано 17 Август 2021 Струва ми се твърде оптимистично в гнездо, предвидено за акумулатор с капацитет 63 Ah, да се побере такъв с повече от 100 Ah. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Август 2021 Доклад Share Публикувано 17 Август 2021 Събира се. Виж на това клипче пича какъв вади и след това какъв слага: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 17 Август 2021 Доклад Share Публикувано 17 Август 2021 Да, наистина. Явно тези от Ауди нямат никакъв афинитет към оптимизиране на пространството в моторния отсек...😀 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pashev94 Публикувано 18 Август 2021 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2021 Колеги сменяха му четки регулатор и някакви лагерчета сега като я запаля студена зарежда 14.4-5 като я покарам пада на 13.8 а след определено време пак пада на 13.4-5 от какво друго може да е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 18 Август 2021 Доклад Share Публикувано 18 Август 2021 Според мен нямаш проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване