Sign in to follow this  
CaptainNemo

1.9 TDI не върви

Recommended Posts

Здравейте, имам A4 1.9 TDI 130 коня, 2001г. 

 

От 2 седмици колата има проблем. 

На кратко от 1000-2000 оборота колата не върви. Много рядко като натисна газта и оборотите не помръдват и от вдигатела се чува нещо наподобяващо звук от резачка....

Последните 2 дни проблемът се засилва. Натискам газта до долу и докато набере едвам едвам и след 2000 оборота се изтрелва... 

 

Пробвах с дизел от различни бензиностанций, пробвах и със супер дизел, никаква промяна. 

 

При потегляне ако е с повечко газ и пуши много. Когато ми прави проблема и я настъпя до долу да се изтреля и пуши много. Като цяло пуши много. А преди не пушеше.  Сутринта като я запаля, докато загрее си върви нормално. Вчера, като стигна 70 градуса и вече започна да прави проблемите.. 

Проблема се засилва като цяло ако е по-горещо на вън и на колата....

На магистралата като си я настъпя и си върви добре. 

 

Какво съм направил:

Вакумчето на ЕГР-а е затапено преди 1 месец.

Свалих и почистих ЕГР-а ( Преди 1 месец и беше много замърсен), преди 2 дни пак го свалих и беше много малко замърсен. 

Купих един по скъпичък спрей и изчистих и колектора с него. След запалване пушеше изключително много и после се оправи колата, но от вчера е даже по-лошо.

Със същият спрей почистих и дебитомера и MAP сензора. Никаква промяна.

С ваг на диагностика няма никаква грешки... 

На живи данни на 3-та и газта до долу всички данни са в нормативният диапазон.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Шум  ,  пуши в какъв цвят  направи клип  и отиди да проверят  турбината.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Първо провери маркучите след турбото (и охладителя) за тяхната цялост. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пуши и черно и бяло.. 

Ще проверя маркучите. Но на пръв поглед са си добре.. 

 

Ми то е рециклирано преди 6-7 месеца…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit: Не знам защо не мога да си редактирам пост-а, но забравих да спомена вчера като правих диагностика видях, че температурата на нафтата беше 78 градуса. Не е ли малко висока ? 
 

Също и колата похарчва повечко от преди.

Edited by CaptainNemo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, колеги проверих всички вакум маркучи и са добре. Та ориентирах се към дебитомер... 2 пъти за 1 седмица показва грешка...  Изчистих го вече 2 пъти. Прикачил съм една снимка след старателно настъпване на някой стойности.  

Притеснява ме това разминаване на 1-ви цилиндър тъй като преди винаги е било -0.30 до -0.40

 

Добавям и една снимка в движение настъпена на 3-та.3-ta.jpeg.028e91015ec84994a71bfe52a432d4ac.jpeg

 

 

 

IMG_3859.thumb.jpeg.d046da7125f33bd56996ab5098438fb9.jpeg

Edited by CaptainNemo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги, проблемът е решен. 

 

За тези, които имат подобен проблем. 

 

Смяна на дебитомер, пренастройка на 1-ва дюза. 

Също смених и N239 за мекото гасене. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.