dirtybich Публикувано 13 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2022 Здравейте. Количката е 1.4 бензин, 75 коня, с десен волан. Тъй като съм в България, а не, където живея, мой приятел я взел да я кара. Светнала лампата за двигателя, закарал я в сервиз, и на входа на сервиза изтекло масло. Така... ще спестя глупостите, които първоначално са му говорили. Стигна се до съобщаване за счупена рейка (хидравличното масло изтекло). Понеже доста съм патила от механици, а и глупостите в началото, които казаха ме втрещиха, го накарах да иде в сервиза, за да му покажат къде е счупена рейката и той да снима, за да ми прати да видя. След тази молба, видиш ли, вече не била счупена, ами трябвало да се сменят "едни уплътнения, ама те не може да се сменят, защото са капсуловани в рейката". Въпросът ми е: това колко е истина? Аз уплътнения виждам 2 с 2 скоби (виж приложената схема. (N 7 са уплътненията; N 9 са скобите) и, като гледам, не би следвало да е сложно да се сменят. Дори и да е капсуловано всичко, не се ли прави, по дяволите?! Втори въпрос: това чудо върши ли работа? https://oilgroupbg.com/спиране-теч-кормилна-рейка-bardahl-300ml.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristotr Публикувано 13 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2022 Като начало трябва да се уточни от къде е теча на хидравличното масло.Може да е спукано резервоарчето за маслото, може да е спукан хидравличен маркуч или местата на съединение. Най неприятното е износ на щока на цилиндъра и от там да тече. Скобите и уплътнението към маншоните, които сте посочили не са от системата на високото налягане.Гумените маншони 8 предпазват щока на цилиндъра от прах и мръсотии по време на шофиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 13 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2022 Вярно е, че при теч на хидравлично масло причините може да са много. Вярно е обаче и това, че почти винаги причината е теч от рейката. Между другото, на канал или подемник много лесно и бързо се вижда откъде точно е теча. Госпожата правилно се е ориентирала, че ако теча е от рейката, е достатъчно да се сменят уплътненията по нея. Това е сравнително лесна и нескъпа процедура. Високата цена при ремонта на кормилната рейка идва не от смяната на уплътненията, а защото са трудоемки демонтажа и монтажа й. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 13 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2022 Преди 9 часа, nikrga написа: ако теча е от рейката, е достатъчно да се сменят уплътненията по нея. Това е сравнително лесна и нескъпа процедура. Искаш ли да ти изпращам течащи рейки, а ти да ми ги оправяш лесно и "нескъпо" ? Аз ще си ги демонтирам и монтирам сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 13 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2022 Ок. Че е лесно - няма спор, остава да уточним какво да разбираме под "нескъпо". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 13 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2022 @nikrga Това ти го твърдиш. Сега го уточни и да видим дали имаме сделка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 13 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2022 Преди това да уточним и друго - поемаш ли транспортните разходи от Димитровград до Стара Загора и обратно? Макар че след като го играеш работодател в случая, това би следвало да се подразбира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 13 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2022 @nikrga Естествено, че ги поемам. Ти ми оправяй нескъпо рейки, а мога и лично да ти ги нося-няма и 50км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 13 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2022 Като се замисля, едва ли е добра идея. Не толкова заради това, че не ми е това работата, колкото поради това, че съм свикнал на достойно заплащане на труда ми. Иначе един добър майстор ще го направи за 80-100 лева и ще е доволен. Сума, на която мога само да се усмихна...😁 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 13 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2022 @nikrga Къде ги намираш тия добри и евтини майстори не знам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 13 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2022 Ами толкова е навсякъде, разбира се частите отделно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 13 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2022 @nikrga Те уплатненията са стотинки. Другия път като ми трябва някой ще ми препоръчаш тогава. Аз такава цена не съм срещал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 13 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2022 А какво си срещал? Това, което аз съм срещал е: труд по монтаж/демонтаж: 220-250 лева труд по смяна на уплътненията: 80-100 лева Да не би пък ти да си ги обърнал обратно и при теб труда за монтаж/демонтаж да е 80-100 лева?😁 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dirtybich Публикувано 21 Януари 2022 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2022 Някой има ли представа колко тежи горе-долу тази рейка? Да знам, да си направя сметка как да я пращам до Кипър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 21 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2022 6,6 кг, куриерските фирми ще я таксуват 7 кг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dirtybich Публикувано 4 Април 2022 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2022 Намерих я за 35лв и я пуснах до Кипър за 42лв Направо ударих джакпота Смениха я, всичко е 6. Имах и друг проблем - течеше масло, датчикът се побъркваше, постоянно ми светеше лампата... Оказа се, че пръчката за маслото се потрошила на няколко места и парчетата отишли в картера и въобще лудница И това го оправихме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване