bpashkulov Публикувано 7 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2021 Здравейте колеги, имам питане към по запознатите от вас. Та къде около Пловдив мога да закарам въпросния автомобил за смяна на масло в кутията(мултитроник), където са запознати с този тип скоростни кутии и ще сменят маслото адекватно? Също ме интересува и колко излиза приблизително въпросната процедура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 7 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2021 За Пловдив не знам, но в София е около 100 - 125 лева за маслото + около 35 лева за труда. (По-евтино за труда ако го комбинираш със смяната на маслото на мотора.) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bpashkulov Публикувано 7 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2021 (Редактирано) Ехе тука ми обявиха 450 лева, струва си да се разходя и до София в такъв случай, кординати някакви? И друго, понеже знам, че сте доста запознат с тези кутии какво масло трябва да бъде, като марка и модел? Защото тука един майстор ми каза, цитирам , просто масло за CVT кутии и в тая цена за масло дали ще включва промивка и синхронизация, гледам се прави някаква на ваг-ком Редактирано 7 Септември 2021 от bpashkulov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 7 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2021 (Редактирано) Маслата са Febi CVT, Castrol Transmax Pro и RAVENOL CVT Fluid. Аз слагам от първото, но и трите са добри и вървят между 20 и 25 лева на литър. За моята кутия са нужни 5 литра, тъй като изтичат около 4,5 през пробката. Твоята кутия е следващо поколение и може да е нужен още 1 литър отгоре, но механика на който ще ти изпратя координатите на ЛС поръчва повече и след това го връща ако не е нужно да се разпечатва. При Мултитроника не се прави адаптация след смяната, а пък промивка в никакъв случай! Синхронизацията пък сами са си я измислили. Изобщо не съществува такава процедура. 😆 Забравих да спомена че при твоето поколение Мултитроник също се сменя и филтъра, но той не е скъп. Редактирано 7 Септември 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 7 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2021 При мен сменяха и някакъв допълнителен филтър и сметката финишира на близо 5 стотака 2 и 17та. В историята не фигурираше смяна до момента 117К. Към 7 литра отидоха за смяната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 7 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2021 Трябвало е да го сменят и по време на гаранционното обслужване на 60 хил. км. Може просто да са пропуснали да го впишат. Иначе аз съм го сменял общо 4 пъти от 2013 г. до сега при същия майстор и никога не е било повече от 150 лева за масло + труд. При мен обаче няма филтър за сменяне, но той не вярвам да повече от 100 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mankataa Публикувано 7 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2021 Здравейте,колеги отскоро имам Ауди А4 Б8 2.0 143 автомат(2011)преди фейса и му дойде ред за облужване на кутията,може ли да кажете каква е процедурата,защото ми казаха че се източвала цялата течност с машина и цялата процедура щяло да отидат 3 л за промивка + 7 за кутиятя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 7 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2021 (Редактирано) Ауди препоръчва да не се източва маслото с машина и да не се прави промивка. Иначе ето я цялата процедура за това поколение Мултитроник (смяна на маслото и филтъра): Редактирано 7 Септември 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mimojef Публикувано 13 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2023 Не видях този Руснак на клипа от къде наля маслото в кутията. Вероятно отгоре през дупката за филтъра защото стегна пробката зверски веднага след източване на маслото. Акл е така ще е супер, че варианта с пълнене през пробката не ме кефи юного. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 13 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2023 Виж тук: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mimojef Публикувано 13 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2023 Тенк Ю CVT! Вече всичко ми се изясни. Гледам продават комплекти за смяна на масло в мултито. 6 литра масло + филтър на Meyle Дали ще стигне това масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eset2 Публикувано 17 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2023 Става отгоре, така съм го сменял. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mimojef Публикувано 15 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2023 Колеги, последно каква трябва да е спецификацията на на флуида за 0AW мултитроника? Мислех, че трябва да е G 052 516 A2. В AutoDOC си харесах MEYLE CVТ със спецификация G 052 516 A2 но като кликна на продукта ми излиза червен надпис (Резервната част не е съвместима с AUDI A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TDI) Задал съм AUDI B8 2013-2015 150k.c. Вместо това ми дава като съвместим продукт например FEBI CVT на чиято бутилка пише G 052 180. В момента съм в шах. Моля за помощ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2023 Според ЕТКА-та спецификацията е G052516A2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mimojef Публикувано 15 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2023 Да взема да си поръчам масло от Представителството по номер на рама та да е сигурна работата. Въпроса е заслужава ли си два пъти и кусур разликата в цената. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2023 (Редактирано) Според мен не си заслужава. Аз слагам това вече 2 смени. То покрива всички CVT спецификации на Ауди: https://www.autodoc.bg/febi-bilstein/1884431 Иначе оригинално вече 12 години не съм наливал. Редактирано 15 Октомври 2023 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mimojef Публикувано 15 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2023 (Редактирано) Точно това Феби гледах и аз. На етикета му обаче пише само G 052 180. Гледам оня Руснак от клипа и той такова слага. Сега дали маслото в бутилките наистина отговаря на 052 516 можем само да гадаем. Има две възможности. Или маслово вече наистина отговаря на 052516 а етикетите са стари. Или и маслото и етикетите са 052180 и са добавили 516 само в PDF файла със спецификациите Редактирано 15 Октомври 2023 от mimojef Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mimojef Публикувано 15 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2023 (Редактирано) Попаднах на един PDF някакъв сервизен бюлетин от 2014 сервизна акция на ауди за подмяна на масло и управляващ блок на скоростната кутия. До колкото разбрах става въпрос за автомобили 2013-2014 чиито кутии са напълнени с масло с високо съдържание на сяра което образувало някакви медни наслоявания и прецаквало блока. Не казват с какво масло са ги напълнили, но да не би да е G052 180. Та за това искам ако ще е наистина алтернативно масло да отговаря на G052 516 A2 Ето го файла: Multitronic 0AW Technical Service Bulletin.pdf Редактирано 15 Октомври 2023 от mimojef Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 16 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2023 Феби има само едно масло за всички вариатори на Ауди и на етикета пише само G052180A2. Даже ако и идеш на техния сайт и сложиш твоята конфигурация ще ти даде пак него. Може би просто нямат място да напечатат всички кодове. Не се задълбочавай толкова, просто гледай да го сменяш на всеки 60 хил. км, в твоя случай заедно с филтъра. Това е най-важното, защото старо масло е винаги тотално извън спецификация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване